Bij insided kon je zelf de titel uit zetten dat weet ik zeker, net even gezocht maar de instelling niet kunnen vinden , maar dat zal we aan mijzelf liggen 😉
De Titel super Expert krijg je idd soort van uitgereikt door het moderatie team , het gaat me te ver om dit hier inhoudelijk uit te leggen en is ook niet aan mij vind ik.
Het staat ook beschreven hier op het forum hoe dat werkt.
https://community.ziggo.nl/t5/Van-Nieuwkomer-tot-Expert/bg-p/expertprogramma
https://community.ziggo.nl/t5/Van-Nieuwkomer-tot-Expert/Alles-over-de-Super-Experts/ba-p/657087
Ziggo heeft dus een pollici dat ze het belangrijk genoeg vinden, en daar kan je zelf ook wat van vinden maar het is wat het is..
Aantal berichten , goede oplossingen ( voor wat het waard is ) zal zeker mee tellen betreft de ranking.
En omdat het hier om een klanten helpen klanten community gaat heeft het niet veel te maken met een bedrijf en haar ranking.
Het is goed voor klanten die vragen hebben en dit op een community kunnen ventileren en ook goed voor Ziggo dat er hier mede klanten zijn die willen helpen en hun expertise beschikbaar stellen en volledig vrijwillig doen.
De een wat meer dan de ander bijna 40.000 of een paar 😉 Sorry @Bert ik kon het niet laten 😉