AlexZ1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Even voorstellen: leer hier de andere leden kennen

Hallo allemaal!

We zijn erg benieuwd naar wie jij bent. Daarom nodigen we je uit om jezelf hier voor te stellen. Want een Community begint bij elkaar beter leren kennen. Behalve je naam en leeftijd willen we nog wel meer van je weten! 

- Sinds wanneer ben je lid van de Ziggo Community? 

- Wat vind jij het leukste aan deze Community?

- Wat is je favoriete zender, film of serie? 

- Voor welke onderwerpen kunnen andere Community leden jou @mentionen?

We zijn benieuwd!
Tot snel op de Community! ❤️

e-mail meldingen
Aan Uit
196 Reacties 196
robbo
Level 20
T.E.A.M.
Even een aanvulling: dit gaat alleen maar uitsluitend om de test en de resultaten. Maar uiteraard andere vragen reacties etc kan je hier gewoon op het forum plaatsen hoor! en verder welkom op het forum. Dus sorry is dan niet nodig. vooral voor iemand die voor de eerste keer op het forum zit. :$ Gr Rob
Willem-A
Level 1
Maar het is toch wel goed dat er forumpolitie is...

:8
0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Willem-A wrote:
Maar het is toch wel goed dat er forumpolitie is...

:8

Twilight heeft nu de juiste ingang gevonden.:)
Willem-A
Level 1
Ik zeg niks...

:$
twilight
Level 1
ik wil niet overkomen als 'n oude zeur maar ik vraag me af waarom de oude berichten bovenaan staan en de nieuwe pas als laatste??
is het niet handiger om de laatste reactie het eerst te zien?
0 Kudos
FredSr
Level 9
Helemaal mee eens.
0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
twilight wrote:
ik wil niet overkomen als 'n oude zeur maar ik vraag me af waarom de oude berichten bovenaan staan en de nieuwe pas als laatste??
is het niet handiger om de laatste reactie het eerst te zien?

Dat kun je aan het begin van het topic zelf instellen.
Oudste eerst, nieuwste eerst etc.
0 Kudos
Shadow
Level 1
Ik ben Shadow
0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Shadow wrote:
Ik ben Shadow

Ik zou iets minder scheutig zijn met het delen van je privacy gevoelige gegevens:P
0 Kudos
DeGebruiker
Level 1
Hallo allemaal,

Ik ben DeGebruiker en sinds een week weer klant bij Ziggo na een onderbreking van 2,5 jaar.

Dankzij mijn achtergrond weet ik veel over DSL-gerelateerde apparatuur en netwerken maar aangezien ik toch wel een beetje een *kuch* nerd *kuch* ben is het kenniskoffertje uitgebreid met kennis van andere zaken. 🙂

Ik heb een behulpzame instelling waardoor de kans groot is dat je mij vaker zult zien in topics die op dit forum voorbij komen.

DIM User
DIM Question
DIM Answer
DIM React

If User.Question = 1 AND User.Answer = 0
Then
User.React "Solution"

Niet geheel foutloos, wel flauw en een tikkeltje grappig (al zeg ik het zelf). 😛
0 Kudos
robbo
Level 20
T.E.A.M.
DeGebruiker wrote:
Hallo allemaal,

Ik ben DeGebruiker en sinds een week weer klant bij Ziggo na een onderbreking van 2,5 jaar.

Dankzij mijn achtergrond weet ik veel over DSL-gerelateerde apparatuur en netwerken maar aangezien ik toch wel een beetje een *kuch* nerd *kuch* ben is het kenniskoffertje uitgebreid met kennis van andere zaken. 🙂

Ik heb een behulpzame instelling waardoor de kans groot is dat je mij vaker zult zien in topics die op dit forum voorbij komen.

DIM User
DIM Question
DIM Answer
DIM React

If User.Question = 1 AND User.Answer = 0
Then
User.React "Solution"

Niet geheel foutloos, wel flauw en een tikkeltje grappig (al zeg ik het zelf). 😛

DeGebruiker Welkom! Een mooie aanwinst van kennis op het forum...gr Rob
0 Kudos
Boompieapp
Level 1
Else ?
End if
0 Kudos
DeGebruiker
Level 1
Boompieapp wrote:
Else ?
End if

Er bestaat geen End If wanneer je bezig bent met het verspreiden van kennis. 😛
0 Kudos
Boompieapp
Level 1
DeGebruiker wrote:
Boompieapp wrote:
Else ?
End if

Er bestaat geen End If wanneer je bezig bent met het verspreiden van kennis. 😛

Compile/build error...? :thinking:
0 Kudos
jethea
Level 1
Zal ik mij ook eindelijk eens voorstellen, ik had dit topic al eens voorbij zien komen, maar glad vergeten om te reageren.
Ik ben Thea en één van de ouderen in de community.
Ik ben vrouw maar toch aardig technisch aangelegd. Ik ben jaren lang mechanisch operator geweest en bouwde grote machines om in het machine park van een farmaceutisch bedrijf en laadde nieuwe programma's in de besturingskasten en loste eerstelijns storingen op.
Ik ben al jaren bij ziggo en mag dus graag ook eerst even zelf naar een eventuele storing kijken op de mediabox, laptop, WiFi, of meld en vraag het hier op de community, waar ik soms hele goede tips lees.?
DeGebruiker
Level 1
Dan heet ik jou met terugwerkende kracht welkom jethea. 😄

