Beste leden,
de afgelopen heb ik een klein beetje meegeholpen om problemen van andere op te lossen. Wat mij het meest opvalt is dat vaak dezelfde vraag wordt gesteld over bepaalde onderwerpen. Ik denk dat dit op een andere wijze beter zou kunnen werken en vandaar dat ik deze topic ben gestart.
We kennen allemaal de standaard topic onderwerpen als ingang, opzicht duidelijk. Echter daarachter zou nog een overzicht moeten komen met randapparatuur op merk. Zodat mensen die een probleem hebben met een Philips TV bijvoorbeeld naar randapparatuur gaan en dan naar Philips. Hierbinnen kunnen ze kijken of er al eens iets is geweest over hun product en oplossing.
Een voorbeeld hoe ik dat voor mij zie:
Ziggo Community | |||||||
Onderwerpen | |||||||
Internet | Modem | Ziggo Zwart | Wifi Pods | Wifi5 | |||
Ziggo Wit | Wifi6 | ||||||
Eigen merk | Linksys | Eigen merk | Linksys | ||||
Fritz! | Fritz! | ||||||
enzovoorts | Deco | ||||||
Randapparaten | Merk | Philips | |||||
Sony | |||||||
Samsung | |||||||
Denon | |||||||
Siemens | |||||||
enzovoorts |
Dit vergroot denk ik de kracht van de community en laat de echte nieuwe vragen duidelijker naar voren komen. Verder zou een FAQ bij iedere subgroep helpen.
Maar goed, ik ben benieuwd hoe andere daarover denken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Arnold711 , als het goed is staat deze info (deels) in je profiel. Ten tweede weet een vraagsteller vaak niet waar de oorzaak zit, als bijvoorbeeld ziggo go niet opstart. Er zijn heel veel vragen die buiten het door jouw geschetste profiel vallen. Daar bij komt dat er een uitgebreide zoekfunctie is op dit forum.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.