Beste moderators,
Door een administratief issue heb ik een nieuwe "mijn Ziggo" account moeten nemen waar mijn klantnummer tegenwoordig onderhangt. Is het mogelijk mijn community ID daaraan te koppelen?
MVg,
Roy
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Jacob Op een of andere manier is het al opgelost door je collega's die mijn account voor "mijn ziggo" hebben aangepast. Zo geen actie meer nodig! Nogmaals bedankt voor je reactie.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@theroy goed dat je het even komt melden, want daar moet inderdaad even een specifieke handeling voor worden verricht.
Je kunt een account aanmaken voor Mijn Ziggo met je nieuwe klantnummer en dan wel graag een ander e-mailadres gebruiken als welke je voor je oude gegevens gebruiken. Anders raakt één en ander in de war 😉
Die gaan we dan tijdelijk gebruiken om je verzoek in te schieten. Houd je ons op de hoogte?
@Jacob Op een of andere manier is het al opgelost door je collega's die mijn account voor "mijn ziggo" hebben aangepast. Zo geen actie meer nodig! Nogmaals bedankt voor je reactie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.