Op de profielpagina van de community site van Ziggo (deze site dus) was er vorige keer een issue dat je geen spaties in je achternaam mocht hebben. Dit is nu opgelost echter nu mag je geen spatie meer invoeren in het veld "Welke apparatuur heb je om TV te kijken?".
Nu is dat natuurlijk lastig als je een "Mediabox Next" of "Next Mini" hebt.
Eerder was dit wel toegestaan want er stond bij mij nog "Mediabox Next" echter kreeg ik vervolgens een validatie-error op dit veld.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@thafreeze schreef:Op de profielpagina van de community site van Ziggo (deze site dus) was er vorige keer een issue dat je geen spaties in je achternaam mocht hebben. Dit is nu opgelost echter nu mag je geen spatie meer invoeren in het veld "Welke apparatuur heb je om TV te kijken?".
Nu is dat natuurlijk lastig als je een "Mediabox Next" of "Next Mini" hebt.
Eerder was dit wel toegestaan want er stond bij mij nog "Mediabox Next" echter kreeg ik vervolgens een validatie-error op dit veld.
Hallo, volgens mij was "opgelost" een ruim begrip, want toen is niet alles opgelost, wat Ziggo ook vermelde. Dat dit probleem nu nog niet is opgelost, geeft m.i. wel aan hoe belangrijk Ziggo dit ( uw ) probleem vindt.
Tja, alsjewatinformatiewiltplaatsen,daniseenspatiewelhandigome.e.a.leesbaartehouden😉! Ookkomma'senpuntenkunnenhandigzijnmaar datiseenanderverhaal!
het probleem van spaties die niet waren toegestaan in de achternaam is wel opgelost. Echter nu hebben ze het probleem verplaatst
Hi @thafreeze,
Klopt inderdaad. De spaties zijn grotendeels weer mogelijk, behalve voor het component dat jij noemt en het huisnummer. Het is dan ook nog niet helemaal opgelost, ook omdat er bij alle vakken een maximum geldt van 30 tekens, wat ook de krappe kant is voor bijv. 'over jezelf' en apparatuur. Ik durf niet te zeggen op welke termijn dit aangepast gaat worden, maar we zijn ervan op de hoogte.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.