Hallo allemaal!
We zijn erg benieuwd naar wie jij bent. Daarom nodigen we je uit om jezelf hier voor te stellen. Want een Community begint bij elkaar beter leren kennen. Behalve je naam en leeftijd willen we nog wel meer van je weten!
- Sinds wanneer ben je lid van de Ziggo Community?
- Wat vind jij het leukste aan deze Community?
- Wat is je favoriete zender, film of serie?
- Voor welke onderwerpen kunnen andere Community leden jou @mentionen?
We zijn benieuwd!
Tot snel op de Community! ❤️
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
robbo wrote:
Welkom! Ik sluit mij aan bij de vorige mede leden van dit forum. Gr Rob
Chiel-79 wrote:
..... maar als iemand eens iets vraagt waarvan ik denk het antwoord te weten, dan schroom ik niet om een antwoord te plaatsen.....
klsnijder wrote:
Hoi,
zal me even voorstellen. Ben 37 jaar, woonachtig in Groningen, samen met m'n vriendin en zoontje (op moment van schrijven 4,5 maand). Werk in de ICT hoek, tegenwoordig niet meer zelf achter de 'knoppen' maar als contractmanager. Maar heb nog wel een brede interesse in de ICT. Mag ook thuis nog graag wat knutselen, alhoewel ik daar de laatste tijd wat minder tijd voor heb.
Heb vanaf het begin of aan Ziggo gehad, één keer een uitstapje naar Tele2 (Versatel) die toen net de voetbalrechten voor het eerst hadden gekocht maar was blij dat ik na 1 jaar weer bij Ziggo zat. In m'n vrije tijd kijken we graag een serie of een film. Hadden vroeger een Pathé abonnement en waren Netflix fan. Download & kijk eigenlijk niet zo heel veel meer (mag natuurlijk ook niet... :)). Maar sinds de kleine man er is zijn we tegenwoordig blij als we nog even 2 afleveringen netflix + het journaal kunnen zien.
Daarnaast lekker genieten van het leven, stedentripje hier en daar, terrasje met vrienden/collega's of een leuk pokeravondje. Thuis heb ik nog een Synology draaien, waar ik nu wat startende ben met Domoticz. Heb m'n Hue systeem + Ikea lampen er al wel op. En ben nu aan het kijken hoe ik het kan gaan uitbreiden.
Probeer hier op het forum wat informatie te halen maar ook wat te reageren op vragen etc.
Groetjes,
Grietje555 wrote:
Hoi,
Beetje laat maar beter laat dan nooit, heb net pas de snelkoppeling doorgekregen dit forum.
Ik ben Grietje, hou van films en series en kijk deze graag op een 4KTV of Beamer, uiteraard met goed stevig geluid (7.2). Heb veel films legaal in mijn bezit, heb een PS3 en PS4 en mis meestal een dubbele HDMI uitgang op apparatuur :grin:
Begrijp ik het goed dat dit hier het forum is waar je opmerkingen kwijt kunt over de nieuwe mediabox die in de test zit? Niet dat ik datdelijk op de verkeerde plek ergens over ga typen....:thinking:
Huistijger wrote:
Hallo allemaal
Terug van weggeweest.
In 2014 ben ik bij Ziggo weggegaan en word deze week weer aangesloten.
Mijn rondreis ging via Tweak en de KPN, de laatste is niets mis mee, het enige waarom ik weer teruggegaan ben is de reden dat ik zenders bij de KPN mis die hier wel zijn.
Mijn abonnement bij Ziggo was in 2014 ook zonder problemen en ik neem aan (hoop) dat het nog zo zal zijn, ben er in elk geval niet bang voor.
Wel ben ik bang voor jullie dat jullie me hier vaker zullen zien:cat:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.