Oké, dat is de eerste stap naar een beter functionerend forum, op naar de volgende. Nog 2 opmerking daartoe:
1 - De zoek functie is gelukkig veel beter, dan dat deze was op het oude forum. Maar de afhandeling van de resultaten kan beter. Als je nu op een zoekresultaat klikt, dan wordt het betreffende draadje geopend, maar niet de log waarin de tekst gevonden is. Staat je zoektekst dus in een draadje van ( zeg wat ) 10 pagina's lang, dan moet je door alle pagina's bladeren, om je zoektekst te vinden. Een optie om te zoeken in logs of draadjes, zou handiger zijn.
M.b.t. de onderstaande HTML error en Flooding berichten. Ik heb het idee dat de HTML errors ( bij mij ) vooral veroorzaakt worden door tekstkleur en/of hyperlinks, die d.m.v. een copy/paste actie geplaatst wordt.
Echter, ondanks de melding "Je bericht is gewijzigd....de gevonden HTML is verwijderd...." wordt de fout niet verwijderd en wordt de log/tekst alsnog niet geaccepteerd. zie afbeelding 1.
Een andere fout is, dat blijkbaar een plaatsings-teller toch wordt gestart, als de bovenstaande HTML error verschijnt. Want probeer ik daarna nogmaals, de door het systeem ( wel/niet ? ) aangepast tekst te loggen/plaatsen, dan verschijnt vaak een flooding error, zie afbeelding 2. Aan één kant is dat wel te begrijpen, maar de 2de poging om de tekst te loggen/plaatsen, komt gewoon omdat de eerste geweigerd is. Deze cirkel ( HTML en Flooding error ) is niet te doorbreken, want de tekst wordt nooit meer geaccepteerd.
Zodra bij mij een HTML error verschijnt, kan kopieer ik de gehele tekst, duw op F5 en plaats mijn tekst opnieuw in een 'schone' log, dat is veel sneller.
Ik gebruik copy/paste vaak, een IT'er is tenslotte lui als dat mogelijk is, dus waarom steeds dezelfde vraag/uitleg intypen, als copy/paste sneller is. Tevens hoeft men dan maar één keer een duidelijk en ondubbelzinnig antwoord/tekst te bedenken en het scheelt ( vooral bij mijn 'dikke vingers' ) veel schrijffouten.