ThijsV
Gedreven Liefhebber
  • 78Reacties
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Forum op smartphone werkt nog niet goed

Community werkt nog steeds niet op sen smartphone althans niet zoals het hoort.

Toezeggingen dat dit wordt bekeken en/of opgelost zijn loze beloftes.

11 Reacties 11
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 41672Reacties
  • 2372Oplossingen
  • 8728Likes

Welke smartphone met welke systeemsoftware?

Steefb
Expert
Expert
  • 8158Reacties
  • 1434Oplossingen
  • 2307Likes

@Bert! Zou corum het hoesje van zijn smartphone zijn?

 

Steefb_0-1614377466082.png

 

ThijsV
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 78Reacties
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Alsof dat relevant is.

ThijsV
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 78Reacties
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Ah een lolbroek

ThijsV
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 78Reacties
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

leuk ook dat aks je op iemand reageert het gewoon zonder enige context in de rij wordt geplaatst.

Dit is wat mij betreft weer het zoveelste geval van Ziggo laat maar.

Wat een ongelofelijk waardeloos forum is dit.

Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 41672Reacties
  • 2372Oplossingen
  • 8728Likes

@ThijsV Wat gaat er niet zoals het hoort?

Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 41672Reacties
  • 2372Oplossingen
  • 8728Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 
Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4432Reacties
  • 423Oplossingen
  • 1324Likes

Hi @ThijsV,

 

Heel irritant dat het niet werkt, maar vooral ook niets veranderd is als ik je goed begrijp. Kun je aangeven wat er specifiek aan de hand is? Is het issue in dit topic ook al besproken?

ThijsV
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 78Reacties
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Weer uitleggen?

Dit is al uit en te na op het forum aan de orde geweest en uiteraard niet opgelost.

Ben jij verleden week voor eerst bij Ziggo komen werken Alex Z.? 

Zo niet zou ik willen zeggen: wie loop je hier nu te dollen?

Wat een façade is dit 

Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 41672Reacties
  • 2372Oplossingen
  • 8728Likes

@ThijsV Niet alle klanten en medewerkers gaan alle topics lezen of zich te pletter zoeken waar het dan wel staat, wat je bedoelt.

Er worden je vragen gesteld en je geeft geen antwoord en je verwijst niet waar het dan wel te lezen is, maar reageert wel respectloos.

 

Zie de Huisregels:

De huisregels van de Ziggo Community - Ziggo Community

Wees respectvol naar andere gebruikers en moderators. 

RoWi.
Expert
Expert
  • 5094Reacties
  • 219Oplossingen
  • 1248Likes

Wat werkt er niet zoals je gewent was van het insided platform?

Ik gebruik de smartphone ook en ben nog geen rare zaken tegen gekomen, enkel het nesten werkt net wat anders. Een browser voor telefoons en tablet werkt per definitie anders met vaak minder functies. 

Daarvoor bestaat de optie desktop weergave.

 

Zonder iets van uitleg, moeten we al jouw oudere reacties door pluizen geef dan een link waar het feitelijke probleem met dit is genoemd.

Uitgelicht topic