Dit topic is inmiddels gesloten. Heb je feedback over de Community? Open dan hier een nieuw topic met jouw feedback, issue of idee.
Hoi!
We merken dat er veel verschillende topics geopend worden met feedback over de nieuwe Community. Super! Maar, dit willen we beter monitoren. Daarom openen we nu dit topic. Hier discussiëren we de komende tijd samen over de vernieuwingen op onze Community.
We gaan in dit topic dus ook regelmatig terugkoppelingen geven over de issues die we hier bespreken.
Loop jij ergens tegenaan? Of valt je iets op dat niet goed werkt of weergegeven wordt? Deel het hier!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat werkt alleen als alle reacties geladen zijn. Zeker bij langere topics moet je eerst heel vaak op meer laden klikken voordat dat werrkt
Geen probleem 😉
Dat kan zoals je zelf al had ontdekt niet, ik vraag me zelfs af of dat met insided wel kon.
Ik vind het nieuwe forum nog steeds waardeloos eigenlijk. De oude was veel overzichtelijker. De tijd bij pm berichten zie ik ook nog steeds niet.
@Jodokus Ontzettend jammer dat je op dit moment niet tevreden bent over de nieuwe Community! Het probleem wat je beschrijft kan ik alleen niet reproduceren. Als ik met de muis over de datum heen beweeg zie ik de tijd staan waarop het bericht is binnengekomen.
Heb je de internetbrowser al eens opnieuw ingesteld en gekeken of je de tijd dan wel ziet staan als je met "mouse-over" over het de datum van het privébericht beweegt?
Bij mij werkt het niet, wat ik ook doe het blijft terugkomen.
De laadtijd van de community is nog steeds niet zoals het moet zijn.
Op andere fora heb ik geen probleem maar als ik door de community surf krijg ik geregeld onderstaande melding in beeld.
Aan mijn internet snelheid ligt het niet.
Hoop dat het in de toekomst beter wordt.
@borry52 gebruik je Firefox, dan is dat een melding van die browser, dat houdt naar alle waarschijnlijkheid verband met alle cookies.
Ik gebruik inderdaad Firefox en ik weet dat dit een melding van hem is.
Hij vindt dat ik te lang moet wachten en dat vind ik ook.
Bij insided kon dit wel en je kon zien wie als laatste had gereageerd.
Vraag 1: Worder binnenkort ook PDF, Doc, Docx aan de lijst toegevoegd, als ik een PNG verander naar een JPG of JPEG dan trapt Khoros daar niet in, het moet echt een bestand zijn die wordt ondersteund.
Vraag 2: Klopt het dat er dingen uit de menu's zijn gehaald, voorheen had je keuze met pijltjes zie foto 1
Nu staat alles mooi op een rij. Zie Foto 2
Bij topics bestaande uit meerdere bladzijden wordt de nummering onderaan de bladzijde dubbel aangegeven. Voorbeeld:
Aangezien @Pasi het wel heeft kunnen reproduceren, kan ik tot mijn blijdschap mijn grafische kaart uitsluiten.😉
Bij Macbook, iPad gaat het wel goed, geen last hier 😊
Nog een bugje ?
Als ik reageer en m'n tekst direct intypt, dan is de tekengrote kleiner, dan als ik tekengrote 'Normaal' kies.
Deze tekst ( en die hierboven ) is gemaakt met de standaard ingestelde tekengrote.
Terwijl als ik de tekengrote op 'Normaal' zet, de pitch veel groter is. Wat is nu normaal/standaard ?
Eindelijk weer de naam van de schrijver bovenaan. Dan weet je tenminste gelijk wie het schrijft. Nu nog een link naar je laatst bekeken bericht i.p.v. eerst naar onder scrollen, op de laatste pagina klikken, omhoog scrollen en naar je laatst bekeken bericht zoeken.
ps. de paginanummering onderaan is nog steeds dubbel.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.