Dit topic is inmiddels gesloten. Heb je feedback over de Community? Open dan hier een nieuw topic met jouw feedback, issue of idee.
Hoi!
We merken dat er veel verschillende topics geopend worden met feedback over de nieuwe Community. Super! Maar, dit willen we beter monitoren. Daarom openen we nu dit topic. Hier discussiëren we de komende tijd samen over de vernieuwingen op onze Community.
We gaan in dit topic dus ook regelmatig terugkoppelingen geven over de issues die we hier bespreken.
Loop jij ergens tegenaan? Of valt je iets op dat niet goed werkt of weergegeven wordt? Deel het hier!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er is een optie in de instellingen die die stortvloed voorkomt.
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/user-subscriptions:notification-settings
Voor de rest wil ik alleen een onmiddellijke email bij iets nieuws. De rest dagelijks of wekelijks. Of dit ook allemaal werkt weet ik niet zo. Ik heb het idee dat niet alles verzameld wordt. Maar in principe kan ik instellen wat ik wil.
@bloemen64Bedankt. Meteen een aantal op dagelijk gezet en Kudos uit.
Voor een nog betere berichtgeving in je dagelijkse email kun je ook nog de "hoofdtekst" optie aanzetten. Dan krijg je een overzicht en de inhoud bij elkaar.
Optie zit op ongeveer dezelfde plek:
Zie onderstaand. Zet je de optie niet aan dan krijg je alleen het subject en moet je alsnog naar het topic om te zien wat er gemeld is.
Fijn om te lezen dat er door iedereen goed wordt meegedacht! Wat betreft de bericht notificaties kun je zoals @bloemen64 ook al aangeeft heel veel aanpassingen doen in je profielinstellingen.
Zodoende kun je bepalen waarvan je wel en niet berichten wenst te ontvangen. Alle feedback die tot nu toe gegeven is, is toegevoegd aan de lijst.
Deze zin klopt niet. Niet een topic is een oplossing maar een antwoord.
Alle cookies nog aan toe. Waarom worden onze IP's en Apparaat ID's vast gelegd? De IP's kunnen we wissen voor dit screenshot gedaan maar ik verwacht wel een hele goede reden, welk nut dat vastleggen dient.
Blijkbaar is er iets veranderd of heb ik eindelijk mijn instellingen goed staan. Oudere topics komen weer naar boven als er is gereageerd. 👍🏻👍🏻👍🏻
Hoi allen, vandaag is er een nieuwe release aan verbeteringen doorgevoerd binnen de Ziggo en Vodafone Community. De volgende wijzigingen hebben we doorgevoerd:
Fijn deze verbeteringen en aanpassingen nu graag zsm de afbeeldingen toevoegen via de editor weer terug. Dit is echt een gemis zeker omdat ik hoofdzakelijk een tablet gebruik.
Wij kunnen nu ingelogd blijven! TOP!
Ben even achter mijn iMac vandaan, niet afgesloten. Na een uurtje terug en moest de iMac opnieuw even activeren en wat een verbazing, we waren nog altijd ingelogd via Mijn Ziggo account. WOW, dit is geweldig! Echt super handig en gaaf dat het kan 🙂
Oké, dat is de eerste stap naar een beter functionerend forum, op naar de volgende. Nog 2 opmerking daartoe:
1 - De zoek functie is gelukkig veel beter, dan dat deze was op het oude forum. Maar de afhandeling van de resultaten kan beter. Als je nu op een zoekresultaat klikt, dan wordt het betreffende draadje geopend, maar niet de log waarin de tekst gevonden is. Staat je zoektekst dus in een draadje van ( zeg wat ) 10 pagina's lang, dan moet je door alle pagina's bladeren, om je zoektekst te vinden. Een optie om te zoeken in logs of draadjes, zou handiger zijn.
M.b.t. de onderstaande HTML error en Flooding berichten. Ik heb het idee dat de HTML errors ( bij mij ) vooral veroorzaakt worden door tekstkleur en/of hyperlinks, die d.m.v. een copy/paste actie geplaatst wordt.
Echter, ondanks de melding "Je bericht is gewijzigd....de gevonden HTML is verwijderd...." wordt de fout niet verwijderd en wordt de log/tekst alsnog niet geaccepteerd. zie afbeelding 1.
Een andere fout is, dat blijkbaar een plaatsings-teller toch wordt gestart, als de bovenstaande HTML error verschijnt. Want probeer ik daarna nogmaals, de door het systeem ( wel/niet ? ) aangepast tekst te loggen/plaatsen, dan verschijnt vaak een flooding error, zie afbeelding 2. Aan één kant is dat wel te begrijpen, maar de 2de poging om de tekst te loggen/plaatsen, komt gewoon omdat de eerste geweigerd is. Deze cirkel ( HTML en Flooding error ) is niet te doorbreken, want de tekst wordt nooit meer geaccepteerd.
Zodra bij mij een HTML error verschijnt, kan kopieer ik de gehele tekst, duw op F5 en plaats mijn tekst opnieuw in een 'schone' log, dat is veel sneller.
Ik gebruik copy/paste vaak, een IT'er is tenslotte lui als dat mogelijk is, dus waarom steeds dezelfde vraag/uitleg intypen, als copy/paste sneller is. Tevens hoeft men dan maar één keer een duidelijk en ondubbelzinnig antwoord/tekst te bedenken en het scheelt ( vooral bij mijn 'dikke vingers' ) veel schrijffouten.
Ben ik ook heel blij mee !
@Pasi schreef:
.......
Ik gebruik copy/paste vaak, een IT'er is tenslotte lui als dat mogelijk is, dus waarom steeds dezelfde vraag/uitleg intypen, als copy/paste sneller is. Tevens hoeft men dan maar één keer een duidelijk en ondubbelzinnig antwoord/tekst te bedenken en het scheelt ( vooral bij mijn 'dikke vingers' ) veel schrijffouten......
@Pasi kijk eens bij de macro functie. Die is bedoeld om voor ingestelde teksten te plaatsen.
Je kunt 20 voorbeeld teksten maken.
Mijn instellingen - Ziggo Community
Als je een macro gedefinieerd hebt komt er een optie in de editer balk bij. Klik je daar op dan kun je er een kiezen die dan in je reactie window komt.
@bloemen64 de fotocamera is dan zeker omdat je een afbeeldingen bibliotheek hebt aangemaakt, de exacte term ben ik even kwijt.
Waar kun je die afbeelding bibliotheek dan aanmaken ? Ik zie nu al mijn afbeeldingen die ik in mijn postings heb geplaatst terug bij de optie avatar 🙄
Ik ben blijkbaar met de avatar bibliotheek in de war. Het zou wel handig zijn voor standaard plaatjes van de AOP bijvoorbeeld.
Ik ben reuze benieuwd hoe Bloemen64 dat icoon van een fotocamera in zijn editor balk heeft gekregen.
ik heb niks bijzonders gedaan of ingesteld en heb de optie ook
En met wat voor soort device en browser heb je dat ?
Ingelogd blijven super blij mee en zekers 😊 We gaan de goede kant op. Dank je @Sharon voor je feedback 😉
Desktop pc Windows 10 met chrome browser en voor de zekerheid ook even ingelogd en geprobeerd op mijn ipad met de safari browser en daar heb ik het ook
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.