In het verleden kreeg ik een email als er iets was gepost over de next. Dit is gestopt na de verandering hier op de comunity. Ik vond dit interessant en zag ook vaak zo goede tips /suggesties langs komen. Graag zou ik dit weer willen ontvangen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @togram31,
Het is alweer enige tijd geleden, maar op dit moment is het verplicht om een label te kiezen bij het plaatsen van een topic. Daarmee is je eerder ingestelde abonnement ook weer mogelijk 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ga naar: TV & Radio Support - Ziggo Community
Scroll daar iets naar beneden onder
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren
en klik op Label Mediabox Next en klik daarna op Abonneer je op dit label
Hoi Bert
Deze staat al ingesteld dat ik hier op geabonneerd ben.
Daarom dat ik deze vraag.
Ik wacht maar even af.
Grt en nog bedankt voor je antwoord.
@togram31 Wat gek dat je geen e-mails meer binnenkrijgt, terwijl je wel geabonneerd lijkt te zijn. Als je rechtsboven naar je profiel gaat en klikt op 'mijn abonnementen', tref je daar dan ook het onderwerp Mediabox Next aan onder 'abonnementen'? Houd het in ieder geval even in de gaten.
Hoi Vincent
Dit is wat er bij mij staat aangegeven.
Dank voor je reaktie
Hi @Togram13,
We zijn er inderdaad achter gekomen dat dit niet goed (genoeg) werkt. Labels die naderhand door ons worden toegevoegd aan de berichten worden door dit abonnement niet opgemerkt. Daardoor worden er geen mailtjes getriggerd en heeft het abonnement weinig nut.
We hebben deze functie dan nu ook (tijdelijk) uitgezet. Je kunt als alternatief gebruik maken van het abonneren op een zoekopdracht met de door jouw gewenste termen (zoals Mediabox Next). Je vindt de optie bij [instellingen] > [Abonnementen & Bladwijzers] > [Abonnementen op zoekopdrachten].
Dank voor je melding hierin en sorry dat het op dit moment niet goed werkt. We hopen dit spoedig te hebben opgelost.
Dank voor je bericht en ik zie wel als het opgelost is.😊
@togram31 We laten het weten zodra het is opgelost! 😉
Hi @togram31,
Het is alweer enige tijd geleden, maar op dit moment is het verplicht om een label te kiezen bij het plaatsen van een topic. Daarmee is je eerder ingestelde abonnement ook weer mogelijk 🙂
Hoi Alex dank voor je antwoord 👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.