AlexZ1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Even voorstellen: leer hier de andere leden kennen

Hallo allemaal!

We zijn erg benieuwd naar wie jij bent. Daarom nodigen we je uit om jezelf hier voor te stellen. Want een Community begint bij elkaar beter leren kennen. Behalve je naam en leeftijd willen we nog wel meer van je weten! 

- Sinds wanneer ben je lid van de Ziggo Community? 

- Wat vind jij het leukste aan deze Community?

- Wat is je favoriete zender, film of serie? 

- Voor welke onderwerpen kunnen andere Community leden jou @mentionen?

We zijn benieuwd!
Tot snel op de Community! ❤️

196 Reacties 196
Meldingen
Aan Uit
stefsls
Level 1
hallo ziggo comunity.

mijn naam is stefan
mijn aard ligt in het zorgen voor anderen en de it.
ik ben net 5 jaar actief bezig in de it wereld.
en ben werkzaam in callcentra als helpdesk medewerker op het technishe vlak!
sinds kort hebben wij ziggo hier ook bij gevoegd op service+ vlak
en hoop hier wat kennis bij te kunnen voegen en te verkrijgen!

groetjes stefan
appie070857
Level 1
appie070857 welkom ik man 57 jaar nu helaas in de wao ivm met long klachten hoop dat we elkaar helpen bvd en suc6
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hallo Frank, Stefan en Appie!

Van harte welkom op onze community!

Zoals ik jullie berichten lees kunnen we jullie hulp goed gebruiken 🙂 Alle technische kennis is zeer welkom en natuurlijk is het delen ervan een belangrijk aspect van de community. Opdat we er allemaal qua kennis op vooruitgaan. Vandaar een goed punt Stefan, het helpen is zeer belangrijk. Zelf heb ik ook veel met Autocad gewerkt, maar deze kennis is mij helaas wat ontlopen 😉
Ik hoop dat je longklachten niet blijvend zijn Appie 😞 wellicht dat je de community als een goed tijdverdrijf kunt gebruiken.

In ieder geval wens ik jullie allemaal veel plezier op de community.

Gr,
0 Kudos
pophey
Level 1
Mijn naam is Thijs, inmiddels 57 jaar en ik ben al vanaf het eerste begin Ziggo, toen nog Casema, gebruiker. Ik heb redelijk wat kennis op IT gebied maar dit forum is een welkome aanvulling op het up to date houden en het delen van je kennis want de nieuwe ontwikkelingen gaan razendsnel. Laatst problemen met het terug lopen van mijn download snelheid opgelost en eerlijk is eerlijk zonder dit forum had ik veel langer moeten zoeken naar een oplossing.

Ik ben sinds ruim een jaar alleenstaand zoals dat heet en gebruik mijn computer dagelijks op allerlei gebied.
Marcomp3
Level 4
Hallo, ik ben Marco. Ben, na een jaartje glasvezel, weer terug bij Ziggo. Reden is vooral het gemak van de C+module, waardoor ik op mijn slaapkamers geen decoder nodig heb. En de prijs/snelheid is prima.
Ik ben gek op muziek en concerten.
Zie wel wat ik hier ga vinden, ben nog aan het rondkijken...
appie070857
Level 1
Ab Schuurman wrote:
Ik ben Ab Schuurman en pas 74 jaar oud. In de jaren 50 al aan knutselen met een kristal ontvanger. Zodoende kon ik stiekem op mijn zolderkamertje naar Paul Vlaanderen op de radio luisteren luisteren. na opleidingen elektro en elektronica kwam ik eind jaren 70 in aanraking het begrip Computer. met een clubje mensen hebben we een computer gemaakt onder leiding van ene Bob Stuurman. Het project heette Cosmicos. Van die opgedane ervaring in de elektrionica en het zelf ontwikkelen van printplaten heb ik altijd veel nut gehad.
Eind jaren 80 de eerste PC aangeschaft. met 1 stuks 51/4 Floppy disk Was toen al een hele prijs, gelukkig kreeg ik veel korting omdat ik wat software en printplaten kon maken voor die firma. Dat was nog onder concurrent DOS
Nu ben ik een gebruiker en bemoei me amper nog met de interne Windows zaken.
Ik ben nu een vidioot en monteer alles op de PC's en laptop.
Vooral van mijn woonwijk, waar ik ook de website van onderhoud.
Dit is het in vogelvlucht.
Ab Schuurman

welkom weer hulp erbij goed plan dit ook krijg ik nooit antwoorden op mijn vragen suc6
boele195o
Level 1
hallo,ik ben Harmannus boelens,en ben 64 jaar,en sedert 1994 ben ik in de wao,ben altijd in de bouw werkzaam geweest,en hou met nu met computers bezig,wat betekend dat ik ze zelf bouw,verder help ik mensen die problemen hebben met de pc,meestal minima,daarnaast heb ik nog een tuin van 1200 m2,en een huis waar ik vaak met bezig ben,ik ben niet getrouwd,maar woon samen met mijn broer waar ik al 34 jaar voor zorg,daarnaast ben ik ook graag met internet bezig,dit al sinds 1990,eerst met kpn,toen adsl.en nu met de kabel van ziggo.
mijn motto is,al begrijp je niet alles,leren kan altijd
Anoniem
Level 1
Ik ben Anoniem en wil dat graag zo houden! Ik ben richting de 30 aan het gaan en houd mij vooral bezig met internet/films/gamen en een lekker biertje. Aangezien ik in mijn flat veel last had van interferentie op de kabel en problemen had met WiFi ben ik mij gaan verdiepen in de oorzaken hiervan. Ik hoop dat mijn ervaringen/oplossingen hier met succes met anderen te delen.
AlexZ1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Topicstarter
Welkom iedereen,

En leuk dat je je hebt voorgesteld op de community.
Mocht je nog met vragen zitten, Ronald en Ik zijn door de weeks tussen 9 en 17 uur aanwezig om jullie te assisteren.

