Onze huisregels zijn gebaseerd op onze kernwaarden: Respect, Integriteit, Samenwerking en Positiviteit. Met deze regels waarborgen we een veilige, respectvolle en constructieve Community omgeving. Of je nu al jaren actief bent of dat je net bent aangeschoven, we willen dat iedereen zich thuis voelt.
In je gebruikersnaam, profielfoto, of profiel mogen geen provocerende of discriminerende uitingen staan
Wijzigen gebruikersnaam
In overleg kan je gebruikersnaam gewijzigd worden. Stuur je verzoek per e-mail naar community@vodafoneziggo.com met je gewenste gebruikersnaam. Een moderator neemt contact met je op.
Je bent actief onder één account
VodafoneZiggo is niet verantwoordelijk voor de inhoud. Aan berichten die door Ziggo moderators zijn geplaatst, kunnen geen rechten worden ontleend
Alle berichten op de Community worden automatisch eigendom van VodafoneZiggo als organisatie. Hierdoor hebben wij het recht om de inhoud van berichten te wijzigen en/of te verwijderen
Een moderator heeft altijd het recht om, om welke reden dan ook, een topic te sluiten, te wijzigen en/of te verwijderen zonder waarschuwing vooraf, wanneer dit nodig geacht wordt
Plaats geen berichten met:
Discriminerende uitspraken, provocerend gedrag of seksueel getinte inhoud. Dit forum is niet geschikt voor het uiten van meningen over politiek, geaardheid en geloof
Overmatig gebruik van leestekens of hoofdletters
Spam
Laat anderen weten wanneer je hun inzichten waardeert
Overtreding huisregels
Mocht je één of meerdere huisregels overtreden, riskeer je ontzegging van de toegang tot de Ziggo Community. Je kan dan van ons een ban krijgen. Bannen is het blokkeren van het account en daarmee ontzeggen wij de toegang tot de Ziggo Community. Dit kan een tijdelijke of een permanente ban zijn. Een permanente ban kan tevens direct worden gehanteerd bij ernstige misdragingen, het aanmaken van een tweede account en bij spam. We stellen je hiervan op de hoogte per e-mail. De moderator kan een waarschuwing sturen via een privébericht, openbaar bericht, e-mail of telefonisch voordat je een ban krijgt. Het oordeel van de moderator is bindend.
Meer lezen
Over onze community kernwaarden
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.