AlexZ1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1360Posts
  • 235Oplossingen
  • 9Likes

Even voorstellen: leer hier de andere leden kennen

Hallo allemaal!

We zijn erg benieuwd naar wie jij bent. Daarom nodigen we je uit om jezelf hier voor te stellen. Want een Community begint bij elkaar beter leren kennen. Behalve je naam en leeftijd willen we nog wel meer van je weten! 

- Sinds wanneer ben je lid van de Ziggo Community? 

- Wat vind jij het leukste aan deze Community?

- Wat is je favoriete zender, film of serie? 

- Voor welke onderwerpen kunnen andere Community leden jou @mentionen?

We zijn benieuwd!
Tot snel op de Community! ❤️

196 Reacties 196
Meldingen
Aan Uit
vidanto

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alex Ziggo wrote:
Hallo allemaal, Om elkaar wat beter te leren kennen mag je hier een omschrijving van jezelf plaatsen. Wat zijn je specialiteiten, hobby's etc. Wijzelf stellen ons hier aan je voor.

Vidanto meldt zich af.
MacFlott

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry dat mij op een verkeerde manier heb voorgesteld,maar hoop dat het vanaf nu beter gaat.
Groetjes,
Martin
MacFlott

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij deze dus,
Hoi allemaal,
Mijn naam is Martin,ben vader van 2 kinderen en opa van 2 kleinkinderen.
Hobby's: deze 2 kleinkinderen
Ik hoop hier een hoop kennis op te doen,en als ik vragen heb, dan laat ik van mij horen.

Groetjes,
Martin
-------
Dirk Tempelaar

Level 1
  • 340Posts
  • 9Oplossingen
  • 6Likes
Hallo Ziggo'ers,

Ik ben Dirk uit Hoek van Holland sur Mer, oud UPC'er en sinds kort een Ziggo'er!
Het was eerst een beetje zoeken, niets werkte, maar langzamerhand komt er toch schot in de zaak!
Positief blijven is mijn devies en voor alles is een oplossing! Ook hoop ik dat de Ziggo'ers ook blij zullen worden wat betreft het samengaan van Ziggo en UPC of andersom.
JohB

Level 2
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hans is de naam, uit Arnhem. Belangstelling voor de geschiedenis van mijn directe omgeving en de rest van de wereld. Reis graag (Griekenland, Portugal, Spanje en Macedonie). In Nederland is mijn favoriet Zandvoort, vanwege de ligging dichtbij Haarlem, Amsterdam, Leiden etc. Ga graag naar musea, vandaar. Ben getrouwd en niet meer werkzaam, maar wandel graag in de mooie omgeving van Gelders hoofdstad. Kijk graag film en hou van lekker eten. Een goed boek versmaad ik ook niet en op dit forum hoop ik ook veel nuttige informatie te kunnen vinden en als het nodig is ook nog eens een slimme vraag te stellen. Van Chello, via UPC naar Ziggo is een lange weg geweest, maar ik heb eigenlijk nooit onoverkomelijke problemen gehad met TV, telefoon of Internet.

Groet Hans (JohB)
Dirk Tempelaar

Level 1
  • 340Posts
  • 9Oplossingen
  • 6Likes
Kleine problemen werden zowel bij Chello, UPC en hopelijk dus ook bij Ziggo naar alle tevredenheid opgelost!
Takwan

Level 3
  • 1023Posts
  • 50Oplossingen
  • 51Likes
Dirk Tempelaar wrote:
Kleine problemen werden zowel bij Chello, UPC en hopelijk dus ook bij Ziggo naar alle tevredenheid opgelost!

En aan de grotere problemen gaan we met z'n allen werken :8

groet Takwan
Dirk Tempelaar

Level 1
  • 340Posts
  • 9Oplossingen
  • 6Likes
Dat gaan we zeker doen met z'n allen, dan zal alles zeker goed komme:$
Zipper306

Level 1
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben Harry en woon in de buurt van Uden, vlakbij vlb Volkel.
Ik ben al gebruiker van Ziggo toen Ziggo nog @home was.
Mijn specialiteit is computer beveiliging en ik ben een groot tegen stander van alles wat met google te maken heeft. Zeker wat betreft de privacy regels van google, google wil alles van iedereen weten.

😄
jaws the killer

Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo ik ben jaws ik heb een kleinkind sinds 1 jaar en een grote fan van fc Barcelona en psv en verder kijk ik veel films verder ben ik getrouwd en heb een zoon en een dochter
Erik-Rik

Level 11
  • 479Posts
  • 11Oplossingen
  • 23Likes
Dag allemaal,

Ik ben Erik en zat bij UPC ook bij community wat leuk is om te doen. Probeer te helpen daar waar ik kan al is het eigenlijk niet zoveel maar alle kleine beetjes helpen ben ik van mening. Ook er iets van opsteken is voor mij ook van belang om zo dingen zelf op te kunnen lossen en mocht ik er dan niet uitkomen vraag ik hier du de hulp die ik zoek en hopelijk krijgen kan. Een aantal mensen die hier zijn ken ik al van toen het nog alleen UPC was en leuk dat ik deze hier weer tegen kom. Mijn hobby is dus mijn pc wat ik mezelf aan probeer te leren in veel opzichten geloof ik, hoewel ik nog veel dingen niet snap en/of ken en begrijp wat ik hier leren zal met jullie hulp dan. Het is wel even wennen hier op deze site van hoe het werkt, maar vind het wel leuk om te uit te zoeken, mocht ik het niet goed hebben en/of doen hoor of lees ik het graag doei doei.

