1
Vraag
2
Reacties
HansvGestel

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?

Goedendag,

kan iemand van Ziggo svp mijn gebruikers=naam van Ziggo Community veranderen. ?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Help - Ziggo Community

 

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam van de Ziggo Community wijzigen?
Wil je een andere gebruikersnaam? Dien dan een verzoek in bij het Ziggo Community Team

Stuur een e-mail naar: community@ziggo.com
Geef aan wat je oude gebruikersnaam is en hoe de nieuwe er uit moet komen te zien.
Let op: Je gebruikersnaam dient minimaal 2 en maximaal maximaal 15 tekens te bevatten.
Je gebruikersnaam mag letters, streepjes, cijfers en onderstrepingstekens bevatten.
Het Ziggo Community team past de gebruikersnaam voor je aan en stuurt je een e-mail ter bevestiging.
Voortaan log je in met je nieuwe gebruikersnaam.

 

Moderator edit:

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam van Mijn Ziggo en Ziggo GO wijzigen?

Dit kun je zelf regelen via Mijn Ziggo onder het kopje "Gegevens" > "Account instellen"

Bekijk in context

Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes
4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Help - Ziggo Community

 

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam van de Ziggo Community wijzigen?
Wil je een andere gebruikersnaam? Dien dan een verzoek in bij het Ziggo Community Team

Stuur een e-mail naar: community@ziggo.com
Geef aan wat je oude gebruikersnaam is en hoe de nieuwe er uit moet komen te zien.
Let op: Je gebruikersnaam dient minimaal 2 en maximaal maximaal 15 tekens te bevatten.
Je gebruikersnaam mag letters, streepjes, cijfers en onderstrepingstekens bevatten.
Het Ziggo Community team past de gebruikersnaam voor je aan en stuurt je een e-mail ter bevestiging.
Voortaan log je in met je nieuwe gebruikersnaam.

 

Moderator edit:

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam van Mijn Ziggo en Ziggo GO wijzigen?

Dit kun je zelf regelen via Mijn Ziggo onder het kopje "Gegevens" > "Account instellen"

PopmaR52

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klopt niet, heb een mail naar community@ziggo.com gestuurd en kreeg direct een automatische reactie dat de mail niet gelezen zal worden !?! Hoe nu verder?

 

Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

@PopmaR52 community@vodafoneziggo.com   is het goede adres

PopmaR52

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel Gio2903! Ga ik proberen 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic