Hallo allemaal!
We zijn erg benieuwd naar wie jij bent. Daarom nodigen we je uit om jezelf hier voor te stellen. Want een Community begint bij elkaar beter leren kennen. Behalve je naam en leeftijd willen we nog wel meer van je weten!
- Sinds wanneer ben je lid van de Ziggo Community?
- Wat vind jij het leukste aan deze Community?
- Wat is je favoriete zender, film of serie?
- Voor welke onderwerpen kunnen andere Community leden jou @mentionen?
We zijn benieuwd!
Tot snel op de Community! ❤️
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
JGoosen83 wrote:
Hallo mede leden,
Mijn naam is John, ik ben werkzaam in de ICT op een groot scheepswerf. In mijn vrije tijd help ik graag mensen met problemen met hun computer of televisie.
In het weekend is het sporten tijd, dus ga ik lekker het veld op om een mooi balletje te trappen.
Hopelijk zal ik hier vaak zijn om hier ook een dienst te kunnen bewijzen.
Tom van der Kolk wrote:
Woon in het mooie Gendringen in de Achterhoek.
Tom van der Kolk wrote:
Als veteraan help ik andere veteranen waar ik kan.
CreativeS wrote:
Welkom Tom!Tom van der Kolk wrote:
Woon in het mooie Gendringen in de Achterhoek.
De Achterhoek is sowieso mooi 🙂Tom van der Kolk wrote:
Als veteraan help ik andere veteranen waar ik kan.
Militair veteraan of ergens anders veteraan in?
Just asking :?
robbo wrote:
Enig militaire discipline is wel nodig hier op de community :P;)
twilight wrote:
Hallo ik ben Riny en woon in de oudste stad van Nederland met veel plezier. Ik ben kortgeleden gevraagd om als testster mee te doen. Daar heb ik geen nee tegen gezegd omdat het me wel heel leuk leek om nu daadwerkelijk iets te doen i.p.v. 'n vragenlijst in te vullen.
Vandaag de box ontvangen en na wat gehannes toch gelukt om hem aan te sluiten. Ik ben absoluut niet technisch onderlegt maar wat me lukt geeft me toch 'n goed gevoel.
Verder heb ik nog nooit in 'n forum gezeten dus heb geen idee wat er allemaal staat te wachten.
Ik hoop wel dat ik met mijn vragen hier terecht kan en dat er in begrijpelijke taal iets uitgelegd wordt aan mij. :?:D
Hartelijke groet.
N.N. wrote:twilight wrote:
Hallo ik ben Riny en woon in de oudste stad van Nederland met veel plezier. Ik ben kortgeleden gevraagd om als testster mee te doen. Daar heb ik geen nee tegen gezegd omdat het me wel heel leuk leek om nu daadwerkelijk iets te doen i.p.v. 'n vragenlijst in te vullen.
Vandaag ontvangen en na wat gehannes toch gelukt om hem aan te sluiten. Ik ben absoluut niet technisch onderlegt maar wat me lukt geeft me toch 'n goed gevoel.
Verder heb ik nog nooit in 'n forum gezeten dus heb geen idee wat er allemaal staat te wachten.
Ik hoop wel dat ik met mijn vragen hier terecht kan en dat er in begrijpelijke taal iets uitgelegd wordt aan mij. :?:D
Hartelijke groet.
sorry :S
Welkom bij het forum.
Als je iets voor Ziggo test is het de bedoeling dat je alléén in het besloten forumgedeelte daarover reageert conform het geheimhoudingsbeginsel.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.