Hallo allemaal!
We zijn erg benieuwd naar wie jij bent. Daarom nodigen we je uit om jezelf hier voor te stellen. Want een Community begint bij elkaar beter leren kennen. Behalve je naam en leeftijd willen we nog wel meer van je weten!
- Sinds wanneer ben je lid van de Ziggo Community?
- Wat vind jij het leukste aan deze Community?
- Wat is je favoriete zender, film of serie?
- Voor welke onderwerpen kunnen andere Community leden jou @mentionen?
We zijn benieuwd!
Tot snel op de Community! ❤️
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo iedereen hier op ziggo community
Ik ben maincoon en ben de 50 jaren al gepasseerd ik ben niet alleen we zijn al jaren bij ziggo vroeger at home.
We hebben het nodige al meegemaakt met ziggo wat altijd netjes is opgelost, we zijn uitgenodigd om deel te nemen aan ziggo community en onze bevinden hier te plaatsen.
Heb in een ver verleden veel dingen op internet gedaan maar het zal wel even wennen worden om er opnieuw in te komen maar dat gaat lukken, even de boel goed bekijken en lezen.
Welkom @maincoon op de Community en blij dat Ziggo je goed bevalt.
Hoop dat je de weg snel zal vinden en we zien je graag snel op de Community en bij vragen kan je altijd een Topic starten
Hallo
Mijn naam is Celesta en sinds gisteren zijn ik en mijn man bij Ziggo.
Wij wonen in Arnhem in een gezellig huisje samen met onze 7 fluffy kattenkindertjes.
Mijn man houd van films kijken en ik ben meer van het gamen dus daarom overgestapt naar snellere internet van Ziggo.
Verder ben ik een simpele Ziggo gebruiker en zal ik niet snel tips kunnen geven maar ik vind het wel fijn om hier mijn vragen te kunnen stellen.
Groetjes
Celesta
Welkom Celesta (en familie),
Dat lees je vaak omgekeerd met betrekking tot gamen en films haha, wat tof!
We hebben hier altijd al ruimte gehad voor de kattenplaatjes van @Huistijger, wie weet dat daar nu meer bij komen!
Gr,
Hallo allemaal.
Ik ben Bart, 31 jaar oud en assembler bij een heftruck en containerhandler fabrikant.
Mijn hobby's zijn: Gamen, films en series kijken. En sinds een aantal jaren ook airsoft.
Ook ik kom hier voor als ik met vragen zit. Of als ik tegen problemen aan loop qua Ziggo, waar ik helaas ook last van heb.
Heb nu zelf al een aantal jaar internet, tv en telefonie van Ziggo. Hiervoor via mijn ouders ook altijd bij Ziggo/@Home gezeten.
haha las de andere, ben zelf 52 en een vriendin van 26 en geen kinderen, waarom zou je.. je willen voortplanten...er zijn genoeg mensen op de aarde om te verkloten
run in dit landgoed een semi eco huisjes beleid vang meestal gescheiden vrouwen op, die geen plaats hebben of samen met hun kids ,gemeente te traag van die dingen,
nouja zag naar andere te hebben gelezen, pas ik hier wel...
mm een poes foto
Hallo ik ben Tom
Ik ben 28 jaar oud en gek op technologie.
Ik ben al vanaf 7 jaar oud bezig met computer problemen oplossen.
Ik doe ook graag als hobby laptops en computers repareren.
Zowel softwarematige problemen oplossen als laptop onderdelen vervangen voor mensen.
Ik ben ook gek op films en series kijken.
Gezelligheid met vrienden en familie.
Ik woon al 4 jaar op mezelf en me huis zit vol met technologie.
Zoals Smarthome producten als philips hue verlichting,
Wifi schakelaar voor mijn luifel, Nuki smart slot.
Ik ben inmiddels 'n maand heel actief op dit forum. (Inmiddels al bijna 1100 berichten verstuurd)
Ik vind het super leuk om mensen te helpen!
En zal dat zeker blijven doen
Ik haal daar veel voldoening uit
@Tom. Welkom op deze community en mocht je wat te vragen hebben, stel je vraag gerust, geen vraag is te gek, niemand weet alles van alles.
Veel succes gewenst.
Ik had in mijn bericht vermeld dat ik 27 ben maar ik ben 28 ?
Typfoutje?
Kan dat aangepast worden??
Bij deze mij ff opnieuw aangemeld door problemen met mijn oude account.
Michel is de naam. Deze naam vonden mijn ouders 40 jaar geleden blijkbaar leuk en zolang gebruik ik die naam dus maar.
Hobby's zijn muziek, (eigen radiozender, vandaar de naam michel1224) en fietsen.
I
Momenteel inwonend bij ouders. Hun abonneenummer is mijn oude abbo nummer. Toen internet en digitale tv hier in Heerlen beschikbaar kwam ergens begin 2000 heb ik mijzelf aangemeld. Volgens de monteur was ik de 7de die werd aangesloten. Toen der tijd was het nog Palet Kabelcom met o.a Mr Zapp.
Later weer overgenomen door Essent en nu Ziggo. Toen ik ging verhuizen naar een eigen woning kreeg ik een nieuw abbo nummer en de verhuizing inclusief mijn @ home mail adres ging mee. Super geregeld.
Na omstandigheden nu weer terug bij mijn ouders en nog altijd Ziggo. helaas geen @Home mail adres meer wat best wel jammer is want met zo'n mail adres kun je best grappige mail adressen maken zoals de mijne ooit was dj michel b is @ home.nl
Mijn huidige set up incl. ouders: 2 x Next (fijne box) waarvan de mijne aangesloten is met +- 10 m kabel. Oudere Humax 5300 voor collega radiostation ontvangst. Internet 300/30 (4 keer cat 5e of 6) kabel Meestal vanuit de pc getest 305/31
Sinds jaren tevreden over Ziggo zonder noemenswaardige storingen. Ga zo door.
Hallo allemaal,
Ik ben Michel, single en het lijkt me leuk te leren en ervaringen te delen in deze community.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.