Hallo allemaal!
We zijn erg benieuwd naar wie jij bent. Daarom nodigen we je uit om jezelf hier voor te stellen. Want een Community begint bij elkaar beter leren kennen. Behalve je naam en leeftijd willen we nog wel meer van je weten!
- Sinds wanneer ben je lid van de Ziggo Community?
- Wat vind jij het leukste aan deze Community?
- Wat is je favoriete zender, film of serie?
- Voor welke onderwerpen kunnen andere Community leden jou @mentionen?
We zijn benieuwd!
Tot snel op de Community! ❤️
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ab Schuurman wrote:
Ik ben Ab Schuurman en pas 74 jaar oud. In de jaren 50 al aan knutselen met een kristal ontvanger. Zodoende kon ik stiekem op mijn zolderkamertje naar Paul Vlaanderen op de radio luisteren luisteren. na opleidingen elektro en elektronica kwam ik eind jaren 70 in aanraking het begrip Computer. met een clubje mensen hebben we een computer gemaakt onder leiding van ene Bob Stuurman. Het project heette Cosmicos. Van die opgedane ervaring in de elektrionica en het zelf ontwikkelen van printplaten heb ik altijd veel nut gehad.
Eind jaren 80 de eerste PC aangeschaft. met 1 stuks 51/4 Floppy disk Was toen al een hele prijs, gelukkig kreeg ik veel korting omdat ik wat software en printplaten kon maken voor die firma. Dat was nog onder concurrent DOS
Nu ben ik een gebruiker en bemoei me amper nog met de interne Windows zaken.
Ik ben nu een vidioot en monteer alles op de PC's en laptop.
Vooral van mijn woonwijk, waar ik ook de website van onderhoud.
Dit is het in vogelvlucht.
Ab Schuurman
Alex Ziggo wrote:
Hallo Ruud,
Welkom op de community. Leuk dat je jezelf aan ons voorstelt.
Wat bedoel je precies met de hobby 'openbaar vervoer' ?
Groet,
Alex
Alex Ziggo wrote:
Hallo allemaal, Om elkaar wat beter te leren kennen mag je hier een omschrijving van jezelf plaatsen. Wat zijn je specialiteiten, hobby's etc. Wijzelf stellen ons hier aan je voor.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.