Vraag
Reacties
Oplossing
TV2
Level 8

Elke klik cookies accepteren

Als ik de community bezoek moet ik elke keer als ik click weer cookies accepteren. Eenmaal moet toch genoeg zijn. Zou het op prijs stellen als dit wordt aangepast.

groet TV2

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Dit probleem ervaar ik zelf niet en ook niet eerder tegengekomen in een ander topic. Open je community.ziggo.nl mogelijk in een privé-/incognitovenster van de browser?

Bekijk in context

0 Kudos
TV2
Level 8
Topicstarter

De meldingen komen alleen op mijn iPad. Ik heb net geprobeerd op mijn iPhone en Windows computer daar heb ik het niet. Nu wat instellingen aangepast op iPad en nu is het verholpen. 

Dit is dus de oplossing tobiastheebe, dank hiervoor

Bekijk in context

8 Reacties 8
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Dit probleem ervaar ik zelf niet en ook niet eerder tegengekomen in een ander topic. Open je community.ziggo.nl mogelijk in een privé-/incognitovenster van de browser?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Of verwijderd de browser automatisch alle cookies bij afsluiten?

Template
Level 17

@Bert Ik heb dit ook als ik opnieuw inlog, ben ik enige tijd ingelogd dan verdwijnt dat. Nadat ik meermaals die melding heb gehad. 

0 Kudos
Random
Level 16

Als je zoals @Bert  al aanhaalt in je browser hebt ingesteld dat telkens alle cookies verwijderd worden bij het afsluiten van je browser dan krijg je dit verschijnsel dat je telkens de cookies opnieuw moet accepteren.

Als je Firefox gebruikt kan je die instelling zou houden maar kan je voor de Ziggo Community een uitzondering instellen zodat die cookies niet verwijderd worden en alle andere wel.

Random_0-1697651697234.png

0 Kudos
Template
Level 17

@Random Dat zou er niks mee te maken moeten hebben. Ik heb deels hetzelfde als @TV2 als ik inlog, bij elke pagina of topic die ik aanklik komt dat cookie verzoek, na enige tijd ingelogd te zijn verdwijnt dit. Ik ben dus gewoon ingelogd en het lijkt erop dat @TV2 dat ook is en dat zelfde ervaart als die is ingelogd. 

DON PAPA
Level 17

Ik had het van de week ook een tijdje met Edge op mijn smartphone, tot ik op de volgende site https://www.ziggo.nl/cookies op opslaan klikte, daarna geen meldingen meer gehad, het lijkt er op dat het opslaan bij het popup menu wat je steeds krijgt, in sommige gevallen niet goed werkt...

jansmarcel
Level 16

Ik heb hetzelfde als ik op mijn mobiel (android) via de mijn ziggo app naar de community ga, eerst een aantal keren de melding en daarna niet meer. En nee de browser wist niet automatisch geschiedenis/cookies en ook gebruik ik geen prive venster.

TV2
Level 8
Topicstarter

De meldingen komen alleen op mijn iPad. Ik heb net geprobeerd op mijn iPhone en Windows computer daar heb ik het niet. Nu wat instellingen aangepast op iPad en nu is het verholpen. 

Dit is dus de oplossing tobiastheebe, dank hiervoor