Inmiddels een aantal maanden geleden heb ik getracht om mijn Ziggo account te koppelen aan het account van de Ziggo community. Dit is toen gruwelijk misgegaan Ik bleef de melding krijgen "Het e-mailadres wordt al door een andere account gebruikt". Uiteindelijk werd ik er doodziek van en heb ik mijn pogingen gestopt.
Vandaag wilde ik een vraag kwijt aan de community, maar kreeg steeds de melding da ik eerst mijn profiel aan moest vullen.
Weer allerlei meldingen, die leiden tot het maximaal aantal pogingen bereikt. Dus het moment om doodziek te worden was alweer bijna bereikt. Omdat ik een adres heb eindigend op "@casema.nl" heb ik een tweede adres gebruikt eindigend op "@ziggo. nl". Dit werkte wel en heeft tot gevolg dat ik nu eindelijk op het forum kan.
Ik wil dit eigenlijk niet omdat het nu gekoppeld is aan een e-mailadres wat ik niet zo vaak gebruik. Kan iemand achterhalen aan welk account e-mailadressen gekoppeld zijn. Ik ga er van uit dat dit dan via een persoonlijk bericht gaat o.i.d. Ik weet ook dat het niet verstandig kan zijn om e-mailadressen hier direct in een bericht te plaatsen.
Dus als iemand mij kan helpen graag, want mogelijk zijn er dan ook 2 gebruikersnamen door mij aangemaakt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Postcode en huisnummer staan er in.
Ik ben er al uit. Deze post kan gesloten worden. In dit geval heb ik zelf niet goed opgelet. In feite kan dit account vervallen.
Hi @Verwijderd account / @Bottonneke. Goed om te lezen dat je er inmiddels uit bent. Klopt het dat het account 'Bottonneke' mag komen te vervallen? Dan kunnen we deze voor je verwijderen. 🙂
Hallo Monica,
Nee juist niet. 'Bottonneke' is nu gekoppeld aan mijn Ziggo account. Dus 'Botton' mag komen te vervallen. Heel graag zelf, want kan ik ik zelf ook niet meer de fout in gaan.
Alvast bedankt.
Aha, maar goed dat we het dubbel checken dan, @Bottonneke. 😄 We gaan 'Botton' verwijderen, dan kan er inderdaad geen verwarring meer ontstaan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.