Ik wil een reactie plaatsen bij een topic dat ik zelf gestart heb: https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Wat-is-de-beste-plaats-om-het-Ziggo-modem-te-installeren/td-p... Alleen lukt dat niet (en dat is niet voor het eerst). Ik zie wel de knop ‘Reageren’ maar als ik er op klik springt hij terug naar boven, naar mijn post dus. Er is nergens een mogelijkheid om iets te typen. Ik heb dit op meerdere apparaten en bij meerdere browsers. Als ik hier zoek zie ik dat het probleem wel eens vaker gespeeld heeft. Kan het aan mijn account liggen?
Best kans trouwens dat ik ook hier niet verder op kan reageren vrees ik. Maar op het topic dat ik hierboven beschreef wil ik wel nog kunnen antwoorden en/of iets vragen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt ook iets naar beneden scrollen en op de tekst 'Op het topic reageren' klikken, dan opent een tekstvak waar je een nieuwe reactie kunt typen.
Ik ben dezelfde persoon als de topicstarter, maar even onder een ander account. Ik wilde testen of dat uitmaakte, en ja dus: Onder een ander account kan ik wel gewoon reageren. Dan lijkt er dus sterk op dat mijn account met naam egavic geen reacties kan plaatsen. Dat lijkt daar uitgeschakeld te zijn. Dat is niet echt handig....
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit probleem verder (laten) onderzoeken en komt binnenkort langs in dit topic.
Hey @Verwijderd account
Wat vreemd dat het niet meer lukt om met je account iets te plaatsen. Er staan geen blokkades of dergelijke op?
Lukt het enkel niet om in je eigen topic te reageren, of lukt het bijvoorbeeld in dit topic ook niet?
@Verwijderd account wordt in het bericht van @Lycke niet oranje is dat ook iets wat niet goed gaat?
Nu wel :-). Denk dat er een spatie teveel achter de naam stond ofzo. Dat zal er los van staan.
@Lycke In alle topics lukt het niet, ongeacht of ik het topic gestart heb of niet. Met dit account waaronder ik nu post wel.
Hi @egavic , @Gaafje72 - We hebben dit helaas eerder gezien, waarbij (om vooralsnog onbekende reden) er iets misgaat bij het account in één van de achtergrondsystemen. Je account is bijv. ook niet vindbaar via zoekresultaten (leden). We gaan hiermee aan de slag om het te fiksen, maar dit kan helaas een aantal dagen in beslag nemen, tot die tijd kun je gelukkig van je (al dan niet tijdelijke) tweede account gebruik maken, ik houd je op de hoogte.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.