Hallo allemaal!
We zijn erg benieuwd naar wie jij bent. Daarom nodigen we je uit om jezelf hier voor te stellen. Want een Community begint bij elkaar beter leren kennen. Behalve je naam en leeftijd willen we nog wel meer van je weten!
- Sinds wanneer ben je lid van de Ziggo Community?
- Wat vind jij het leukste aan deze Community?
- Wat is je favoriete zender, film of serie?
- Voor welke onderwerpen kunnen andere Community leden jou @mentionen?
We zijn benieuwd!
Tot snel op de Community! ❤️
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Alex Ziggo wrote:
Hallo allemaal, Om elkaar wat beter te leren kennen mag je hier een omschrijving van jezelf plaatsen. Wat zijn je specialiteiten, hobby's etc. Wij stellen ons hier aan je voor.
GoedZaterdag,
Ik weet niet precies of ik hier wel thuis hoor, maar vooruit. Ik heb onlangs gereageerd of de interferentie van enkele zenders. En wie weet heb ik wel meer hulp nodig in de toekomst.
Ik schrijf onder de naam Ratzymin, maar mijn eigenlijke naam is Dick. Ik ben 60 jaar en ik zwerf graag over de wereld en doe dit al ruim 40 jaar. Verdere bezigheden zijn goede documentaires en mooie films kijken. (Voornamelijk NPO en Canvas) tussendoor boeken lezen en noodzakelijk werken doe ik ook nog.
Alex Ziggo wrote:
Hallo Frits,
Welkom op de community.
Ik kan met je gedachten over Apple meepraten. Niet dat het slechte producten zijn, zeker niet!
Ik wens je heel veel plezier op de community.
Groet,
Alex
Ronald Ziggo wrote:
Welkom Rob!
Leuke vakantie vooruitzichten elk jaar! 🙂
Ik heb het gevoel dat je aardig thuis bent in de computer wereld. Ik sleutel ook met computers, maar dat van jou is wel een tikkeltje hogere graad! Wel verrassend dat je visie op smartphones in tegengestelde richting staat 😛 ik ervaar het namelijk zo dat Pc's steeds meer in de richting gaan van smartphones gaan en smartphones steeds meer op een computer lijken.
Maar aan de andere kant, smartphones hebben een complete verandering ingeluid. Tegenwoordig vraag ik me bij sommige mensen af of ze ook nog wel eens face 2 face met anderen praten... 'The world is getting more social, but didn't we just change the meaning of social?'
Gr,
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.