Machinebouw lijkt mij heel interessant, ik heb alleen maar leren code kijken en processen beschrijven/analyseren. Dat heeft verder weinig met techniek te maken wat jammer is want techniek is altijd erg mooi. 🙂
0 Kudos
jethea
Level 1
DeGebruiker wrote:
Dan heet ik jou met terugwerkende kracht welkom jethea. 😄

Machinebouw lijkt mij heel interessant, ik heb alleen maar leren code kijken en processen beschrijven/analyseren. Dat heeft verder weinig met techniek te maken wat jammer is want techniek is altijd erg mooi. 🙂

Het was geen machinebouw hoor, maar ombouwen naar een ander model transfusiezak etc.
Maar desalniettemin toch wel interessant want het waren geen kleine machines, vol sensoren, ventielen en niet te vergeten de generatoren.......en bij een nieuw ontworpen machine mocht ik vaak meehelpen uittesten en handleidingen schrijven....
Dus jouw werk zat er misschien ook wel een beetje in.....
Maar we zitten hier een beetje oftopick.....dit is wel een heel uitgebreid voorstellen geworden. Ha,ha?
0 Kudos
Petert87
Level 6
Hallo gebruikers,

Mijn naam is Peter, 30 jaar oud en woon in Emmeloord. Ik ga vanaf februari de overstap maken van KPN naar Ziggo. Niet zo zeer om dat ik ontevreden ben, allerminst zelfs. Maar juist omdat we (mijn vrouw en ik) beide een Vodafone abonnement hebben. Daarnaast ben ik gek op Formule 1 en voetbal. Ziggo krijgt bij mij een herkansing nadat ik 4 jaar geleden ben overgestapt naar KPN. Destijds had ik veel problemen met het modem, vaak resetten enzo. Echter verwacht ik dat, met de nieuwe technieken en producten, het niet nodig zal zijn. Ik hoor in mijn familie veel goede verhalen over de Connect Box en de Horizon Box.

Ik ben gek op de laatste ontwikkelingen betreft media en telecommunicatie, vandaar dat ik gelijk hier een profiel hebt aangeemaakt.

Groetjes,

Peter
0 Kudos
Erik-Rik
Level 11
Petert87 wrote:
Hallo gebruikers,

Mijn naam is Peter, 30 jaar oud en woon in Emmeloord. Ik ga vanaf februari de overstap maken van KPN naar Ziggo. Niet zo zeer om dat ik ontevreden ben, allerminst zelfs. Maar juist omdat we (mijn vrouw en ik) beide een Vodafone abonnement hebben. Daarnaast ben ik gek op Formule 1 en voetbal. Ziggo krijgt bij mij een herkansing nadat ik 4 jaar geleden ben overgestapt naar KPN. Destijds had ik veel problemen met het modem, vaak resetten enzo. Echter verwacht ik dat, met de nieuwe technieken en producten, het niet nodig zal zijn. Ik hoor in mijn familie veel goede verhalen over de Connect Box en de Horizon Box.

Ik ben gek op de laatste ontwikkelingen betreft media en telecommunicatie, vandaar dat ik gelijk hier een profiel hebt aangeemaakt.

Groetjes,

Peter

Hallo Peter,

Leuk dat je er bij bent en ik kan je vertellen dat ik totaalgeen problemen heb. Ik heb de Horizon media box die ik alleen voor tv en of radio doeleinden gebruik. Daarnaast heb ik een Connect modem die het ook voortreffelijk doet voor mijn internet en telefonie doet en dab heb ik bewust gedaan voor als de media box het begeeft dan heb ik alsnog internet en telefonie. Hoop dat je straks net zoals ik er veel plezier aan mag hebben zonder problemen doei doei.
Petert87
Level 6
Erik-Rik wrote:
Petert87 wrote:
Hallo gebruikers,

Groetjes,

Peter

Hallo Peter,

Leuk dat je er bij bent en ik kan je vertellen dat ik totaalgeen problemen heb. Ik heb de Horizon media box die ik alleen voor tv en of radio doeleinden gebruik. Daarnaast heb ik een Connect modem die het ook voortreffelijk doet voor mijn internet en telefonie doet en dab heb ik bewust gedaan voor als de media box het begeeft dan heb ik alsnog internet en telefonie. Hoop dat je straks net zoals ik er veel plezier aan mag hebben zonder problemen doei doei.

Hoi Erik-Rik,

Bedankt voor je reactie.

Ik ben benieuwd of ik alleen een Horizon box krijg, of ook nog een connect modem. Heb eigenlijk nog geen idee. Het abonnement gaat in vanaf 20 februari, dus zie het wel.
0 Kudos