Hallo allemaal!
We zijn erg benieuwd naar wie jij bent. Daarom nodigen we je uit om jezelf hier voor te stellen. Want een Community begint bij elkaar beter leren kennen. Behalve je naam en leeftijd willen we nog wel meer van je weten!
- Sinds wanneer ben je lid van de Ziggo Community?
- Wat vind jij het leukste aan deze Community?
- Wat is je favoriete zender, film of serie?
- Voor welke onderwerpen kunnen andere Community leden jou @mentionen?
We zijn benieuwd!
Tot snel op de Community! ❤️
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Takwan wrote:Sommige mensen hebben geen leven 😛Mortum wrote:
Takwan:
Super user
Reacties: 496
Je houd je nog in hier zie ik 😛
haha :$ nog geen maand ..
N.N. wrote:
Wijzig je gebruikersnaam, het is verboden volgens de huisregels de naam Ziggo in je naam te gebruiken, dat geeft verwarring.
Ik heb dit gemeld aan de moderatoren.
MacFlott wrote:
Sorry dat mij op een verkeerde manier heb voorgesteld,maar hoop dat het vanaf nu beter gaat.
Groetjes,
Martin
joma1966 wrote:
Ik ben met een paar dames van de moderatoren in de minderheid als dame woont in Groningen Stad.
Ik ben Jolanda 49 jaar moeder van 3 jong volwassen kinderen al de deur uit. Ik houd me graag bezig met de pc software,hardware e.d. vind het leuk om meer dingen te weten te komen over Interatieve tv, alles wat met internet e,d, te maken heeft, telefonie Hier ligt mijn interesse vind het leuk om op die manier er mee bezig te zijn en help graag anderen. En buiten helpen om heb ik mijn 2 hondjes,en kat en als hobby ook kleuren wat ik erg ontspannend vind. ben al sinds april 2015 lid van Ziggo geworden tv had ik al net voor de fusie UPC/Ziggo in zit in het oude Ziggo gebied. Daarna 2015 internet en telefoon erbij genomen en nam het alles in1 pakket Connect , Play en Start met onbeperkt bellen vast en mobiel. Hoop dus te kunnen helpen als ik er een oplossing voor heb. Ik leer ook graag van anderen. Ik hoop in de toekomst om mee te kunnen helpen aan producten te testen. Wat ik overigens ook erg leuk en interessant vind. En sinds april 2015 lid van deze community. Succes allemaal en vraag maar raak uhhhhhh niet allemaal tegelijk hoor 😛
Ronald Ziggo wrote:
Zijn nog niet zoveel vrouwen op de community aan beide kanten.
Maar in het management wel 😉
Gr,
Maar in het management wel
Josephus wrote:
Hoi,
Ik ben Jos en woon in t Brabantse land, ben getrouwd en heb een zoon en dochter. Ik ben niet zo thuis op forums, maar het moet eens de eerste keer zijn.
Gr. Josephus (Jos)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.