Wellicht kijk ik er overheen, of is het veranderd ?
Maar, hoe kan ik mijn topic als Opgelost markeren ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Klik op onderstaande knop onderaan de reactie die je als oplossing wenst te markeren. Dit is alleen mogelijk in een topic dat je zelf gestart hebt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
** Aanpassing** Topic starter kan dit dus wel doen,
en een Ziggo Moderator ( Medewerker )
Deze kan de topic's oplossing ( Groen ) maken, of uitlichten, en ook Sticky maken.
De Klant kan enkelt bij een goed antwoordt een groene oplossing krijgen, anders een ander lid, maar.
Hopelijk brengt dit meer duidelijkheid.
Klik op onderstaande knop onderaan de reactie die je als oplossing wenst te markeren. Dit is alleen mogelijk in een topic dat je zelf gestart hebt.
Dat kan je alleen bij zelf gestarte topics.
@tobiastheebe schreef:
Weer iets geleerd, dacht dit niet meer kon, dank je Tobias en @Steefb
Moet het natuurlijk wel op de correcte manier gebeuren en niet een bericht van de TS zelf (wat wel eens gebeurt, tenzij TS zelf alsnog oplossing aanreikt) 🙂
Bedankt allemaal voor jullie reacties en oplossing. Zoals gezegd: weer wat geleerd.
Prettige zondag nog !
Even ter aanvulling, ook Ziggo moderators kunnen een bericht als oplossing markeren.
Dubbele aanvulling dus... was al aangegeven door @Dave.
@CreativeS er is iets nieuws bij community maar misschien zie je het wel in het antwoord die je gaf 😉 🤓
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.