Goedendag,
kan iemand van Ziggo svp mijn gebruikers=naam van Ziggo Community veranderen. ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoe kan ik mijn gebruikersnaam van de Ziggo Community wijzigen?
Wil je een andere gebruikersnaam? Dien dan een verzoek in bij het Ziggo Community Team
Stuur een e-mail naar: community@ziggo.com
Geef aan wat je oude gebruikersnaam is en hoe de nieuwe er uit moet komen te zien.
Let op: Je gebruikersnaam dient minimaal 2 en maximaal maximaal 15 tekens te bevatten.
Je gebruikersnaam mag letters, streepjes, cijfers en onderstrepingstekens bevatten.
Het Ziggo Community team past de gebruikersnaam voor je aan en stuurt je een e-mail ter bevestiging.
Voortaan log je in met je nieuwe gebruikersnaam.
Moderator edit:
Hoe kan ik mijn gebruikersnaam van Mijn Ziggo en Ziggo GO wijzigen?
Dit kun je zelf regelen via Mijn Ziggo onder het kopje "Gegevens" > "Account instellen"
@PopmaR52 community@vodafoneziggo.com is het goede adres
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoe kan ik mijn gebruikersnaam van de Ziggo Community wijzigen?
Wil je een andere gebruikersnaam? Dien dan een verzoek in bij het Ziggo Community Team
Stuur een e-mail naar: community@ziggo.com
Geef aan wat je oude gebruikersnaam is en hoe de nieuwe er uit moet komen te zien.
Let op: Je gebruikersnaam dient minimaal 2 en maximaal maximaal 15 tekens te bevatten.
Je gebruikersnaam mag letters, streepjes, cijfers en onderstrepingstekens bevatten.
Het Ziggo Community team past de gebruikersnaam voor je aan en stuurt je een e-mail ter bevestiging.
Voortaan log je in met je nieuwe gebruikersnaam.
Moderator edit:
Hoe kan ik mijn gebruikersnaam van Mijn Ziggo en Ziggo GO wijzigen?
Dit kun je zelf regelen via Mijn Ziggo onder het kopje "Gegevens" > "Account instellen"
Klopt niet, heb een mail naar community@ziggo.com gestuurd en kreeg direct een automatische reactie dat de mail niet gelezen zal worden !?! Hoe nu verder?
@PopmaR52 community@vodafoneziggo.com is het goede adres
Dankjewel Gio2903! Ga ik proberen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.