1
Vraag
2
Reacties
Verwijderd account
Niet van toepassing

Dit E-mailadres wordt door een ander account gebruikt

Inmiddels een aantal maanden geleden heb ik getracht om mijn Ziggo account te koppelen aan het account van de Ziggo community. Dit is toen gruwelijk misgegaan Ik bleef de melding krijgen "Het e-mailadres wordt al door een andere account gebruikt". Uiteindelijk werd ik er doodziek van en heb ik mijn pogingen gestopt.

 

Vandaag wilde ik een vraag kwijt aan de community, maar kreeg steeds de melding da ik eerst mijn profiel aan moest vullen.

 

Weer allerlei meldingen, die leiden tot het maximaal aantal pogingen bereikt. Dus het moment om doodziek te worden was alweer bijna bereikt. Omdat ik een adres heb eindigend op "@casema.nl" heb ik een tweede adres gebruikt eindigend op "@ziggo. nl". Dit werkte wel en heeft tot gevolg dat ik nu eindelijk op het forum kan.

 

Ik wil dit eigenlijk niet omdat het nu gekoppeld is aan een e-mailadres wat ik niet zo vaak gebruik. Kan iemand achterhalen aan welk account e-mailadressen gekoppeld zijn. Ik ga er van uit dat dit dan via een persoonlijk bericht gaat o.i.d. Ik weet ook dat het niet verstandig kan zijn om e-mailadressen hier direct in een bericht te plaatsen.

 

Dus als iemand mij kan helpen graag, want mogelijk zijn er dan ook 2 gebruikersnamen door mij aangemaakt.

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79245Posts
  • 5359Oplossingen
  • 23741Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Postcode en huisnummer staan er in.

Bottonneke

Level 5
  • 60Posts
  • 5Oplossingen
  • 15Likes

Ik ben er al uit. Deze post kan gesloten worden. In dit geval heb ik zelf niet goed opgelet. In feite kan dit account vervallen.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Verwijderd account / @Bottonneke. Goed om te lezen dat je er inmiddels uit bent. Klopt het dat het account 'Bottonneke' mag komen te vervallen? Dan kunnen we deze voor je verwijderen. 🙂 

Bottonneke

Level 5
  • 60Posts
  • 5Oplossingen
  • 15Likes

Hallo Monica,

 

Nee juist niet. 'Bottonneke' is nu gekoppeld aan mijn Ziggo account. Dus 'Botton' mag komen te vervallen. Heel graag zelf, want kan ik ik zelf ook niet meer de fout in gaan.

Alvast bedankt.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Aha, maar goed dat we het dubbel checken dan, @Bottonneke. 😄 We gaan 'Botton' verwijderen, dan kan er inderdaad geen verwarring meer ontstaan.