Verwijderd account
Niet van toepassing

Gebruikersnaam wijzigen?

Goedenavond,

Ik log weer eens in na een tijdje, zie m'n gebruikersnaam en deze is al zo oud voor mijn gevoel dat ik deze nergens meer gebruik... Graag wil ik een poging doen om mijn gebruikersnaam te wijzigen in een andere naam, is dit mogelijk via deze weg?

Met vriendelijke groet,

Nu nog Nonameboy2306 😉 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2158Likes

@Verwijderd account  Wat leuk dat je weer eens langs komt op de Community! Een gebruikersnaam aanpassen is geen probleem. Dit doen we uiteraard in goed overleg. Ik heb de stappen uit de FAQ hier even voor je geplaatst. Als je deze volgt nemen we volgende week even contact met je op.

De volledige uitleg uit de FAQ: 

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?

Wil je een andere gebruikersnaam? Dien dan een verzoek in bij het Ziggo Community Team

1. Stuur een e-mail naar: community.ziggo.com
  2. Geef aan wat je oude gebruikersnaam is en hoe de nieuwe er uit moet komen te zien.
    Let op: Je gebruikersnaam dient minimaal 2 en maximaal maximaal 15 tekens te bevatten.
    Je gebruikersnaam mag letters, streepjes, cijfers en onderstrepingstekens bevatten.
  3. Het Ziggo Community team past de gebruikersnaam voor je aan en stuurt je een e-mail ter bevestiging.
  4. Voortaan log je in met je nieuwe gebruikersnaam.

Bekijk in context

11 Reacties 11
mathijse

Level 10
  • 382Posts
  • 21Oplossingen
  • 159Likes

Als het voor de community is, kan alleen volgens mij een Ziggo mod dat voor je regelen

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23432Posts
  • 1048Oplossingen
  • 7420Likes

Zoals @mathijse  aangeeft, dit kan alleen Ziggo Moderator voor je doen.

Door de weeks zijn de moderators van 08:00 - 17:30 uur en sommige zijn er tot 22 uur en weekend is bezetting minimaal. Maar een moderator pakt dit topic vanzelf op. Mocht er na maandag geen wijzging zijn, wil je mij dan even een Mention geven @Dave!  geven, dan kan ik het alsnog voor je regelen.

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Thanks voor je reactie! Ik wacht rustig af, en anders hoor/zie je het via een mention. 😉

Niet van toepassing

@Dave! hier is de ‘mention’, mag ik jou vragen om hulp? Geen probleem dat het wat langer duurt hoor... 😉

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23432Posts
  • 1048Oplossingen
  • 7420Likes

Jahoor je mag altijd om hulp vragen 😊

Niet van toepassing

Ondertussen wacht ik geduldig op een moderator, heeft geen haast uiteraard! Beter laat dan nooit zeggen ze wel eens... 😊

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23432Posts
  • 1048Oplossingen
  • 7420Likes

Ik denk door de drukte dat ze dit topic over het hoofd hebben gezien en omdat platform is veranderd duurt het langer, ik leg hem voor dan komen ze langs en nemen ze contact met je op in dit topic.

Niet van toepassing

Dank voor je reactie! Zoals gezegd, beter laat dan nooit zeggen ze! 💪🏼

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23432Posts
  • 1048Oplossingen
  • 7420Likes

Ik heb hem voorgelegd aan de moderator en deze komt z.s.m. het topic in. Houd nog even geduld 😉

Hulp is ingeroepen.

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2158Likes

@Verwijderd account  Wat leuk dat je weer eens langs komt op de Community! Een gebruikersnaam aanpassen is geen probleem. Dit doen we uiteraard in goed overleg. Ik heb de stappen uit de FAQ hier even voor je geplaatst. Als je deze volgt nemen we volgende week even contact met je op.

De volledige uitleg uit de FAQ: 

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?

Wil je een andere gebruikersnaam? Dien dan een verzoek in bij het Ziggo Community Team

1. Stuur een e-mail naar: community.ziggo.com
  2. Geef aan wat je oude gebruikersnaam is en hoe de nieuwe er uit moet komen te zien.
    Let op: Je gebruikersnaam dient minimaal 2 en maximaal maximaal 15 tekens te bevatten.
    Je gebruikersnaam mag letters, streepjes, cijfers en onderstrepingstekens bevatten.
  3. Het Ziggo Community team past de gebruikersnaam voor je aan en stuurt je een e-mail ter bevestiging.
  4. Voortaan log je in met je nieuwe gebruikersnaam.

Niet van toepassing

Ga ik dat doen, dank voor je reactie @Sander! 💪🏼

@Dave! dank voor het onder de aandacht te brengen!👌🏼

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic