Als ik de community bezoek moet ik elke keer als ik click weer cookies accepteren. Eenmaal moet toch genoeg zijn. Zou het op prijs stellen als dit wordt aangepast.
groet TV2
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit probleem ervaar ik zelf niet en ook niet eerder tegengekomen in een ander topic. Open je community.ziggo.nl mogelijk in een privé-/incognitovenster van de browser?
De meldingen komen alleen op mijn iPad. Ik heb net geprobeerd op mijn iPhone en Windows computer daar heb ik het niet. Nu wat instellingen aangepast op iPad en nu is het verholpen.
Dit is dus de oplossing tobiastheebe, dank hiervoor
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit probleem ervaar ik zelf niet en ook niet eerder tegengekomen in een ander topic. Open je community.ziggo.nl mogelijk in een privé-/incognitovenster van de browser?
Of verwijderd de browser automatisch alle cookies bij afsluiten?
@Bert Ik heb dit ook als ik opnieuw inlog, ben ik enige tijd ingelogd dan verdwijnt dat. Nadat ik meermaals die melding heb gehad.
Als je zoals @Bert al aanhaalt in je browser hebt ingesteld dat telkens alle cookies verwijderd worden bij het afsluiten van je browser dan krijg je dit verschijnsel dat je telkens de cookies opnieuw moet accepteren.
Als je Firefox gebruikt kan je die instelling zou houden maar kan je voor de Ziggo Community een uitzondering instellen zodat die cookies niet verwijderd worden en alle andere wel.
@Random Dat zou er niks mee te maken moeten hebben. Ik heb deels hetzelfde als @TV2 als ik inlog, bij elke pagina of topic die ik aanklik komt dat cookie verzoek, na enige tijd ingelogd te zijn verdwijnt dit. Ik ben dus gewoon ingelogd en het lijkt erop dat @TV2 dat ook is en dat zelfde ervaart als die is ingelogd.
Ik had het van de week ook een tijdje met Edge op mijn smartphone, tot ik op de volgende site https://www.ziggo.nl/cookies op opslaan klikte, daarna geen meldingen meer gehad, het lijkt er op dat het opslaan bij het popup menu wat je steeds krijgt, in sommige gevallen niet goed werkt...
Ik heb hetzelfde als ik op mijn mobiel (android) via de mijn ziggo app naar de community ga, eerst een aantal keren de melding en daarna niet meer. En nee de browser wist niet automatisch geschiedenis/cookies en ook gebruik ik geen prive venster.
De meldingen komen alleen op mijn iPad. Ik heb net geprobeerd op mijn iPhone en Windows computer daar heb ik het niet. Nu wat instellingen aangepast op iPad en nu is het verholpen.
Dit is dus de oplossing tobiastheebe, dank hiervoor
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.