1
Vraag
2
Reacties
Template

Level 17
  • 2851Posts
  • 66Oplossingen
  • 933Likes

Hinderlijk

Ik krijg een zeer hinderlijk bericht als ik op de landingspagina ben van de community. 

_20240917_103919.JPG

Zorg dat dit uitgezet (kan) worden, dit is zeer hinderlijk, helemaal doordat het om voetbal gaat.

Dit bericht is ook nog eens Spam, het is bij elk topic bovenaan zichtbaar. 

21 Reacties 21
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78738Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23512Likes

Het bericht is geen spam, want spam is een bericht dat je ongevraagd ontvangt via e-mail, mobiele telefoon of vaste telefoon.

Het is een algemeen informatiebericht en Ziggo mag op het eigen forum de informatie plaatsen die ze zelf willen plaatsen.

Template
Topicstarter
Level 17
  • 2851Posts
  • 66Oplossingen
  • 933Likes

@Bert Het is zeer hinderlijk, en ook al mag Ziggo dit. Het komt over als Spam. Doordat het overal geplaatst wordt.

Dus zorg dat het verdwijnt 

Hatolex

Level 16
  • 1656Posts
  • 51Oplossingen
  • 1093Likes

Ik vraag me werkelijk af wat er nou zeer hinderlijk is aan dit bericht.

CobusR

Level 10
  • 390Posts
  • 4Oplossingen
  • 142Likes

Als je dit bericht leest zie je er niks van ?

BackAgain22

Level 9
  • 332Posts
  • 2Oplossingen
  • 197Likes

Vind het persoonlijk niet storend. @Template als je het hinderlijk vindt, kun je met een ad blocker de 'advertentie' blokkeren.

Garihd

Level 17
  • 3578Posts
  • 114Oplossingen
  • 1976Likes

Ik vind dit ook hinderlijk alleen op de landingspagina is meer dan genoeg zeker niet boven elk topic.

Wezenlijk is dit puur voor de Ziggo Sport Free gebruikers een beperkte doelgroep.

Vanavond is er weer voetbal waarvan 1 wedstrijd voor de 'gratis' kijkers vandaar blijkbaar deze update/melding.

Ps Spam is toch echt ingeblikt varkensvlees.

Screenshot_20240917-112029_Chrome.jpg

BackAgain22

Level 9
  • 332Posts
  • 2Oplossingen
  • 197Likes

Sorry hoor, met een kleine handeling is het voor iedereen die het storend vindt zelf op te lossen. @Garihd Ik vind als vegetariër dat ingeblikte vlees toch echt walgelijker om te zien dan zo'n Ziggo berichtje.

Garihd

Level 17
  • 3578Posts
  • 114Oplossingen
  • 1976Likes

@BackAgain22  schreef:

Sorry hoor, met een kleine handeling is het voor iedereen die het storend vindt zelf op te lossen. @Garihd Ik vind als vegetariër dat ingeblikte vlees toch echt walgelijker om te zien dan zo'n Ziggo berichtje.

Waarom zou ik dat moeten doen ? Goed lezen wat ik schrijf!! Dit hoeft niet bij elk topic naar boven te komen op de landingspagina is meer dan genoeg.

Template
Topicstarter
Level 17
  • 2851Posts
  • 66Oplossingen
  • 933Likes

@BackAgain22 wrote:

Vind het persoonlijk niet storend. @Template als je het hinderlijk vindt, kun je met een ad blocker de 'advertentie' blokkeren.

Het is uitermate storend, nee geen adblockers. Dat zou niet nodig moeten zijn. Doordat het op elk topic is, is dit gewoon spam. Dus haal het weg. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5602Posts
  • 515Oplossingen
  • 1920Likes

Hi @Template 

Jammer om te lezen dat je de melding zo hinderlijk vindt. Het klopt dat hij overal zichtbaar is, zo kunnen gebruikers die meer informatie nodig hebben over het kijken van UEFA Europees voetbal dit gemakkelijk en snel vinden. 

Template
Topicstarter
Level 17
  • 2851Posts
  • 66Oplossingen
  • 933Likes

@Rikst wrote:

Hi @Template 

Jammer om te lezen dat je de melding zo hinderlijk vindt. Het klopt dat hij overal zichtbaar is, zo kunnen gebruikers die meer informatie nodig hebben over het kijken van UEFA Europees voetbal dit gemakkelijk en snel vinden. 

Blijft hinderlijk 

MR_CHIP

Level 19
  • 12967Posts
  • 139Oplossingen
  • 4330Likes

tsja soms is aan dingen niks te doen en kan je je overal wel aan ergeren

Garihd

Level 17
  • 3578Posts
  • 114Oplossingen
  • 1976Likes

@Rikst  schreef:

Hi @Template 

Die gebruikers krijgen ook een bericht via email.

Dit voelt een beetje erg overdreven worden er zoveel vragen of problemen verwacht?

Bij andere belangrijkere wijzigingen zien we dergelijke zaken weer niet of nauwelijks zoals het uitzetten van interactieve TV via DVB-C.

leo0054

Level 9
  • 311Posts
  • 10Oplossingen
  • 126Likes

Ook ik vind dit een bericht dat niet hier thuishoort.

BackAgain22

Level 9
  • 332Posts
  • 2Oplossingen
  • 197Likes

@Garihd Je hoeft van mij niks te doen 😉 maar waarom zou Ziggo iets moeten doen? Jij en @Template vinden dat het niet bij elk topic hoeft, daar denkt Ziggo duidelijk anders over. Einde verhaal denk ik dan.

Hatolex

Level 16
  • 1656Posts
  • 51Oplossingen
  • 1093Likes

Maar je moet toch ergens over kunnen zeuren 🤣

Template
Topicstarter
Level 17
  • 2851Posts
  • 66Oplossingen
  • 933Likes

@BackAgain22 wrote:

@Garihd Je hoeft van mij niks te doen 😉 maar waarom zou Ziggo iets moeten doen? Jij en @Template vinden dat het niet bij elk topic hoeft, daar denkt Ziggo duidelijk anders over. Einde verhaal denk ik dan.

Uiteraard is hiermee een probleem gecreëerd, dus haal het weg. 

Garihd

Level 17
  • 3578Posts
  • 114Oplossingen
  • 1976Likes

@Hatolex  schreef:

Maar je moet toch ergens over kunnen zeuren 🤣

"Mr Chip

tsja soms is aan dingen niks te doen en kan je je overal wel aan ergeren"

En nutteloze reacties plaatsen moet natuurlijk ook kunnen 😛

Wat ik al schreef blijkbaar wordt er zo gehoopt een overvloed aan topics te voorkomen met dezelfde vragen dat op zichzelf is natuurlijk verstandig.

Hatolex

Level 16
  • 1656Posts
  • 51Oplossingen
  • 1093Likes

@Template , er is geen probleem, jij vind het een probleem, maar daarmee is het nog geen probleem.  Dit is een persoonlijke ervaring, ik vind het geen probleem, dus van mij mag het blijven. Hoewel het middel wel selectief wordt gebruik.  Bij versobering van de service wordt er duidelijk minder gecommuniceerd.