Dit topic is inmiddels gesloten. Heb je feedback over de Community? Open dan hier een nieuw topic met jouw feedback, issue of idee.
Hoi!
We merken dat er veel verschillende topics geopend worden met feedback over de nieuwe Community. Super! Maar, dit willen we beter monitoren. Daarom openen we nu dit topic. Hier discussiëren we de komende tijd samen over de vernieuwingen op onze Community.
We gaan in dit topic dus ook regelmatig terugkoppelingen geven over de issues die we hier bespreken.
Loop jij ergens tegenaan? Of valt je iets op dat niet goed werkt of weergegeven wordt? Deel het hier!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
"...Kijk snel op jouw profielpagina hoe dat voor jou uitziet!.."
Hé, toen ik vanmorgen in de spiegel keek, zag ik nog wat anders. Was ik toen m'n bril vergeten? 🤣😂
Ps. Sorry, maar kon het niet laten 😅
@Pasi schreef:
"...Kijk snel op jouw profielpagina hoe dat voor jou uitziet!.."
Hé, toen ik vanmorgen in de spiegel keek, zag ik nog wat anders. Was ik toen m'n bril vergeten? 🤣😂
Ps. Sorry, maar kon het niet laten 😅
Blijkbaar dat zag ik gisteren of eergister al. Ik had plotsklaps super veel meldingen.
OFF TOPIC
@RoWi. waarom denk je dat ik geen echte foto van mezelf gebruik? Die 4rus software van tegenwoordig reageert echt op alles, dan is de foto zo weer weg 🤣.
Ja, dat klopt, maar het gaat om het laatst door jezelf gelezen bericht. Bij Meldingen ga je gelijk naar het laatst geplaatste bericht, niet het laatst gelezen. Ook krijg je daar alleen een melding van topics waarin je genoemd wordt, geschreven hebt, een abonnement hebt enz. Ik bekijk ook de nieuwe topics.
In het oude forum was het zo eenvoudig. Na het inloggen zag je gelijk bij ieder topic een oranje link "xx nieuwe berichten". Door daar op te klikken ging je gelijk naar waar je gebleven was.
Is vermeld ook wordt sanngewerkt 👍🏻
@Sharon is het ook mogelijk dat ik de vraag om feedback uit kan zetten? Want ik ken de vraag "of ik het antwoord op mijn vraag heb gevonden" onderderhand wel dromen, als ik een topic aan het lezen ben.
Hi @DON PAPA! Ik haak even in op de vraag over de feedback 'widget'. Deze is voor ons bijzonder belangrijk om te tonen aan bezoekers die op zoek zijn naar antwoorden en een handvol topics checken. Tegelijk is het voor de terugkerende bezoeker die vele topics onder ogen krijgt bijzonder frustrerend. Als er iets niet lekker loopt met de feedback dan pak ik dat daarom rechtstreeks op. Op de volgende manier kun je het uitschakelen:
Wanneer je de Ziggo cookie settings op strict zet moet je deze feedback niet meer tegenkomen. Werkt dat bij jou ook?
Ja dit heeft het "probleem" opgelost, thanks...
Hoi @MaxH
Sorry voor mijn late reactie. Ik heb dit eerst nog even nagevraagd, vandaar. We gaan in ieder geval de afzender weer boven het bericht plaatsen, in plaats van onderaan.
Wat betreft je vraag over snel naar het laatst gelezen bericht gaan: dit gaan we nu niet aanpassen. We gaan wel weer paginanummers toevoegen in plaats van laad meer. Dan kan je beter terugvinden waar je was.
Is het mogelijk dat als je een URL wilt aangeven in het forum (Voorbeeld) Ziggo Community
dat deze standaard altijd opent in een nieuwe pagina.
Nog een bugje?
Waarom is er een sorterings verschil tussen de "Recent" en de "Onopgelost" lijst?
De "Recent" lijst laat alle actuele topics zien, zoals verwacht. Men zou ook verwachten, dat bij de "Onopgelost" lijst, dezelfde topics als die van "Recent" te zien zijn, maar dan zonder de opgelost topic's. Helaas is dat niet waar, want de "Onopgelost" lijst heeft blijkbaar ook een andere sortering. Gebruikt men dus de "Onopgelost" lijst, dan heeft men ook niet de actuele topics bovenaan in beeld.
Zie bijlages.
Ps1. Helaas vallen de kleurtjes weer weg, dus dan maar zonder kleurtjes.
Ps2. Waarom krijg ik ondertussen het idee een beta tester te zijn ? Heeft Ziggo die instellingen zo aangepast of is de maker van deze forum software zo inconsequent. Wat overigens voor een software bakker, wel een hele slechte eigenschap is!
Nog even een update over dit issue. Als je bij je Instellingen klikt op Voorkeuren en vervolgens via het dropdown menu kiest voor Reacties onder elkaar -> kan je de optie "Ga naar de eerste ongelezen reactie binnen een forumtopic" aanklikken.
Dat is een functie die wellicht helpt bij het zo snel mogelijk zien van reacties? 🙂
Dat werkt niet. Waar moet ik dan op klikken? Als ik op het "hoofdscherm" ben en ik klik op een topic, kom ik bij het eerste bericht ipv mijn laatst gelezen.
Klopt, werkt prima, ik krijg ze niet meer in beeld 🙂
Geen idee of het al een keer gemeld is of dat ik de optie niet kan vinden maar daarin zit nou precies ook mijn probleem.
Ik zou graag de mogelijkheid hebben om vanuit een topic te kunnen zoeken binnen een topic.
@sonar schreef:
Geen idee of het al een keer gemeld is of dat ik de optie niet kan vinden maar daarin zit nou precies ook mijn probleem.
Ik zou graag de mogelijkheid hebben om vanuit een topic te kunnen zoeken binnen een topic.
Specifiek binnen één topic kan niet zover ik weet. Dan zou je de hele community kunnen kiezen met de juiste kernwoorden, komen de betreffende topics of reacties wel naar voren.
Alle topic's die schrijft, beantwoord, start of maakt vind je als volgt terug.
1. Ga naar je Foto rechts boven in en druk daarop
2. Klik dan op Instellingen
Vervolgens kom je dan in je profiel menu
Klik dan op Abonnement en Bladwijzers
Hier vind je alle topic's en antwoorden terug.
Dit is niet wat ik bedoel. Ik zou graag willen kunnen zoeken in een topic of daar iets gezegd wordt.
M.b.v. Ctrl/F kan u zoeken op de huidige pagina.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.