1
Vraag
2
Reacties
imzadi

Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb geen toegang meer tot m'n eigen topics

Graag ontvang ik wat uitleg hoe het hier allemaal werkt, want ik snap niet hoe en waarom er met topics wordt omgegaan.

Ik opende 3 weken geleden een topic dat ik vaak geen mogelijkheid heb om verder te kijken waar ik was gebleven, als er een storing voordoet midden in een programma/film dat ik via ziggogo.tv aan het (terug)kijken ben.
Een Ziggo-medewerker(?) hier op het forum zegt me dat ik een andere browser moet proberen, waarna het topic plotsklaps gesloten is. Ik kan dus niet meer reageren dat het gebruik van die andere browser mijn problemen niet oplost en open 2 dagen later dus een nieuw topic.
Op dat topic krijg ik helaas geen enkele reactie, en nu ik weer eens wil kijken of er nog nieuws is, kan ik beide topics helemaal niet meer in. Ik krijg een melding "Je hebt (nog) geen toegang tot deze pagina."

Waarom kan ik m'n eigen topics helemaal niet meer openen?
En waarom worden topics 'van bovenaf' gesloten terwijl het probleem nog niet opgelost is?

Ik heb dit soort beleid nog nooit op enig forum meegemaakt. Het komt op mij erg autoritair over. Ik heb de community-regels echt wel doorgelezen, en zie daar niets dat bovenstaande verklaart.

Graag dus enige toelichting.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Jurjenjans83 wrote:
Ik ben een nieuwe klant bij Ziggo en ook ik ben zeer verbaasd over deze vreemde gang van zaken. Ik krijg geen toegang tot topics van mensen met dezelfde problemen zodat ik dubbel werk moet gaan doen en zelf troubleshooten en de klanten service bellen.
Wij hebben vorige week een opruim actie gehouden, daarbij zijn veel dubbele topics waar geen activiteit meer is verhuis naar 'de zolder'. Google en andere zoekmachines blijven nog enkele dagen resultaten weergeven van topics die niet meer online staan. Waarschijnlijk ben je op die manier op oude topics terecht gekomen. Je bent van harte welkom om op dit forum (bij voorkeur in de juiste categorie) je vraag te stellen. Wij bundelen de meest voorkomende vragen en situaties in topics, wanneer er een onderwerp is die je mist dan horen wij dat graag!

imzadi wrote:
Net ontvang ik een mailtje dat er een nieuw antwoord is geplaatst in mijn oudste topic. Klik ik op de link zie ik geen nieuw antwoord, maar ik kan ineens wel weer bij mijn oude topics....

Fijn dat die weer zichtbaar zijn. Enige toelichting blijft nog steeds uit.
Dat klopt! Ik ben vanochtend gevraagd om dit eens uit te zoeken. Ik heb meteen jouw eerdere topic online gezet, deze was inderdaad te voorbarig gesloten. Ik plaats de reactie in je nieuw aangemaakte topic ook naar het oorspronkelijke topic voor het overzicht.

Bekijk in context

16 Reacties 16
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Over het topic: Is waarschijnlijk 'verwijderd' (voor Moderators wel toegankelijk) omdat er geen reactie meer op mogelijk is (is gesloten). Zie ook hier Sanders reactie op weggehaalde topics.
Over het probleem: Ik heb/had hetzelfde, dat de stream bleef hangen en ik weer opnieuw kon beginnen. Doorspoelen is (vaak) niet mogelijk via ZiggoGO.tv. De laatste tijd met Firefox (laatste versies) gelukkig niet meer meegemaakt.
Jurjenjans83

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben een nieuwe klant bij Ziggo en ook ik ben zeer verbaasd over deze vreemde gang van zaken. Ik krijg geen toegang tot topics van mensen met dezelfde problemen zodat ik dubbel werk moet gaan doen en zelf troubleshooten en de klanten service bellen.
imzadi
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@OonOon: Dank voor je reactie!
De Sander in de post waar je naar verwijst schrijft dat "een topic als waarin een eenmalig aangekaart probleem is opgelost" na enige tijd wordt verplaatst. Nog steeds erg merkwaardig dat je dan zelfs als topicstarter niet meer bij je eigen topics kunt, maar in mijn geval gaat het om een probleem waar meerderen last van hebben, wat zeker niet eenmalig of uniek is, en dat ook nog niet is opgelost.

