1
Vraag
2
Reacties
Verwijderd account
Niet van toepassing

Ik kan geen reactie plaatsen

Ik wil een reactie plaatsen bij een topic dat ik zelf gestart heb: https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Wat-is-de-beste-plaats-om-het-Ziggo-modem-te-installeren/td-p... Alleen lukt dat niet (en dat is niet voor het eerst). Ik zie wel de knop ‘Reageren’ maar als ik er op klik springt hij terug naar boven, naar mijn post dus. Er is nergens een mogelijkheid om iets te typen.  Ik heb dit op meerdere apparaten en bij meerdere browsers. Als ik hier zoek zie ik dat het probleem wel eens vaker gespeeld heeft. Kan het aan mijn account liggen?

Best kans trouwens dat ik ook hier niet verder op kan reageren vrees ik. Maar op het topic dat ik hierboven beschreef wil ik wel nog kunnen antwoorden en/of iets vragen.

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34814Posts
  • 2564Oplossingen
  • 17517Likes

Je kunt ook iets naar beneden scrollen en op de tekst 'Op het topic reageren' klikken, dan opent een tekstvak waar je een nieuwe reactie kunt typen.

Gaafje72

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben dezelfde persoon als de topicstarter, maar even onder een ander account. Ik wilde testen of dat uitmaakte, en ja dus: Onder een ander account kan ik wel gewoon reageren. Dan lijkt er dus sterk op dat mijn account met naam egavic geen reacties kan plaatsen. Dat lijkt daar uitgeschakeld te zijn. Dat is niet echt handig....

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34814Posts
  • 2564Oplossingen
  • 17517Likes

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit probleem verder (laten) onderzoeken en komt binnenkort langs in dit topic.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6284Likes

Hey @Verwijderd account 

Wat vreemd dat het niet meer lukt om met je account iets te plaatsen. Er staan geen blokkades of dergelijke op? 
Lukt het enkel niet om in je eigen topic te reageren, of lukt het bijvoorbeeld in dit topic ook niet? 

puppie

Level 17
  • 2994Posts
  • 76Oplossingen
  • 1208Likes

@Verwijderd account wordt in het bericht van @Lycke  niet oranje is dat ook iets wat niet goed gaat?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6284Likes

Nu wel :-). Denk dat er een spatie teveel achter de naam stond ofzo. Dat zal er los van staan. 

Gaafje72

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke In alle topics lukt het niet, ongeacht of ik het topic gestart heb of niet. Met dit account waaronder ik nu post wel.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @egavic , @Gaafje72 - We hebben dit helaas eerder gezien, waarbij (om vooralsnog onbekende reden) er iets misgaat bij het account in één van de achtergrondsystemen. Je account is bijv. ook niet vindbaar via zoekresultaten (leden). We gaan hiermee aan de slag om het te fiksen, maar dit kan helaas een aantal dagen in beslag nemen, tot die tijd kun je gelukkig van je (al dan niet tijdelijke) tweede account gebruik maken, ik houd je op de hoogte.