Met vriendelijke groet,
Alex
ruud.Hermens
Level 1
Alex Ziggo wrote:
Hallo Ruud,

Welkom op de community. Leuk dat je jezelf aan ons voorstelt.
Wat bedoel je precies met de hobby 'openbaar vervoer' ?

Groet,
Alex

Ik weet veel van Bustijden en treintijden af en ik maak filmpjes en foto's van treinen en bussen
En ik spaar ook treinkaartjes van treinen in het buiten land
0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo iedereen!

Ik ben Stefan, (34). Woon samen met mijn vriendin (32) in Assen en ben al vanaf oud @home trouwe abonee. Met een goede reden, vrijwel nooit problemen. Stabiel netwerk, als maar meer innovatieve diensten erbij.. en het houd niet op! de TV App en Ziggo Bapp zijn denk ik wel mijn favorieten!

Daarnaast een aantal hobby's. Ik mag graag sleutelen aan pc's en speel nog altijd zo nu en dan games. Veelal Battlefield 4 met de clan, maar ik mag ook graag zo nu en dan in de virtuele bolide stappen om in Need for Speed de adrenaline goed op te zwepen in aantal spannende online races!

Verder ben ik graag bezig met mijn drone / quadcopter. Mag hier graag mee knutselen, en vind het heerlijk om op mooie dagen luchtvideos te maken van alles wat zin en onzin is!
0 Kudos
Venray75
Level 1
Hoi allemaal,

Ik ben Marcel en woon in Venray. Momenteel ben ik werkzoekend. (inbound callcenter).

Ik ben veel met de laptop bezig en probeer daarbij veel dingen uit. Verder volg ik heel veel sport en dan met name voetbal
0 Kudos
AlexZ1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Topicstarter
Welkom op de community Marcel!

Laten we hopen dat je snel weer een leuke baan hebt gevonden! 🙂
Als je vragen hebt dan hoor ik het graag.

Groet,
Alex
0 Kudos
Willem.Z
Level 1
Hallo allemaal,

Mijn naam is Willem.

Ik houd ervan mensen te helpen als ze hulp nodig hebben. Weet redelijk veel van televisie, internet etc...
Soms loop ikzelf ook tegen dingen aan. Ook ik leer altijd bij. De techniek gaat snel.

Ik hoop jullie allen te kunnen helpen als het nodig is.

met vr groet,

Willem.:D
0 Kudos
AlexZ1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Topicstarter
Hallo Willem

Welkom op de community.
Ik denk dat je hier je helemaal uit kan leven qua helpen 😉
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag

Nogmaals welkom en ik hoop dat je een leuke tijd zult beleven op onze community!

Groet,
Alex
0 Kudos
Aquaton47
Level 2
Alex Ziggo wrote:
Hallo allemaal, Om elkaar wat beter te leren kennen mag je hier een omschrijving van jezelf plaatsen. Wat zijn je specialiteiten, hobby's etc. Wijzelf stellen ons hier aan je voor.

Hallo allemaal. Mijn naam is Ton en ik woon in Zeist, ben gepensioneerd. Mijn interesse gaat voor al uit naar muziek, audio en video, computers, alles wat digitaal is en waar ik mee overweg kan. Ben erg nieuwsgierig naar alles wat er op het gebied van Ziggo gebeurd en volg de diverse discussies
0 Kudos
AlexZ1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Topicstarter
Welkom Ton,

Leuk dat je je hebt aangemeld op de community. En leuk dat je enkele discussies/vragen volgt.
Laat vooral weten wat jij er van vindt. Alle input is welkom! 🙂

Groetjes en ik wens je een fijne tijd op onze community!

Alex
0 Kudos
B2B
Level 1
Hallo allemaal

Mijn naam is Richard. Ik woon in Delfzijl met mijn vrouw en 3 jongens.
Ik ben een Senior bij de THD van B2B in Groningen en werk al wat jaren bij Ziggo met veel plezier.
De reden dat ik me bij de community heb aangesloten is om ervaringen te delen en naar oplossingen te zoeken.
Mijn hobby`s zijn onder andere techniek en mijn gezin, maar mag ook graag in het weekend een borreltje doen.
Tevens vind ik het leuk om hier technische topics te lezen en daar waar mijn kennis het mogelijk maakt daar in mee te denken.
0 Kudos
oalfa
Level 1
Hallo allemaal,
ik zal mezelf even netjes voorstellen voordat ik mijn probleem gelijk op tafel gooi!!

ik ben Onno 45 jaar ,getrouwd , 2 lieve dochters van 12 en 15 ,en mijn hobby is Sigaren met voorkeur voor de Cubanen maar NC (non Cuban) rook ik ook graag .

verder druk met eigen bedrijf ,

ik hoop hier het 1 en ander op te steken dmv veel lezen!!

Onno,
0 Kudos
AlexZ1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Topicstarter
Welkom Onno,

Leuk dat je je aan ons voorstelt. En welkom op de community!
We hopen dat je de antwoorden kan vinden. En mocht je nog met vragen zitten schroom je dan niet om deze te stellen.

Groetjes,
Alex
0 Kudos