Onlangs is de forum software aangepast, waarbij enkele bugs genoemd in het Fout bij de kennisgeving van reacties draadje zijn verholpen.
Vandaag viel mij weer een foutje in dat meldings systeem op in dit draadje : Netwerkpoort.
In het onderstaand screenshot staat links het betreffende draadje en rechts mijn meldingsfeed.

Op beide browser pagina's zijn direct na elkaar een refresh ( F5 ) gedaan, waardoor de genoemde tijden ( xx minuten geleden ) synchroon lopen.
-De eerste reactie in dit draadje was van mij, maar dat is buiten dit screenshot.
-Daarna reageerde @tobiastheebe , waarvan ik wel een melding kreeg ( paars kader ).
-Daarna reageerde TS ( rode pijl ), maar van dat logje kreeg ik geen melding !
-Daarna reageerde @tobiastheebe, waarvan ik wel een melding kreeg ( groene pijl ).
-De reacties die daarna in dat draadje zijn gedaan, staan niet in dit screenshot, want toen was ik nog bezig dit draadje te schrijven.
De meldingfeed is dus niet betrouwbaar, op zich misschien niet zo erg, maar zo mis je wel reacties op de draadjes waarin je actief bent en/of lijkt het als men in het betreffende draadje niet reageert.