Vraag
Reacties
Oplossing
Erving
Level 6

Hoe kan ik een topic als 'opgelost' markeren?

Wellicht kijk ik er overheen, of is het veranderd ?

Maar, hoe kan ik mijn topic als Opgelost markeren ?

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20

Klik op onderstaande knop onderaan de reactie die je als oplossing wenst te markeren. Dit is alleen mogelijk in een topic dat je zelf gestart hebt.

20250323-02.png

Bekijk in context

9 Reacties 9
Dave
Level 20

** Aanpassing** Topic starter kan dit dus wel doen,

en een Ziggo Moderator ( Medewerker ) 

Deze kan de topic's oplossing ( Groen ) maken, of uitlichten, en ook Sticky maken.

De Klant kan enkelt bij een goed antwoordt een groene oplossing krijgen, anders een ander lid, maar.

Hopelijk brengt dit meer duidelijkheid.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20

Klik op onderstaande knop onderaan de reactie die je als oplossing wenst te markeren. Dit is alleen mogelijk in een topic dat je zelf gestart hebt.

20250323-02.png

Steefb
Level 20

Dat kan je alleen bij zelf gestarte topics.

Steefb_0-1742739410763.png

Dave
Level 20

@tobiastheebe  schreef:

20250323-02.png

Weer iets geleerd, dacht dit niet meer kon, dank je Tobias en @Steefb 

CreativeS
Level 16

Moet het natuurlijk wel op de correcte manier gebeuren en niet een bericht van de TS zelf (wat wel eens gebeurt, tenzij TS zelf alsnog oplossing aanreikt) 🙂

Erving
Level 6
Topicstarter

Bedankt allemaal voor jullie reacties en oplossing. Zoals gezegd: weer wat geleerd.

Prettige zondag nog !

Steefb
Level 20

Even ter aanvulling, ook Ziggo moderators kunnen een bericht als oplossing markeren.

0 Kudos
CreativeS
Level 16

Dubbele aanvulling dus... was al aangegeven door @Dave.

Dave
Level 20

@CreativeS  er is iets nieuws bij community maar misschien zie je het wel in het antwoord die je gaf  😉 🤓

0 Kudos