Met vriendelijke groet Erik.
AlexZ1
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 1360Posts
  • 235Oplossingen
  • 9Likes
Dirk Tempelaar wrote:

Daar gaan we zeker ons best voor doen. En als je op of aanmerkingen hebt dan horen wij het natuurlijk graag!

Zipper306 wrote:
Ik ben Harry en woon in de buurt van Uden, vlakbij vlb Volkel.
Ik ben al gebruiker van Ziggo toen Ziggo nog @home was.
Mijn specialiteit is computer beveiliging en ik ben een groot tegen stander van alles wat met google te maken heeft. Zeker wat betreft de privacy regels van google, google wil alles van iedereen weten.

😄

Welkom op de community Zipper306. Leuk dat je je aan ons voorstelt.
Werk je nog met specifieke programma's? En zou je het een keer leuk lijken om over het onderwerp "computer beveiliging" een topic te starten? Zodat je andere mensen kan helpen met hun vragen over dit toch wel actueel onderwerp.

jaws the killer shark wrote:
hallo ik ben jaws ik heb een kleinkind sinds 1 jaar en een grote fan van fc Barcelona en psv en verder kijk ik veel films verder ben ik getrouwd en heb een zoon en een dochter

Hallo Jaws, En welkom op de community. Als je vragen hebt schroom je dan niet om deze aan ons te stellen. 🙂

Erik-Rik wrote:
Dag allemaal,

Ik ben Erik en zat bij UPC ook bij community wat leuk is om te doen. Probeer te helpen daar waar ik kan al is het eigenlijk niet zoveel maar alle kleine beetjes helpen ben ik van mening. Ook er iets van opsteken is voor mij ook van belang om zo dingen zelf op te kunnen lossen en mocht ik er dan niet uitkomen vraag ik hier du de hulp die ik zoek en hopelijk krijgen kan. Een aantal mensen die hier zijn ken ik al van toen het nog alleen UPC was en leuk dat ik deze hier weer tegen kom. Mijn hobby is dus mijn pc wat ik mezelf aan probeer te leren in veel opzichten geloof ik, hoewel ik nog veel dingen niet snap en/of ken en begrijp wat ik hier leren zal met jullie hulp dan. Het is wel even wennen hier op deze site van hoe het werkt, maar vind het wel leuk om te uit te zoeken, mocht ik het niet goed hebben en/of doen hoor of lees ik het graag doei doei.

Met vriendelijke groet Erik.

Welkom op de community Erik! En ook voor jou geld, als je vragen hebt dan hoor ik het graag!

Groet,
Alex
windthil

Level 4
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
woon in het Assen mijn Horizon box gaat niet werken,Op achterzijde indificatie UPC.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17621Posts
  • 731Oplossingen
  • 4288Likes
windthil wrote:
woon in het Assen mijn Horizon box gaat niet werken,Op achterzijde indificatie UPC.

Tip: plaats de vraag in de juiste topic of neem even contact met de klantenservice.
Takwan

Level 3
  • 1023Posts
  • 50Oplossingen
  • 51Likes
windthil wrote:

Beste windthil,

Uw Horizon-Box gaat werken ongeacht wat er op de onderzijde staat

groet Takwan

p.s. mocht het na aansluiten niet werken open dan even uw eigen topic Alex-Ziggo beschrijft hier hoe u dit doet

zie : https://community.ziggo.nl/welkom-ziggo-nieuws--15/begin-topic-569

robbo wrote:
Tip: plaats de vraag in de juiste topic of neem even contact met de klantenservice.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17621Posts
  • 731Oplossingen
  • 4288Likes
Takwan wrote:
windthil wrote:

Beste windthil,

Uw Horizon-Box gaat werken ongeacht wat er op de onderzijde staat

groet Takwan

p.s. mocht het na aansluiten niet werken open dan even uw eigen topic Alex-Ziggo beschrijft hier hoe u dit doet

zie : https://community.ziggo.nl/welkom-ziggo-nieuws--15/begin-topic-569

robbo wrote:

Thanks voor de aanvulling. Had idd niet aangedacht om een link te plaatsen. Moest plots ff weg:8
Mortum

Level 1
  • 113Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes
Beetje vertraagt, maar dan nu toch eindelijk present!

Ik ben Robin "Mortum" van der Molen, 27 Jaar.

In het dagelijkse leven ben ik werkzaam bij een engineeringsbureau en in de avonduurtje ben ik vaak lekker aan het knoeien achter de computer (Gaming, 3D modeleren e.d.)

Ik heb een eigen website Mortum.nl waar ik lekker op aan het hobby-en ben (Fotografie en Gaming voornamelijk)

Ik kom zelf bij de UPC community vandaan waar ik in het begin top-poster was (totdat Takwan zijn Spam regime startte 😛 ) en door privé situatie in de loop der tijd een beetje op de achtergrond beland.

Thuis heb ik de UPC-uitvoering Mini en Maxi Horizon box (Horizon + Horizon extra)
Alles in 1 Connect & Play MAX (200/20 internet + extra's), HBO (Lekker Game of Thrones volgen :D) en onbeperkt telefonie.

Tja... mijn kennis is niet alomvangrijk, maar ik ga mijn best doen om jullie te helpen mochten er problemen zijn!

C-You Around!
Takwan

Level 3
  • 1023Posts
  • 50Oplossingen
  • 51Likes
Mortum wrote:
Takwan is lief

Dank je Mortum goed je hier eindelijk te zien :8

groet Takwan
Mortum

Level 1