Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 68Posts
  • 3Oplossingen
  • 46Likes

Feedback over de nieuwe Community deel je hier!

Dit topic is inmiddels gesloten. Heb je feedback over de Community? Open dan hier een nieuw topic met jouw feedback, issue of idee.

Hoi!

We merken dat er veel verschillende topics geopend worden met feedback over de nieuwe Community. Super! Maar, dit willen we beter monitoren. Daarom openen we nu dit topic. Hier discussiëren we de komende tijd samen over de vernieuwingen op onze Community.

We gaan in dit topic dus ook regelmatig terugkoppelingen geven over de issues die we hier bespreken.

Loop jij ergens tegenaan? Of valt je iets op dat niet goed werkt of weergegeven wordt? Deel het hier! 

310 Reacties 310
Meldingen
Aan Uit
Pasi

Level 19
  • 10618Posts
  • 508Oplossingen
  • 5874Likes

Inderdaad, dat leest toch veel gemakkelijker, omdat je dan gelijk ziet wie wat schrijft ( en welke waarde je er aan moet geven ).

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 571Likes

@Pasi  schreef:

Inderdaad, dat leest toch veel gemakkelijker, omdat je dan gelijk ziet wie wat schrijft (N en welke waarde je er aan moet geven ).

Precies dat.

Pasi

Level 19
  • 10618Posts
  • 508Oplossingen
  • 5874Likes

Misschien nog een bugje ?

Als ik de reacties op het forum van @Bert bekijk, dan hebben zijn reacties bijna altijd een slider aan de rechterkant, maar soms ook niet ( maar het lijkt of dat dan de hele korte reacties zijn ). Hebben meer mensen daar last van? Is dat een instellingsfout bij mij, bij Bert of een bugje in het forum.

Overigens heeft die slider weinig nut, omdat daarmee het scherm nauwelijks schuift.

Zie bijlages.

R o b

Level 10
  • 406Posts
  • 5Oplossingen
  • 159Likes

@Pasi, ik zie bij niemand sliders!

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8214Posts
  • 313Oplossingen
  • 3251Likes

Dat vroeg ik me eigenlijk passief ook al af , ik zie dat ook

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Ik heb dit eerder in een ander topic voorbij zien komen kortgeleden, waarbij de netwerkhistorie was geplaatst en men kon scrollen om de hele historie te lezen.

Dus ik maar zoeken hoe dit te realiseren. Geen idee.🤔

Pasi

Level 19
  • 10618Posts
  • 508Oplossingen
  • 5874Likes

@KBX458 : FF Bert! vragen 🤣

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

@Pasi jij hebt hem al getagd, dus hij zal t.z.t. wel online komen.  Ik vermoed dat het ligt aan de plaats waar men een reactie plaatst.  Dus direct achter de topic vraag óf achter de laatste reactie? Het is me zelf ook een paar keer overkomen; maar moedwillig reproduceren, ho maar.

Tijdens knippen en plakken van een item kreeg ik de slide (werkzaam) in beeld. Na plaatsen niet.

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 571Likes

De dubbele paginanummering onderaan is ook nog niet aangepast. Los van dat persoonlijk, ik vind dit forum nog steeds een achteruitgang. Ja, even een vraag stellen en/of een antwoord geven is best te doen, maar bv in het besloten gedeelte zijn topics met een hoop reacties nog steeds lastig te volgen. De mods reageren alleen met de naam. Je moet dan eerst terugzoeken waar(interesse) het over gaat, dan is de lol er snel af. Misschien omdat ik van oud naar nieuw bekijk.......
ps. de snelheid is ook niet om over naar huis te schrijven.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8214Posts
  • 313Oplossingen
  • 3251Likes

De snelheid is bij mij ook niet al te best......maar dat weet men.

Er zullen mogelijk wel aanpassingen komen naar aanleiding van onze feedback denk ik.

Pasi

Level 19
  • 10618Posts
  • 508Oplossingen
  • 5874Likes

"...De snelheid is bij mij ook niet al te best..."

Het is soms inderdaad gewoon traag. Vooral als ik op "Reageren" ( of "Reactie bewerken" ) klik, lijkt het soms of er geheel niet gereageerd wordt en ik dus nogmaals op die knop moet klikken.

Tevens mag die "Laad meer" knop ook weg. Deze is waarschijnlijk geplaatst om onnodig data-verkeer te voorkomen, maar om nu om de 4 draadjes die knop te laten zien.
Gezien de hoeveelheid actieve draadjes en de zovele reacties, schuiven de draadjes snel uitbeeld en moet men altijd bladeren m.b.v. "Laad meer". Per 4 schiet dan echt niet op, laat dan b.v. 15 draadjes per keer zien.

O.a. het bladeren naar nieuwe en draadjes waarop ik nog niet gereageerd heb ( die ik dus ook niet via mijn profiel kan zoeken/vinden ) vragen soms dusdanig veel "Laad meer", dat ik na een paar keer gewoon ermee stop en dus die draadjes 'laat gaan'. Het spijt voor de vraagstellers, maar .....

R o b

Level 10
  • 406Posts
  • 5Oplossingen
  • 159Likes

Ik zie nooit dubbele paginanummers. Browser afhankelijk wellicht? Ik maak voornamelijk gebruik van Firefox en een enkele keer van Safari (iMac model laat 2012), of van een Chromebook met Google Chrome.

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 571Likes

@R o b  schreef:

Ik zie nooit dubbele paginanummers. Browser afhankelijk wellicht? Ik maak voornamelijk gebruik van Firefox en een enkele keer van Safari (iMac model laat 2012), of van een Chromebook met Google Chrome.

Ja, zoiets vermoed ik ook. Ik gebruik Edge. Misschien dat dat het is.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78745Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23512Likes

Die slider aan de rechterkant van de berichten komt te pas en te onpas, heb nog geen werkwijze kunnen vinden wanneer wel en wanneer niet.

Het heeft de aandacht van de beheerders van het forum en Khoros, men is er mee bezig.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Ik heb het geprobeerd zojuist. In Firefox enkele pagina aanduiding, in Edge en Chrome wel dubbele pagina vermelding onderaan. Teken daarbij aan dat Edge op Chromium gebaseerd is.

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 571Likes

@KBX458  schreef:

Ik heb het geprobeerd zojuist. In Firefox enkele pagina aanduiding, in Edge en Chrome wel dubbele pagina vermelding onderaan.

Goeie actie. Dan weten de developers van Khoros wat ze te doen staan. 😉

Pasi

Level 19
  • 10618Posts
  • 508Oplossingen
  • 5874Likes

Ach da's nu jammer. In mijn FireFox heb ik nog wel 2 voor de prijs van één, terwijl in Chrome en Edge er maar één is.

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 571Likes

Dat is wel apart. Versie verschil?

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Ik heb de Schermopname (164).png url gekopieeerd vanuit Chrome (dubbele pagina aanduiding) en geplakt in de adresbalk van Firefox met een enkele aanduiding als resultaat.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

De slide ter rechterzijde ontstond na het aanklikken van de toe te voegen bijlage.