Hallo allemaal!
We zijn erg benieuwd naar wie jij bent. Daarom nodigen we je uit om jezelf hier voor te stellen. Want een Community begint bij elkaar beter leren kennen. Behalve je naam en leeftijd willen we nog wel meer van je weten!
- Sinds wanneer ben je lid van de Ziggo Community?
- Wat vind jij het leukste aan deze Community?
- Wat is je favoriete zender, film of serie?
- Voor welke onderwerpen kunnen andere Community leden jou @mentionen?
We zijn benieuwd!
Tot snel op de Community! ❤️
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Alex Ziggo wrote:Vidanto meldt zich af.
Hallo allemaal, Om elkaar wat beter te leren kennen mag je hier een omschrijving van jezelf plaatsen. Wat zijn je specialiteiten, hobby's etc. Wijzelf stellen ons hier aan je voor.
Dirk Tempelaar wrote:
Kleine problemen werden zowel bij Chello, UPC en hopelijk dus ook bij Ziggo naar alle tevredenheid opgelost!
Dirk Tempelaar wrote:
Kleine problemen werden zowel bij Chello, UPC en hopelijk dus ook bij Ziggo naar alle tevredenheid opgelost!
Zipper306 wrote:
Ik ben Harry en woon in de buurt van Uden, vlakbij vlb Volkel.
Ik ben al gebruiker van Ziggo toen Ziggo nog @home was.
Mijn specialiteit is computer beveiliging en ik ben een groot tegen stander van alles wat met google te maken heeft. Zeker wat betreft de privacy regels van google, google wil alles van iedereen weten.
😄
jaws the killer shark wrote:
hallo ik ben jaws ik heb een kleinkind sinds 1 jaar en een grote fan van fc Barcelona en psv en verder kijk ik veel films verder ben ik getrouwd en heb een zoon en een dochter
Erik-Rik wrote:
Dag allemaal,
Ik ben Erik en zat bij UPC ook bij community wat leuk is om te doen. Probeer te helpen daar waar ik kan al is het eigenlijk niet zoveel maar alle kleine beetjes helpen ben ik van mening. Ook er iets van opsteken is voor mij ook van belang om zo dingen zelf op te kunnen lossen en mocht ik er dan niet uitkomen vraag ik hier du de hulp die ik zoek en hopelijk krijgen kan. Een aantal mensen die hier zijn ken ik al van toen het nog alleen UPC was en leuk dat ik deze hier weer tegen kom. Mijn hobby is dus mijn pc wat ik mezelf aan probeer te leren in veel opzichten geloof ik, hoewel ik nog veel dingen niet snap en/of ken en begrijp wat ik hier leren zal met jullie hulp dan. Het is wel even wennen hier op deze site van hoe het werkt, maar vind het wel leuk om te uit te zoeken, mocht ik het niet goed hebben en/of doen hoor of lees ik het graag doei doei.
Met vriendelijke groet Erik.
windthil wrote:
woon in het Assen mijn Horizon box gaat niet werken,Op achterzijde indificatie UPC.
windthil wrote:
woon in het Assen mijn Horizon box gaat niet werken,Op achterzijde indificatie UPC.
robbo wrote:
Tip: plaats de vraag in de juiste topic of neem even contact met de klantenservice.
Takwan wrote:windthil wrote:
Beste windthil,
Uw Horizon-Box gaat werken ongeacht wat er op de onderzijde staat
groet Takwan
p.s. mocht het na aansluiten niet werken open dan even uw eigen topic Alex-Ziggo beschrijft hier hoe u dit doet
zie : https://community.ziggo.nl/welkom-ziggo-nieuws--15/begin-topic-569robbo wrote:
Tip: plaats de vraag in de juiste topic of neem even contact met de klantenservice.
Mortum wrote:
Takwan is lief
Mortum wrote:
Takwan:
Super user
Reacties: 496
Je houd je nog in hier zie ik 😛
Maar je bent ook lief hoor! ❤️
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.