Vraag
Reacties
Oplossing
DaLucsta
Level 6

Hoe kan ik de gebruikersnaam van mijn Community account wijzigen?

Beste allemaal,

't Lijkt wel of ik gek ben!

Heb ondertussen wel zo'n beetje alles van m'n account aangepast, maar 't lukt me niet om iets simpels als m'n ge-displayed-e naam te wijzigen.

Ergo, hoe doe ik dat?

Groet,

Luc

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb het voor je aangepast @DaLucsta en je naamgegevens in je profiel weer hersteld. 

Bekijk in context

Ga naar reactie
10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
puppie
Level 17

nee dat kun je niet zelf wijzigen.
Dat zal een medewerker voor jou moeten doen.

0 Kudos
DaLucsta
Level 6
Topicstarter

Senx!

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @DaLucsta 

Dat u niet zelf uw gebruikersnaam kunt veranderen is niet zonder reden. Soms zijn er ook grapjassen die dan om de dag hun gebruikersnaam aanpassen en dat werkt nogal verwarrend.

Een Ziggo-moderator komt vanzelf binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @DaLucsta 

Welkom op de Community! Zoals andere users hier al uitgelegd hebben, alleen een moderator kan je username aanpassen. Als je aangeeft welke username je wenst, dan pas ik die graag voor je aan. 

Check wel eerst even of de username niet al door een andere user in gebruik is. Dit doe je via de zoekfunctie. Vul daar de gewenste username en kies voor zoeken. Hierna zie je de zoekresultaten, klik op "Leden" en check of de username daar toevallig al staat. 

DaLucsta
Level 6
Topicstarter

Hoi Rikst,

Fijn dat je hebt gereageerd.

Wil graag dat je m'n ge-displayed-e naam verandert van Luc Richter naar DaLucsta. Graag letten op hoofd- en kleine letters.

Ik heb dus in m'n Persoonlijke gegevens van m'n account

LucRichter_0-1732801465011.png

m'n achternaam verwijderd, in de veronderstelling dat ik daarmee ook m'n achternaam kwijt was

LucRichter_1-1732801745646.png

Moet ik die achternaam weer terugzetten en is dat van invloed op 't Mijn Ziggo-account?

Senx in edvenz!

Luc

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb het voor je aangepast @DaLucsta en je naamgegevens in je profiel weer hersteld. 

Ga naar reactie
DaLucsta
Level 6
Topicstarter

Zie 't, 

DaLucsta_0-1732804802104.png

dankjewel!

Groet, Luc

0 Kudos
DaLucsta
Level 6
Topicstarter

Hoi @Rikst ,

Omdat ik toch wel wilde weten of m'n gewone naam al bezet was heb ik geprobeerd 'm op te zoeken.

DaLucsta_0-1732811721199.png

Ging toch niet helemaal goed, althans, geen zoekresultaten met 'Leden'.

Wat doe ik niet goed?

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi - als ik ga zoeken zie ik dit verschijnen:

Mogelijk dat je op 'topics' hebt gezocht en niet op het kopje 'leden' hebt gedrukt?

0 Kudos
DaLucsta
Level 6
Topicstarter

Hoi @Welmoed en @Rikst ,

Miljaar, wat suf, sorry hoor.

Dacht dat in het venster met zoekresultaten die keuze tussen Topics en Leden nog gemaakt moest worden.

Zal voortaan eerst even wat beter kijken...

Senx enniewee!

Luc