1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
MiaNiut

Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoe PB ik een ziggo moderator?

Sorry dat het via deze manier moet, maar ik kan niet meer reageren op mijn originele post. Een Ziggo moderator vraagt of ik hem een PB kan doen, maar ik kan dit echt - zelfs na een kwartier kijken- niet vinden. Kan iemand mij AUB helpen... excuus voor het ongemak. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronald B.

Level 6
  • 129Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

@MiaNiutje drukt gewoon op de envelop berichten.  Vervolgens komt er een mail programma in beeld.  Daar druk je wederom op de (oranje) envelop (naast het woordje POSTVAK IN)

Bij verzenden aan typ je Erik P je typt je bericht en vervolgens versturen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
DennyW

Level 17
  • 3184Posts
  • 251Oplossingen
  • 934Likes

Is dit misschien de originele post waar je naar opzoek was?

MiaNiut
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja, dat klopt, maar ik (mag?) daar niet meer op reageren. Ik zie nergens een optie om @Meindert  een PB te sturen in mijn originele post. Weet jij hoe dat moet?

Ronald B.

Level 6
  • 129Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

@MiaNiutje drukt gewoon op de envelop berichten.  Vervolgens komt er een mail programma in beeld.  Daar druk je wederom op de (oranje) envelop (naast het woordje POSTVAK IN)

Bij verzenden aan typ je Erik P je typt je bericht en vervolgens versturen.

jansmarcel

Level 16
  • 1622Posts
  • 81Oplossingen
  • 768Likes

@Ronald B.& @MiaNiut  klopt bijna helemaal, maar door het toevoegen van het @-teken ging ik zelf de vorige keer ook de mist in. Hier op het openbare forum gebruik je een @ om iemand aan te spreken of te noemen. bij een PB doe je het juist zonder het @ teken.  MiaNiut ik hoop dat het je met deze extra info lukt. Succes!!!

MiaNiut
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zeker, het is gelukt!! Heel erg bedankt voor je info!!

Ronald B.

Level 6
  • 129Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

Graag gedaan 😀@MiaNiut