Kan een moderator wellicht een door mij in juni gestart topic wat inmiddels gearchiveerd is, opnieuw actief maken? Ik heb namelijk na veel onderzoek gedaan te hebben dit probleem opgelost en wil dat graag als oplossing toevoegen, maar dat kan nu niet.
Het gaat om: https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Geluid-Mediabox-Next-niet-synchroon-met-TV/m-p/790731/emcs_t/S...
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @fredco
Dat kan zeker geregeld worden! Bij deze staat het topic weer open en kun je de door jouw gevonden oplossing delen! Hier help je vast en zeker weer andere gebruikers mee! 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @fredco
Dat kan zeker geregeld worden! Bij deze staat het topic weer open en kun je de door jouw gevonden oplossing delen! Hier help je vast en zeker weer andere gebruikers mee! 🙂
Top! Bedankt. Ik zal het toevoegen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.