Dit topic is inmiddels gesloten. Heb je feedback over de Community? Open dan hier een nieuw topic met jouw feedback, issue of idee.
Hoi!
We merken dat er veel verschillende topics geopend worden met feedback over de nieuwe Community. Super! Maar, dit willen we beter monitoren. Daarom openen we nu dit topic. Hier discussiëren we de komende tijd samen over de vernieuwingen op onze Community.
We gaan in dit topic dus ook regelmatig terugkoppelingen geven over de issues die we hier bespreken.
Loop jij ergens tegenaan? Of valt je iets op dat niet goed werkt of weergegeven wordt? Deel het hier!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi allen, vandaag is er een nieuwe release aan verbeteringen doorgevoerd binnen de Ziggo en Vodafone Community. De volgende wijzigingen hebben we doorgevoerd:
Gisteren zijn er weer een flink aantal verbeteringen doorgevoerd op onze Community’s. We hebben ze op een rijtje gezet voor jullie.
Hoe stel ik mijn view voor Reacties in topics in?
Stap 1. Ga naar Mijn instellingen > Voorkeuren > Weergave > Sorteervolgorde van reacties in forumtopics > en kies voor de optie "Reacties onder elkaar”. Klik daarna op “Wijzigingen opslaan”.
Stap 2. Ga naar Mijn instellingen > Voorkeuren > Reacties onder elkaar > Sorteervolgorde binnen forumtopic > en kies hier voor “Geneste onder elkaar” (is niet op datum)”, "Oudste eerst" / "Nieuwste eerst". Klik daarna op “Wijzigingen opslaan”. De laatste twee zijn op datum gesorteerd.
Mobiel:
Desktop:
Hoi allen,
Het is weer tijd voor een update met de nieuwe verbeteringen!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Gaan we doen !
Oke mijn 1e , ik denk een bug ??
ik zie het topic 2 keer in de lijst en ik had er eerder op gereageerd en ik zie in beide topics met dezelfde naam ook mijn antwoord....
zie plaatje
EDIT: Na een reload van de pagina zie ik hem maar 1 keer staan..............
Account: bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord voor mijn Community Only-profiel (@AlexHelpt) zei de pagina dat ik al dat account zou hebben gekoppeld aan Mijn Ziggo. Ik 'snel inloggen via Mijn Ziggo', geen account. Behalve nu dan deze, omdat ik (tegen beter weten) dacht in eerst een nieuw account aan te maken om ze vervolgens te koppelen oid. Dus graag alsnog AlexHelpt aan mijn Mijn Ziggo oid koppelen 🙂
Fijn dat dit topic in het leven is geroepen, de meeste dingen die ik had zijn nu wel bekend vermoed ik, als ik iets tegen kom zal ik dit zeker laten weten.
Er staat een foutje bij Mijn instellingen : Abonnementen en bladwijzers, er staat: Allemaal e-mailmeldingen uitschakelen, dit moet Alle e-mailmeldingen uitschakelen zijn.
Wat ik graag terug zou zien is xx nieuwe reacties op een topic. En een topic waar recent op is gereageerd ook echt weer boven aan staat.
Zoals het nu werkt komen oudere topics nooit meer naar voren, als je het bord of topic niet actief volgt.
Zoals we dit van Insided kennen.
Ter voorbeeld dit feedback topic zal hoe het nu is steeds verder verdwijnen, zelfs al iemand over een week reageert kom dit topic niet onder de aandacht zonder op abonneren te klikken of dit automatisch te doen.
Nou dan zal ik het hier ook nog maar even een keer melden, ik zie in de ene topics wel bij elke posting een knop Delen & Reageren (zoals in deze topic), maar er zijn ook topics bij waar deze knopen niet zichtbaar zijn (bijvoorbeeld in deze topic).
Dan heb ik in deze topic de optie "Link naar reactie" als ik in het uitrol menu kijk bij een bericht, ook deze optie mis ik in heel veel andere topics (bijvoorbeeld in deze topic).
Dan heb ik in deze topic de optie onder het berichten venster om een bestand te kunnen toevoegen, ook deze optie mis ik in heel veel andere topics (bijvoorbeeld in deze topic).
Ook mis ik de optie om een image in het bericht te kunnen toevoegen (net als dat je wel de optie hebt om een video te kunnen toevoegen in het bericht).
Het is dus overduidelijk dat heel veel rechten verschillend ingesteld staan bij de verschillende topics.
