Dit topic is inmiddels gesloten. Heb je feedback over de Community? Open dan hier een nieuw topic met jouw feedback, issue of idee.
Hoi!
We merken dat er veel verschillende topics geopend worden met feedback over de nieuwe Community. Super! Maar, dit willen we beter monitoren. Daarom openen we nu dit topic. Hier discussiëren we de komende tijd samen over de vernieuwingen op onze Community.
We gaan in dit topic dus ook regelmatig terugkoppelingen geven over de issues die we hier bespreken.
Loop jij ergens tegenaan? Of valt je iets op dat niet goed werkt of weergegeven wordt? Deel het hier!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Of een knop "Naar nieuwe berichten" o.i.d. Net als het oude forum.
@KBX458 schreef:...ook ik ben voorstander van paginanummering onder-, zowel als bovenaan...😁
Natuurlijk, is een paginanummering zowel boven als beneden de beste oplossing. Dat scheelt altijd scrollen en zo is iedereen ( m.b.t. dit onderwerp ) blij !!!
Op veel plaatsen is de Google vertaling al aangepast. Hier echter nog niet:
Dank je, @Jan F., ik heb hem doorgezet!
Het viel me op dat de notificatie mail, na een geplaatste reactie in een door mij gevolgd topic, pas na 2 uren binnenkomt.
Ook gisteren was dit het geval.
Instellingen staan op onmiddellijk.
@KBX458 Dat is vreemd! Heb je dit de afgelopen dagen meerdere keren geconstateerd?
@Paul dat was gedurende 2 dagen. Momenteel lijkt het goed te gaan, gezien jouw reactie van 8 minuten geleden.
@KBX458 Goed dat het op dit moment weer goed lijkt te gaan. Mocht je toch weer anders constateren laat het dan weten, dan kunnen wij het verder onderzoeken.
Ik zal het in de smiezen houden @Paul
@KBX458 Top 😉 Ik ben in ieder geval blij dat het nu weer goed werkt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.