1
Vraag
2
Reacties
mr-alexander

Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Gebruikersnaam Community wijzigen

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam van de Community wijzigen ?

De oplossing met de e-mails werkt niet. Worden niet gelezen of geretourneerd.

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78817Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23551Likes

Waar heb je die mails naartoe gestuurd?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @mr-alexander. Vermoedelijk heb je gebruik gemaakt van ons oude mailadres, deze kwam ik in een ander topic nog tegen. Als je een mailtje wilt sturen naar community@vodafoneziggo.com onder vermelding van je oude gebruikersnaam en de nieuwe waarin je hem wilt laten wijzigen dan moet het lukken. 

mr-alexander
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Monica,

Ik had gisteren een e-mail naar het door jou genoemde adres gestuurd, maar kreeg het als onbestelbaar terug van de systeembeheerder met de mededeling dat geadresseerde is verwijderd of heeft geen e-mail adres.

Maar ik ga het zo nog eens proberen.

mr-alexander
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Bert,

Zie mijn antwoord aan Monica hieronder.

Postcode en huisnummer staan in mijn Ziggo community profiel.

Maar ik zal community@vodafoneziggo.com zo nog eens proberen.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hmm, dat is dan wel gek @mr-alexander. Het mailadres community@ziggo.com werd veel in eerdere topics genoemd, dat is het oude mailadres dus vandaar dat ik vermoedde dat je deze misschien gebruikt had. Mocht de mail naar het juiste mailadres community@vodafoneziggo.com weer terugkomen, laat je het dan weten? 

mr-alexander
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Will do !

De e-mail is nu ruim een uur weg en nog geen afwijzing van de postmaster.

Lijkt goed te gaan nu. 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1552Posts
  • 236Oplossingen
  • 661Likes

Hallo @Kees-duppen , je mail is binnengekomen en je gebruikersnaam is ook gelijk aangepast voor je 🙂 
Laat je het mij weten als je nog aanvullende vragen hierover hebt? 

mr-alexander
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hartelijk dank !

Blij mee.