Hallo allemaal!
We zijn erg benieuwd naar wie jij bent. Daarom nodigen we je uit om jezelf hier voor te stellen. Want een Community begint bij elkaar beter leren kennen. Behalve je naam en leeftijd willen we nog wel meer van je weten!
- Sinds wanneer ben je lid van de Ziggo Community?
- Wat vind jij het leukste aan deze Community?
- Wat is je favoriete zender, film of serie?
- Voor welke onderwerpen kunnen andere Community leden jou @mentionen?
We zijn benieuwd!
Tot snel op de Community! ❤️
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Willem-A wrote:
Maar het is toch wel goed dat er forumpolitie is...
:8
twilight wrote:
ik wil niet overkomen als 'n oude zeur maar ik vraag me af waarom de oude berichten bovenaan staan en de nieuwe pas als laatste??
is het niet handiger om de laatste reactie het eerst te zien?
Shadow wrote:
Ik ben Shadow
DIM User
DIM Question
DIM Answer
DIM React
If User.Question = 1 AND User.Answer = 0
Then
User.React "Solution"
DeGebruiker wrote:
Hallo allemaal,
Ik ben DeGebruiker en sinds een week weer klant bij Ziggo na een onderbreking van 2,5 jaar.
Dankzij mijn achtergrond weet ik veel over DSL-gerelateerde apparatuur en netwerken maar aangezien ik toch wel een beetje een *kuch* nerd *kuch* ben is het kenniskoffertje uitgebreid met kennis van andere zaken. 🙂
Ik heb een behulpzame instelling waardoor de kans groot is dat je mij vaker zult zien in topics die op dit forum voorbij komen.
DIM User
DIM Question
DIM Answer
DIM React
If User.Question = 1 AND User.Answer = 0
Then
User.React "Solution"
Niet geheel foutloos, wel flauw en een tikkeltje grappig (al zeg ik het zelf). 😛
Boompieapp wrote:
Else ?
End if
DeGebruiker wrote:Boompieapp wrote:
Else ?
End if
Er bestaat geen End If wanneer je bezig bent met het verspreiden van kennis. 😛
DeGebruiker wrote:
Dan heet ik jou met terugwerkende kracht welkom jethea. 😄
Machinebouw lijkt mij heel interessant, ik heb alleen maar leren code kijken en processen beschrijven/analyseren. Dat heeft verder weinig met techniek te maken wat jammer is want techniek is altijd erg mooi. 🙂
Petert87 wrote:
Hallo gebruikers,
Mijn naam is Peter, 30 jaar oud en woon in Emmeloord. Ik ga vanaf februari de overstap maken van KPN naar Ziggo. Niet zo zeer om dat ik ontevreden ben, allerminst zelfs. Maar juist omdat we (mijn vrouw en ik) beide een Vodafone abonnement hebben. Daarnaast ben ik gek op Formule 1 en voetbal. Ziggo krijgt bij mij een herkansing nadat ik 4 jaar geleden ben overgestapt naar KPN. Destijds had ik veel problemen met het modem, vaak resetten enzo. Echter verwacht ik dat, met de nieuwe technieken en producten, het niet nodig zal zijn. Ik hoor in mijn familie veel goede verhalen over de Connect Box en de Horizon Box.
Ik ben gek op de laatste ontwikkelingen betreft media en telecommunicatie, vandaar dat ik gelijk hier een profiel hebt aangeemaakt.
Groetjes,
Peter
Erik-Rik wrote:Petert87 wrote:
Hallo gebruikers,
Mijn naam is Peter, 30 jaar oud en woon in Emmeloord. Ik ga vanaf februari de overstap maken van KPN naar Ziggo. Niet zo zeer om dat ik ontevreden ben, allerminst zelfs. Maar juist omdat we (mijn vrouw en ik) beide een Vodafone abonnement hebben. Daarnaast ben ik gek op Formule 1 en voetbal. Ziggo krijgt bij mij een herkansing nadat ik 4 jaar geleden ben overgestapt naar KPN. Destijds had ik veel problemen met het modem, vaak resetten enzo. Echter verwacht ik dat, met de nieuwe technieken en producten, het niet nodig zal zijn. Ik hoor in mijn familie veel goede verhalen over de Connect Box en de Horizon Box.
Ik ben gek op de laatste ontwikkelingen betreft media en telecommunicatie, vandaar dat ik gelijk hier een profiel hebt aangeemaakt.
Groetjes,
Peter
Hallo Peter,
Leuk dat je er bij bent en ik kan je vertellen dat ik totaalgeen problemen heb. Ik heb de Horizon media box die ik alleen voor tv en of radio doeleinden gebruik. Daarnaast heb ik een Connect modem die het ook voortreffelijk doet voor mijn internet en telefonie doet en dab heb ik bewust gedaan voor als de media box het begeeft dan heb ik alsnog internet en telefonie. Hoop dat je straks net zoals ik er veel plezier aan mag hebben zonder problemen doei doei.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.