Dit topic is inmiddels gesloten. Heb je feedback over de Community? Open dan hier een nieuw topic met jouw feedback, issue of idee.
Hoi!
We merken dat er veel verschillende topics geopend worden met feedback over de nieuwe Community. Super! Maar, dit willen we beter monitoren. Daarom openen we nu dit topic. Hier discussiëren we de komende tijd samen over de vernieuwingen op onze Community.
We gaan in dit topic dus ook regelmatig terugkoppelingen geven over de issues die we hier bespreken.
Loop jij ergens tegenaan? Of valt je iets op dat niet goed werkt of weergegeven wordt? Deel het hier!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Geen persoonlijke gegevens zoals zal toch genoeg moeten zijn, anders moet het ook uit gebreid worden met geen klantnummer.
Met alle respect naar de nieuwkomers heb je niet het besef dat bijna alles voor iedereen leesbaar is net zoals op facebook, dan kan je beter de chat gebruiken.
Echter wordt daar enkel support gegeven op de eigen producten, daar is mede deze community voor.
Sorry maar het is nog steeds erg rommelig
Is het kudosysteem op hol geslagen? Vandaag 8 van onderstaande mailtjes ontvangen:
${kudos.actor.login} heeft jouw bericht likes gegeven!
Onderwerp | Re: Feedback over de nieuwe Community deel je hier! |
Datum: | 03-02-2021 04:16 PM |
Bekijk het bericht op de Community.
Klik hier om je berichten te beheren.
Als deze link niet werkt:
Tot op de Ziggo Community!
Het Ziggo Community Team
Hmm,
Ik heb denk ik 6 keer op "meer antwoorden" moeten klikken voor ik aan het einde van de thread was.
Verder kreeg ik vanmorgen een mail met:
" ${kudos.actor.login} heeft jouw bericht likes gegeven! "
fijn maar daar is toch iets niet goed gegaan.
En in de thread kon ik zo geen gelike-te berichten vinden
Verder heb ik gemerkt dat als ik signaal waarden copy/paste vanuit de web ui van de router dat ik dan meldingen krijg over invalid html, dat zou dan weggehaald zijn, maar als ik dan nog een keer op reactie plaatsen klik dan blijft ie de melding geven
(ik paste de signaalwaarden vanaf de web ui van een ubee modem)
Ik weet niet of dit al gemeld is ? Bij reacties op prive-berichten staat alleen de datum vermeld en niet de tijd. Zou wel handig zijn als de tijd er ook bij staat ?
Goedemiddag @Jodokus ,
Krijg je de tijd ook niet te zien als je met de muis over de datum heen beweegt? Als ik dat doe krijg ik de datum en het tijdstip waarop het privébericht verstuurd is wel te zien.
Laat maar weten of het lukt.
Groeten,
Paul
@eFfeM Goed dat je deze punten aanhaalt. Er wordt gekeken naar de tekstopmaak mogelijkheden, dit staat al op de lijst met ontvangen feedback.
We hebben van meer gebruikers te horen gekregen dat het vervelend is dat je bij een topic met veel reacties meerdere keren op "Meer antwoorden laden" moet drukken. Er wordt inmiddels gekeken of dit anders ingeregeld kan worden. Voor het overzicht op dit moment, zou je wel kunnen rangschikken van oud naar nieuw of van nieuw naar oud. Zodat je sneller bij de berichten bent die je wilt bekijken.
Hallo @Pasi ,
Dankjewel voor het doorsturen van deze suggestie.👍 Er zal hiervoor een goede afweging gemaakt moeten worden. Je kan met de default tekst al een boel zaken duidelijk maken, en ervoor zorgen dat relevante gegevens gelijk in het Community profiel gezet worden.
Dit kan in sommige gevallen alleen ook voor een extra drempel zorgen voor nieuwe gebruikers. Ik vind je idee in ieder geval heel goed en ik neem dit ook mee als suggestie ter verbetering van het nieuwe Community platform.
Ik krijg de tijd niet te zien bij de reactie er gebeurt niets als ik over de datum beweeg
Toch nogmaals het verzoek om, eventueel optioneel, de afzender weer bovenaan naast het bericht te plaatsen. Bij langere berichten moet er eerst naar beneden 'gescrolled'(op laptop. telefoon of tablet nog erger) worden wil ik de schrijver zien om het verhaal gelijk in context te lezen.
Daarnaast, de optie om snel naar je laatst gelezen bericht te gaan.
De lagers van mijn muiswiel zijn al aan vervanging toe 😉.
Tip laatst ontdekt werkt in ieder geval op mijn tablet we hebben de mogelijkheid het tekstvlak groter te maken.
Hier het standaard formaat.
Het gaat om berichten lezen, bv sommige in Analoge radio en gerechtigheid - Ziggo Community
@MaxH schreef:
Het gaat om berichten lezen, bv sommige in Analoge radio en gerechtigheid - Ziggo Community
Dat snap ik @MaxH daar heeft mijn reactie geen betrekking op van mij mag die naam liever gister dan vandaag weer bovenaan komen, de redenatie dat het om de tekst/vraag gaat is gewoonweg een vreemde reden om die naam onderop te zetten.
Mijn tip is om je eigen reactie te kunnen lezen voor het plaatsen de standaard 3 regels is wel heel krap.
"...Tip laatst ontdekt werkt in ieder geval op mijn tablet we hebben de mogelijkheid het tekstvlak groter te maken..."
Die optie had ik direct al gezien, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik met/op een grote laptop werk. Ik kan me voorstellen, dat op een veel kleiner scherm, dat 'sleep-hoekje' veel kleiner en moeilijker te zien/herkennen is.
Overigens ben ik het met je eens, dat de default grote van een edit-window ( maar een paar regels ) veel te klein is. Niets is zo vervelender, dan als je een tekst aan het schrijven/typen bent, 1 á 2 regels daarboven je tekst al uit beeld schuift.
Ik had het hoekje wel gezien, maar er niet bij stil gestaan daar iets mee te doen. Ik heb hier en daar deze vraag gelezen en zelf ook gesteld zonder dat ik wist dat we deze optie hadden,
"...Ik heb hier en daar deze vraag gelezen en zelf ook gesteld zonder dat ik wist dat we deze optie hadden...
Helaas, dat is/was me niet opgevallen, anders had ik je natuurlijk de hint gegeven.
Overigens is die functionaliteit ( 'sleephoekje' ) op veel meer forums te vinden.
@Pasi schreef:
"...
Overigens is die functionaliteit ( 'sleephoekje' ) op veel meer forums te vinden.
Nu je dat schrijft inderdaad, blijkbaar nooit nodig gehad 😉
Hoi allen,
Het is weer tijd voor een update met de nieuwe verbeteringen!
Hoi @MaxH!
Via je Meldingsfeed (bovenin naast je profielfoto), kan je ook snel teruggaan naar je laatste activiteit/topic. Wellicht is dat een oplossing voor je vraag?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.