1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoe kan ik oude Community accounts laten verwijderen?

Goedemiddag,

 

Ik heb een nieuw Ziggo abonnement afgesloten maar omdat de leverdatum niet klopte is deze geannuleerd.

Ik heb met mijn oude klantnummer en email en gebruikersnaam een Ziggo account en een Community account aangemaakt.

 

Nu heb ik inmiddels een nieuw Ziggo account met het juiste klantnummer.

Echter krijg ik het nu niet voor elkaar met mijn eigen mail en nieuwe klantnummer een nieuwe community account aan te maken.

 

Zouden jullie mijn beide accounts, deze waar ik nu mee schrijf (Joy Addink2) en de oude (Joy Addink), kunnen verwijderen zodat ik een nieuw community account aan kan maken?

 

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8370Posts
  • 2459Oplossingen
  • 4189Likes

Hi Joy Addink, goedemorgen!

Jouw kreet om hulp met jouw Community accounts heb ik luidkeels ontvangen! Bij deze heb ik beide accounts, Joy Addink en Joy Addink2, voor je verwijderd. Je kunt nu met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens een nieuw account registeren voor de Community 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6760Posts
  • 242Oplossingen
  • 5277Likes

Dag @Verwijderd account 

IMG_1306.jpegOmdat dit een openbaar forum is waar de hele wereld kan meelezen, is het niet toegestaan om privégegevens in uw bericht te plaatsen en dat geldt met name voor adresgegevens en e-mailadressen.

 

Als u klikt op de cirkel met de > dan verschijnt het menu rechts en kunt u binnen één uur na plaatsing van uw bericht uw reactie bewerken en uw persoonlijke gegevens verwijderen.

 

Mocht u niet (meer) in staat zijn dit te doen, dan zal een Ziggo-moderator deze gegevens verwijderen.


Voor het overige: een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

 

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Oke bedankt ik heb het aangepast, maar u bent geen ziggo moderator die me kan helpen?

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6760Posts
  • 242Oplossingen
  • 5277Likes

@Verwijderd account  schreef:

Oke bedankt ik heb het aangepast, maar u bent geen ziggo moderator die me kan helpen?


Dat klopt. Net als u ben ik ook gewoon abonnee.

Maar ik heb wèl een Ziggo-moderator geattendeerd op uw vraag. Deze komt binnen afzienbare tijd langs, maar dat kan ook morgen zijn.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8370Posts
  • 2459Oplossingen
  • 4189Likes

Hi Joy Addink, goedemorgen!

Jouw kreet om hulp met jouw Community accounts heb ik luidkeels ontvangen! Bij deze heb ik beide accounts, Joy Addink en Joy Addink2, voor je verwijderd. Je kunt nu met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens een nieuw account registeren voor de Community 🙂