Vraag
Reacties
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Dubbele melding bij meldingsfeed

@DON PAPA  en @Rikst 

In dit topic even antwoord op de vraag van Don Papa en naar jou 

Nieuw op de Community - menuwijzigingen, verbeteringen in reacties en toegankelijkheid 

Scherm­afbeelding 2025-01-06 om 15.41.32.png

Nieuw op de Community - menuwijzigingen, verbeteringen in reacties en toegankelijkheid 

Scherm­afbeelding 2025-01-06 om 15.44.10.png

Antwoord in nieuw topic op jullie vraag:

Ik wilde offtopic maar doe maar doe het maar even zo.

De dubbele melding is heel simpel, ik heb dit zelf al sinds begin van Khoros en al meerdere keren aangegeven maar het zit als volgt in elkaar.

Melding 1 is gewoon 1 met logo en niks aan de hand, de dubbele melding die je krijgt houd in dat de maker van topic of in een topic waar je geabonneerd op bent, een reactie wijziging en die krijg je dan zonder afbeelding als 2e melding te zien.

Ik hoop dat dit beetje duidelijkheid bied, hopelijk kan @Rikst dit nog keer doorzetten aan Khorors of Anne H zodat hij dit kan aanpassen, maar toen zeiden ze dat aan het forum lag en er geen mogelijkheid was tot andere oplossing.

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
MR_CHIP
Level 19

dit komt idd al jaren voor 

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Dave, @MR_CHIP - Als ik het goed begrijp, verschijnt de dubbele / losse notificatie waarschijnlijk zodra een (recente?) reactie wordt aangepast door de user?

Ik herken enkele scenario's van dubbele notificaties en het ontbreken van een notificatie-icoon, maar dit doet nog geen belletje rinkelen om eerlijk te zijn.

Dave
Level 20
T.E.A.M.
Topicstarter

@Alex  Dit is al sinds begin van Khoros, als user zijn bericht zo laat is er niks aan de hand, maar pas jij binnen 60 minuten je bericht aan, dan zie dus dat als 2e melding zonder icoon, dit is al door Anne H, en Marianne uitgelegd en Khoros kan hier weinig aan doen, misschien dat dit nu wel kan, en aangepast kan worden. Ik vind het niet zo storend, want ik kijk naar de melding icoontjes. Maar mocht het wel een belletje doen rinkelen, dan horen we het graag van je 😉 ( Geen kerst bellen die komen over 50 weken weer ) 😂