Vraag
Reacties
Oplossing
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoe kan ik mijn Community account laten verwijderen?

Beste mensen,

 

Er lopen 2 Ziggo community accounts door elkaar met 2 verschillende e-mailadressen.

Klantenservice kan de 2 accounts niet verwijderen.

Heb dus nieuw account moeten aanmaken om deze vraag aan u te kunnen stellen. 
wilt U mijn Ziggo accounts Tiburon61 en Tiburon 621 en ook deze Requin verwijderen?

 

Wil niet meer deelnemen aan Ziggo Community. 

GRT Rob van de Laar.

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi Rob, goedemiddag!

Wat jammer dat je jouw account(s) voor de Ziggo Community wilt laten verwijderen. Bij deze heb ik de betreffende accounts voor je verwijderd. Nog een hele fijne zondag toegewenst 🙂

Bekijk in context

0 Kudos
13 Reacties 13
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi Rob, goedemiddag!

Wat jammer dat je jouw account(s) voor de Ziggo Community wilt laten verwijderen. Bij deze heb ik de betreffende accounts voor je verwijderd. Nog een hele fijne zondag toegewenst 🙂

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Goedemorgen Cecilia,

 

Ik ben weer terug bij Ziggo Community met oude inlog in mijn Ziggo. 
Samen met Vodafone medewerker de accounts van Ziggo en Vodafone uit elkaar gehaald en toen kon ik niet meer inloggen. 
 Intact gehad met klantenservice en advies was om accounts weer te koppelen. 
Gisteren nieuwe Community account aangemaakt om jullie te kunnen bereiken. 
Klantenservice kon de bestaande accounts niet verwijderen. 
Wel een gedoe dat je niet zelf je Community kunt wijzigen. 
Kunt u checken dat de accounts ; Tiburon61, Tiburon621 en Requin uit het systeem zijn. 

Ben nu ingelogd als Tiburon62 in Mijn Ziggo. 

Met vriendelijke groeten,

 

Rob. 

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Verwijderd account 
Zoals aangegeven zijn de genoemde accounts op de Community gisteren verwijderd. Het account waar je nu het bericht mee hebt geplaatst wil je wel blijven behouden? 🙂

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Hoi Cecilia,  

 

Ja is goed. 

grt Rob

Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Ik  heb hier hetzelfde verschijnsel.

Ik heb een account 'xenomatrix' maar daar kan ik niet mee inloggen op de community.

Als ik dat  doe, dan kom ik nl. op een pagina,  waarop de accounts van Ziggo en Vodafone gekoppeld

moeten worden.  Let wel,  'moeten'   Want als ik dit koppelen niet doe, dan kom ik gewoon niet verder, en zit

ik vast op deze pagina.

Alleen; Ik heb geen Vodafone account, en heb ik ook nooit gehad, dus ik kan niks koppelen.

Vraagje:   Kan een van de mods die 'Vodafone verplichting'  definitief van mijn account verwijderen ?

Ik heb een "Ziggo-only" account, en wil dit graag zo houden.

NB.  Ik heb dit  tijdelijke  account 'Xenomatrix2'   aan moeten maken om dit bericht te kunnen posten.

Klantnr.  10578603.

Greetz,  Ruben.

0 Kudos
CreativeS
Level 16

Cookies verwijderen... en opnieuw proberen. Werkt gewoon.

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Dat werkt bij mij niet.  Ik heb zelfs meerdere verschillende PC's  geprobeerd....:-(

Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Klopt !  Bovenstaande is inderdaad mijn originele account.

Beste Steefb, Weet jij waar ik het account Xenomatrix2  kan verwijderen,  ( opheffen ) ?

Anders wordt het zo'n rommeltje hier.

0 Kudos
Steefb
Level 20

@Verwijderd account  schreef:

Klopt !  Bovenstaande is inderdaad mijn originele account.

Beste Steefb, Weet jij waar ik het account Xenomatrix2  kan verwijderen,  ( opheffen ) ?

Anders wordt het zo'n rommeltje hier.


Dat kun je niet zelf, een moderator zal dat binnenkort wel doen.

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Prima.

En dan tevens het verzoek om mijn originele community account, te weten

https://community.ziggo.nl/t5/user/viewprofilepage/user-id/118206

 

weer te koppelen aan "mijn-Ziggo",  want die koppeling zal wel verloren zijn gegaan, en vervangen door

account 'Xenomatrix2'  

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Verwijderd account - Ik ben achter de schermen even aan de slag gegaan: Als je nu uitlogt en weer inlogt, zou je bij je originele account uit moeten komen. Als dat het geval is, verwijder ik deze tijdelijke weer 🙂

0 Kudos
Xenomatrix
Level 3

@Alex  Het werkt inderdaad weer !  Mijn hartelijke dank, voor de moeite,  die je erin gestoken hebt,

om  het voor elkaar te krijgen ......   🙂  🙂

Greetz,  Ruben.