Beste mensen,
Er lopen 2 Ziggo community accounts door elkaar met 2 verschillende e-mailadressen.
Klantenservice kan de 2 accounts niet verwijderen.
Heb dus nieuw account moeten aanmaken om deze vraag aan u te kunnen stellen.
wilt U mijn Ziggo accounts Tiburon61 en Tiburon 621 en ook deze Requin verwijderen?
Wil niet meer deelnemen aan Ziggo Community.
GRT Rob van de Laar.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi Rob, goedemiddag!
Wat jammer dat je jouw account(s) voor de Ziggo Community wilt laten verwijderen. Bij deze heb ik de betreffende accounts voor je verwijderd. Nog een hele fijne zondag toegewenst 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi Rob, goedemiddag!
Wat jammer dat je jouw account(s) voor de Ziggo Community wilt laten verwijderen. Bij deze heb ik de betreffende accounts voor je verwijderd. Nog een hele fijne zondag toegewenst 🙂
Goedemorgen Cecilia,
Ik ben weer terug bij Ziggo Community met oude inlog in mijn Ziggo.
Samen met Vodafone medewerker de accounts van Ziggo en Vodafone uit elkaar gehaald en toen kon ik niet meer inloggen.
Intact gehad met klantenservice en advies was om accounts weer te koppelen.
Gisteren nieuwe Community account aangemaakt om jullie te kunnen bereiken.
Klantenservice kon de bestaande accounts niet verwijderen.
Wel een gedoe dat je niet zelf je Community kunt wijzigen.
Kunt u checken dat de accounts ; Tiburon61, Tiburon621 en Requin uit het systeem zijn.
Ben nu ingelogd als Tiburon62 in Mijn Ziggo.
Met vriendelijke groeten,
Rob.
Hi @Verwijderd account
Zoals aangegeven zijn de genoemde accounts op de Community gisteren verwijderd. Het account waar je nu het bericht mee hebt geplaatst wil je wel blijven behouden? 🙂
Hoi Cecilia,
Ja is goed.
grt Rob
Ik heb hier hetzelfde verschijnsel.
Ik heb een account 'xenomatrix' maar daar kan ik niet mee inloggen op de community.
Als ik dat doe, dan kom ik nl. op een pagina, waarop de accounts van Ziggo en Vodafone gekoppeld
moeten worden. Let wel, 'moeten' Want als ik dit koppelen niet doe, dan kom ik gewoon niet verder, en zit
ik vast op deze pagina.
Alleen; Ik heb geen Vodafone account, en heb ik ook nooit gehad, dus ik kan niks koppelen.
Vraagje: Kan een van de mods die 'Vodafone verplichting' definitief van mijn account verwijderen ?
Ik heb een "Ziggo-only" account, en wil dit graag zo houden.
NB. Ik heb dit tijdelijke account 'Xenomatrix2' aan moeten maken om dit bericht te kunnen posten.
Klantnr. 10578603.
Greetz, Ruben.
Cookies verwijderen... en opnieuw proberen. Werkt gewoon.
Dat werkt bij mij niet. Ik heb zelfs meerdere verschillende PC's geprobeerd....:-(
Klopt ! Bovenstaande is inderdaad mijn originele account.
Beste Steefb, Weet jij waar ik het account Xenomatrix2 kan verwijderen, ( opheffen ) ?
Anders wordt het zo'n rommeltje hier.
@Verwijderd account schreef:Klopt ! Bovenstaande is inderdaad mijn originele account.
Beste Steefb, Weet jij waar ik het account Xenomatrix2 kan verwijderen, ( opheffen ) ?
Anders wordt het zo'n rommeltje hier.
Dat kun je niet zelf, een moderator zal dat binnenkort wel doen.
Prima.
En dan tevens het verzoek om mijn originele community account, te weten
https://community.ziggo.nl/t5/user/viewprofilepage/user-id/118206
weer te koppelen aan "mijn-Ziggo", want die koppeling zal wel verloren zijn gegaan, en vervangen door
account 'Xenomatrix2'
Hi @Verwijderd account - Ik ben achter de schermen even aan de slag gegaan: Als je nu uitlogt en weer inlogt, zou je bij je originele account uit moeten komen. Als dat het geval is, verwijder ik deze tijdelijke weer 🙂
@Alex Het werkt inderdaad weer ! Mijn hartelijke dank, voor de moeite, die je erin gestoken hebt,
om het voor elkaar te krijgen ...... 🙂 🙂
Greetz, Ruben.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.