Ook snap ik de plaats van sommige topics op deze nieuwe community totaal niet, zo staat bijvoorbeeld de topic "Zo werkt het opnemen met de Mediabox Next" niet meer in het subforum over de Nextbox (waar hij op het oude forum altijd stond) maar is hij nu verhuisd naar het subforum: "Ziggo Community / Kennisgids / Tips van Ziggo". In deze topic worden dagelijks meldingen gedaan van opnames die fout gaan en fouten informatie uit de EPG (en dat zijn er behoorlijk veel), deze topic zou dus veel meer passen in Support.
Verder zie ik ook heel veel verschil in het bekijken van de site met de PC, tablet en telefoon, zo kan ik met de telefoon wel een image in een bericht plaatsen, wat dus met de PC niet mogelijk is (omdat de knop gewoon weg ontbreekt)...
Hier ook nog geen groot enthousiasme voor het nieuwe forum in vergelijking met de oude versie. Een aantal zaken is al gemeld door diverse andere gebruikers, maar voor de volledigheid vermeld ik dit zelf ook.
Hier laat ik het voorlopig even bij. Wat ik wel graag meer zou zien, dat staat los van de werking van de community software, is meer transparantie van de kant van Ziggo waarom zo’n community wijziging nodig is. Het kan zijn dat deze forumsoftware goedkoper is, of makkelijker te beheren enz., maar laat zoiets weten aan de gebruikers!
Ook bij problemen van een Ziggo dienst waar Ziggo zelf nog niet weet wat de oorzaak is, laat dit snel weten aan de community, dat levert meer begrip op dan niets van jullie laten horen. Van een goed geoliede community zie ik echt wel de meerwaarde van in, Ziggo (of welke provider dan ook) kan niet alles direct oplossen bij problemen, mooi dat wij als gebruikers daar een helpende hand bij kunnen bieden.
Overigens, af en toe het gebrek aan transparantie reken ik niet de @ Ziggo medewerkers toe die hier hun best doen, dat zal eerder iets zijn wat het Ziggo management dicteert is mijn vermoeden.
Voor alle duidelijkheid: overwegend ben ik redelijk tevreden over Ziggo, al kan bijv. het 4K aanbod aan zenders best drastisch omhoog. Ziggo heeft daar ook vast medewerking bij nodig van bijv. de aanbieders/omroepen, maar ook daarvoor geldt, wees transparant! In het geval van Formule 1 zou je denken dat Ziggo bij Liberty Global en vervolgens Liberty Media (een onderonsje 😀) hierop makkelijk kan aandringen, dit moet dus aankomend seizoen te regelen zijn!
"Recent" bij de topics werkt voor mij helemaal niet prettig. Kunnen we weer "recent actieve" topics terugkrijgen en bij voorkeur zonder uitsplitsing naar subcategorie? Ik wil terug naar het totaaloverzicht dat we hadden.
Ik heb nu verschillende keren hier een bericht neergezet met feedback, maar keer op keer verdwijnt deze posting, waar is dat voor ?
@iMark schreef:"Recent" bij de topics werkt voor mij helemaal niet prettig. Kunnen we weer "recent actieve" topics terugkrijgen en bij voorkeur zonder uitsplitsing naar subcategorie? Ik wil terug naar het totaaloverzicht dat we hadden.
Recent werkt niet meer zoals we gewend zijn dit is puur beperkt tot de exacte publicatie datum van een topic. Voorheen als we reageerden op een topic van zeg 3 jaar geleden kwam deze bovenaan te staan nu niet meer, of ik heb een instelling niet goed staan.
Recent is letterlijk recent gebaseerd op de publicatie datum van een topic.
Dit is een compleet nieuw topic @DON PAPA jouw berichten staan elders
Nee ik heb in deze topic vanmorgen al 3 keer een posting gedaan met feedback, maar keer op keer verdwijnt die na het posten, zonder dat er een melding is waarom ze niet zichtbaar worden.
Omdat er om feedback gevraagd wordt geef ik feedback. Dan heeft het niet zoveel zin om uit te leggen hoe het in elkaar zit.
Ik wil graag terug naar "recent actief" in plaats van wat we nu te zien krijgen. En dan ook nog "recent actief" voor de hele community en niet per subcategorie.
Yep, heb 't ook gezien
Herkenbaar @DON PAPA Zojuist heb ik in dit draadje ook een bericht geplaatst, niet terug te vinden!
Vlak daaronder staat nog een vertaal-fout
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.