Goedemiddag,
Ik heb een nieuw Ziggo abonnement afgesloten maar omdat de leverdatum niet klopte is deze geannuleerd.
Ik heb met mijn oude klantnummer en email en gebruikersnaam een Ziggo account en een Community account aangemaakt.
Nu heb ik inmiddels een nieuw Ziggo account met het juiste klantnummer.
Echter krijg ik het nu niet voor elkaar met mijn eigen mail en nieuwe klantnummer een nieuwe community account aan te maken.
Zouden jullie mijn beide accounts, deze waar ik nu mee schrijf (Joy Addink2) en de oude (Joy Addink), kunnen verwijderen zodat ik een nieuw community account aan kan maken?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi Joy Addink, goedemorgen!
Jouw kreet om hulp met jouw Community accounts heb ik luidkeels ontvangen! Bij deze heb ik beide accounts, Joy Addink en Joy Addink2, voor je verwijderd. Je kunt nu met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens een nieuw account registeren voor de Community 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Verwijderd account
Omdat dit een openbaar forum is waar de hele wereld kan meelezen, is het niet toegestaan om privégegevens in uw bericht te plaatsen en dat geldt met name voor adresgegevens en e-mailadressen.
Als u klikt op de cirkel met de > dan verschijnt het menu rechts en kunt u binnen één uur na plaatsing van uw bericht uw reactie bewerken en uw persoonlijke gegevens verwijderen.
Mocht u niet (meer) in staat zijn dit te doen, dan zal een Ziggo-moderator deze gegevens verwijderen.
Voor het overige: een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.
Oke bedankt ik heb het aangepast, maar u bent geen ziggo moderator die me kan helpen?
@Verwijderd account schreef:
Oke bedankt ik heb het aangepast, maar u bent geen ziggo moderator die me kan helpen?
Dat klopt. Net als u ben ik ook gewoon abonnee.
Maar ik heb wèl een Ziggo-moderator geattendeerd op uw vraag. Deze komt binnen afzienbare tijd langs, maar dat kan ook morgen zijn.
Hi Joy Addink, goedemorgen!
Jouw kreet om hulp met jouw Community accounts heb ik luidkeels ontvangen! Bij deze heb ik beide accounts, Joy Addink en Joy Addink2, voor je verwijderd. Je kunt nu met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens een nieuw account registeren voor de Community 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.