Ik krijg een zeer hinderlijk bericht als ik op de landingspagina ben van de community.
Zorg dat dit uitgezet (kan) worden, dit is zeer hinderlijk, helemaal doordat het om voetbal gaat.
Dit bericht is ook nog eens Spam, het is bij elk topic bovenaan zichtbaar.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het bericht is geen spam, want spam is een bericht dat je ongevraagd ontvangt via e-mail, mobiele telefoon of vaste telefoon.
Het is een algemeen informatiebericht en Ziggo mag op het eigen forum de informatie plaatsen die ze zelf willen plaatsen.
@Bert Het is zeer hinderlijk, en ook al mag Ziggo dit. Het komt over als Spam. Doordat het overal geplaatst wordt.
Dus zorg dat het verdwijnt
Ik vraag me werkelijk af wat er nou zeer hinderlijk is aan dit bericht.
Als je dit bericht leest zie je er niks van ?
Vind het persoonlijk niet storend. @Template als je het hinderlijk vindt, kun je met een ad blocker de 'advertentie' blokkeren.
Ik vind dit ook hinderlijk alleen op de landingspagina is meer dan genoeg zeker niet boven elk topic.
Wezenlijk is dit puur voor de Ziggo Sport Free gebruikers een beperkte doelgroep.
Vanavond is er weer voetbal waarvan 1 wedstrijd voor de 'gratis' kijkers vandaar blijkbaar deze update/melding.
Ps Spam is toch echt ingeblikt varkensvlees.
Sorry hoor, met een kleine handeling is het voor iedereen die het storend vindt zelf op te lossen. @Garihd Ik vind als vegetariër dat ingeblikte vlees toch echt walgelijker om te zien dan zo'n Ziggo berichtje.
@BackAgain22 schreef:Sorry hoor, met een kleine handeling is het voor iedereen die het storend vindt zelf op te lossen. @Garihd Ik vind als vegetariër dat ingeblikte vlees toch echt walgelijker om te zien dan zo'n Ziggo berichtje.
Waarom zou ik dat moeten doen ? Goed lezen wat ik schrijf!! Dit hoeft niet bij elk topic naar boven te komen op de landingspagina is meer dan genoeg.
@BackAgain22 wrote:Vind het persoonlijk niet storend. @Template als je het hinderlijk vindt, kun je met een ad blocker de 'advertentie' blokkeren.
Het is uitermate storend, nee geen adblockers. Dat zou niet nodig moeten zijn. Doordat het op elk topic is, is dit gewoon spam. Dus haal het weg.
Hi @Template
Jammer om te lezen dat je de melding zo hinderlijk vindt. Het klopt dat hij overal zichtbaar is, zo kunnen gebruikers die meer informatie nodig hebben over het kijken van UEFA Europees voetbal dit gemakkelijk en snel vinden.
tsja soms is aan dingen niks te doen en kan je je overal wel aan ergeren
@Rikst schreef:Hi @Template
Jammer om te lezen dat je de melding zo hinderlijk vindt. Het klopt dat hij overal zichtbaar is, zo kunnen gebruikers die meer informatie nodig hebben over het kijken van UEFA Europees voetbal dit gemakkelijk en snel vinden.
Die gebruikers krijgen ook een bericht via email.
Dit voelt een beetje erg overdreven worden er zoveel vragen of problemen verwacht?
Bij andere belangrijkere wijzigingen zien we dergelijke zaken weer niet of nauwelijks zoals het uitzetten van interactieve TV via DVB-C.
Ook ik vind dit een bericht dat niet hier thuishoort.
Maar je moet toch ergens over kunnen zeuren 🤣
@BackAgain22 wrote:@Garihd Je hoeft van mij niks te doen 😉 maar waarom zou Ziggo iets moeten doen? Jij en @Template vinden dat het niet bij elk topic hoeft, daar denkt Ziggo duidelijk anders over. Einde verhaal denk ik dan.
Uiteraard is hiermee een probleem gecreëerd, dus haal het weg.
@Hatolex schreef:Maar je moet toch ergens over kunnen zeuren 🤣
"Mr Chip
tsja soms is aan dingen niks te doen en kan je je overal wel aan ergeren"
En nutteloze reacties plaatsen moet natuurlijk ook kunnen 😛
Wat ik al schreef blijkbaar wordt er zo gehoopt een overvloed aan topics te voorkomen met dezelfde vragen dat op zichzelf is natuurlijk verstandig.
@Template , er is geen probleem, jij vind het een probleem, maar daarmee is het nog geen probleem. Dit is een persoonlijke ervaring, ik vind het geen probleem, dus van mij mag het blijven. Hoewel het middel wel selectief wordt gebruik. Bij versobering van de service wordt er duidelijk minder gecommuniceerd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.