Een beetje googelen of zoeken op dit forum en je vindt vele Ziggo-gebruikers die last hebben van storingen in ZiggoGo, zoals plots wegvallende verbinding, waarna je weer helemaal vanaf het begin moet terugkijken. Erg vervelend, en ook erg jammer dat Ziggo maar niet met een oplossing komt zodat je altijd verder kunt kijken waar je was gebleven.

Ik heb dus steeds nog geen enkel idee waarom mijn eerste topic van bovenaf werd gesloten terwijl het nog niet was opgelost, en mijn beide topics nu ontoegankelijk zijn.

Kan iemand van Ziggo of één van de moderatoren hier op reageren en het beleid op dit forum uitleggen?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Uit een ander topic.
Sander Ziggo wrote:
Om de Community overzichtelijk te houden verplaatsen we na een poosje een topic als waarin een eenmalig aangekaart probleem is opgelost.
Als het dus een eenmalig issue is, verdwijnt dit topic uiteindelijk. Betreft het een topic waarin een oplossing voor groot publiek uiteen wordt gezet, laten we deze natuurlijk staan.

Als je van mening bent dat er een topic onterecht is verhuisd, nemen we dit graag onder de loep!
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.
imzadi
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Net ontvang ik een mailtje dat er een nieuw antwoord is geplaatst in mijn oudste topic. Klik ik op de link zie ik geen nieuw antwoord, maar ik kan ineens wel weer bij mijn oude topics....

Fijn dat die weer zichtbaar zijn. Enige toelichting blijft nog steeds uit.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Jurjenjans83 wrote:
Ik ben een nieuwe klant bij Ziggo en ook ik ben zeer verbaasd over deze vreemde gang van zaken. Ik krijg geen toegang tot topics van mensen met dezelfde problemen zodat ik dubbel werk moet gaan doen en zelf troubleshooten en de klanten service bellen.
Wij hebben vorige week een opruim actie gehouden, daarbij zijn veel dubbele topics waar geen activiteit meer is verhuis naar 'de zolder'. Google en andere zoekmachines blijven nog enkele dagen resultaten weergeven van topics die niet meer online staan. Waarschijnlijk ben je op die manier op oude topics terecht gekomen. Je bent van harte welkom om op dit forum (bij voorkeur in de juiste categorie) je vraag te stellen. Wij bundelen de meest voorkomende vragen en situaties in topics, wanneer er een onderwerp is die je mist dan horen wij dat graag!

imzadi wrote:
Net ontvang ik een mailtje dat er een nieuw antwoord is geplaatst in mijn oudste topic. Klik ik op de link zie ik geen nieuw antwoord, maar ik kan ineens wel weer bij mijn oude topics....

Fijn dat die weer zichtbaar zijn. Enige toelichting blijft nog steeds uit.
Dat klopt! Ik ben vanochtend gevraagd om dit eens uit te zoeken. Ik heb meteen jouw eerdere topic online gezet, deze was inderdaad te voorbarig gesloten. Ik plaats de reactie in je nieuw aangemaakte topic ook naar het oorspronkelijke topic voor het overzicht.
imzadi
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Anne H Ziggo Dank! Hierbij is mijn vraag mbt de toegang tot mijn topics opgehelderd!

Nu nog wachten op een actie van Ziggo zodat we in ziggogo.tv verder kunnen kijken waar we op een eerder moment waren gebleven...
mt07

Level 6
  • 93Posts
  • 2Oplossingen
  • 20Likes
Wat een ellende hier. Ik wil terugkomen op een topic van me dat maanden heeft gelopen en waar ik nu na 2 maanden een update op wil geven. Topic weg. Zie ook mijn andere topic in mijn profiel niet meer.

Het is echt waardeloos dat ik gewoon niet meer bij mijn eigen stukken kan. Ga je schamen Ziggo.




Ga ik maar weer terug naar https://ziggoforum.nl/
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
mt07 wrote:
Wat een ellende hier. Ik wil terugkomen op een topic van me dat maanden heeft gelopen en waar ik nu na 2 maanden een update op wil geven. Topic weg. Zie ook mijn andere topic in mijn profiel niet meer.

