In dit topic even antwoord op de vraag van Don Papa en naar jou
Nieuw op de Community - menuwijzigingen, verbeteringen in reacties en toegankelijkheid
Nieuw op de Community - menuwijzigingen, verbeteringen in reacties en toegankelijkheid
Antwoord in nieuw topic op jullie vraag:
Ik wilde offtopic maar doe maar doe het maar even zo.
De dubbele melding is heel simpel, ik heb dit zelf al sinds begin van Khoros en al meerdere keren aangegeven maar het zit als volgt in elkaar.
Melding 1 is gewoon 1 met logo en niks aan de hand, de dubbele melding die je krijgt houd in dat de maker van topic of in een topic waar je geabonneerd op bent, een reactie wijziging en die krijg je dan zonder afbeelding als 2e melding te zien.
Ik hoop dat dit beetje duidelijkheid bied, hopelijk kan @Rikst dit nog keer doorzetten aan Khorors of Anne H zodat hij dit kan aanpassen, maar toen zeiden ze dat aan het forum lag en er geen mogelijkheid was tot andere oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
dit komt idd al jaren voor
Hi @Dave, @MR_CHIP - Als ik het goed begrijp, verschijnt de dubbele / losse notificatie waarschijnlijk zodra een (recente?) reactie wordt aangepast door de user?
Ik herken enkele scenario's van dubbele notificaties en het ontbreken van een notificatie-icoon, maar dit doet nog geen belletje rinkelen om eerlijk te zijn.
@Alex Dit is al sinds begin van Khoros, als user zijn bericht zo laat is er niks aan de hand, maar pas jij binnen 60 minuten je bericht aan, dan zie dus dat als 2e melding zonder icoon, dit is al door Anne H, en Marianne uitgelegd en Khoros kan hier weinig aan doen, misschien dat dit nu wel kan, en aangepast kan worden. Ik vind het niet zo storend, want ik kijk naar de melding icoontjes. Maar mocht het wel een belletje doen rinkelen, dan horen we het graag van je 😉 ( Geen kerst bellen die komen over 50 weken weer ) 😂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.