Het is echt waardeloos dat ik gewoon niet meer bij mijn eigen stukken kan. Ga je schamen Ziggo.

Ga ik maar weer terug naar https://ziggoforum.nl/
We ruimen zo nu en dan op, we doen dit om het overzichtelijk te houden voor mensen die informatie zoeken. Dit verklaart de waarom, maar het is natuurlijk wel vervelend dat je topic weg is als je op het punt staat daar weer iets mee te doen. We kunnen altijd op verzoek een topic terug zetten. Welk topic wil je terug hebben? Je meeste recente heb ik van zolder gehaald.
mt07

Level 6
  • 93Posts
  • 2Oplossingen
  • 20Likes
Anne H Ziggo wrote:

mt07 wrote:
Wat een ellende hier. Ik wil terugkomen op een topic van me dat maanden heeft gelopen en waar ik nu na 2 maanden een update op wil geven. Topic weg. Zie ook mijn andere topic in mijn profiel niet meer.

Het is echt waardeloos dat ik gewoon niet meer bij mijn eigen stukken kan. Ga je schamen Ziggo.

Ga ik maar weer terug naar https://ziggoforum.nl/
We ruimen zo nu en dan op, we doen dit om het overzichtelijk te houden voor mensen die informatie zoeken. Dit verklaart de waarom, maar het is natuurlijk wel vervelend dat je topic weg is als je op het punt staat daar weer iets mee te doen. We kunnen altijd op verzoek een topic terug zetten. Welk topic wil je terug hebben? Je meeste recente heb ik van zolder gehaald.


Waarom opruimen? Oude topics zakken toch wel verder naar onderen weg, en zijn een mooi naslagwerk. Kan iemand met zelfde probleem later weer een nieuw topic openen. Of is er zoveel ellende dat het maar verstopt wordt?
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Is het topic dat ik nu van zolder heb gehaald de juiste? 🙂
mt07

Level 6
  • 93Posts
  • 2Oplossingen
  • 20Likes
Anne H Ziggo wrote:
Is het topic dat ik nu van zolder heb gehaald de juiste? 🙂


Yup, maar jij reageert daar met een vraag voor een reactie van me. Maar topic zit op slot.
Onbegrijpelijk forum hier. :thinking:
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Dank voor je aanvulling. Het slot is er nu af.
mt07

Level 6
  • 93Posts
  • 2Oplossingen
  • 20Likes
Anne H Ziggo wrote:
Dank voor je aanvulling. Het slot is er nu af.


Beste Anne,

Ik ga niet meer in dat Topic reageren, topic wordt uiteindelijk toch op slot gezet en uiteindelijk verwijderd. Er zijn meer 'onofficiele" Ziggo forums. Ik ga daar mijn info wel halen.

Ik ben op zoek geweest laatste weken naar wat informatie (heb nu na een jaar weer in bridge laten zetten met eigen router erachter omdat die CB niet voldoet voor mij) over wat specifieke dingen hiervoor. Erg interessant. Kom dan bijvoorbeeld via Googlen op topics op dit forum uit en keer op keer krijg ik de mededeling Topic bestaat niet meer. En dat zijn allemaal informatieve en nuttige topics. Dat oude(re) content verwijderd of gesloten wordt is uitermate irritant. Daar heb ik geen zin meer in. Het geeft me ook een onaangenaam gevoel.

Een gevoel dat ik steeds tegen een muur aanloop. Waarom moet (goede) content verwijderd worden?

Ik wens jullie verder veel succes hier, en als alles gewoon weer beschikbaar blijft dan kom ik misschien nog eens terug.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Ik wilde eigenlijk niet meer reageren op het 'zolder' issue zo diep triest vind ik het maar toch nog ff een opmerking, je leest wel eens een probleem waarvan je weet dat je dit hebt uitgezocht en zoekt dit dan op maar helaas verdwenen je krijgt dan als antwoord: geef maar aan welk topic dan zetten we deze terug, hoezo aangeven? Ik kan de meeste moderators geen prive bericht sturen en als ik moet wachten tot een moderator in een topic reageert dan zijn we vaak een x dagen verder.
Kan een moderator mijn favorieten even verwijderen want 90% staat inmiddels op zolder.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic