Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Boompieapp wrote:Smid70 wrote:Volgens mij krijg je alleen een mail als er een reactie in een topic wordt geplaatst waar je zelf ook hebt gereageerd.
Ik wordt wel horendol van die mailtjes die ik meerdere keren per dag krijg dat er een nieuw topic is gestart.
Be rt wrote:
Ik kreeg gister en vandaag vaak een Bad request, cookies to large, cookies verwijderen lost dit, maar cookies verwijderen lijkt steeds vaker te moeten gebeuren om de diverse problemen van deze website op te lossen.
Smid70 wrote:Boompieapp wrote:Nee dus, nieuw gestarte topics.Smid70 wrote:Volgens mij krijg je alleen een mail als er een reactie in een topic wordt geplaatst waar je zelf ook hebt gereageerd.
Ik wordt wel horendol van die mailtjes die ik meerdere keren per dag krijg dat er een nieuw topic is gestart.
Maar ik zoek wel verder naar een oplossing want de optie uitzetten kom ik nergens tegen.
mguzz wrote:
Er staat nu al een tijdje een keurig balkje met de tekst 'De hagelnieuwe Community! Wat is er allemaal veranderd?'
Kan deze balk misschien ook worden gebruikt voor het melden van een landelijke storing, nu komen er diverse topics voorbij met vragen mbt Replay.
Desnoods ook zo'n balkje op Ziggo.nl, niet iedereen kijkt meteen bij storingen,
Be rt wrote:
"En waarom in meerdere talen?" Makkelijk toch voor al die studenten en werknemers uit het buitenland om te zien wat er gebeurd?
Be rt wrote:
Nederland is altijd zeer internationaal geweest en dat heeft het volgende resultaat opgeleverd: https://www.businessinsider.nl/dit-zijn-de-19-stabielste-efficientste-en-meest-open-economieen-ter-wereld-nederland-staat-heel-hoog
Dit zijn de 19 meest stabiele, efficiënte en open economieën ter wereld.
2. Nederland — Met een nominaal BNP van iets meer dan 738 miljard euro met slechts 17 miljoen inwoners stijgt Nederland ver boven zijn gewicht uit. Het idee van een aandelenmarkt zoals we dat tegenwoordig kennen is aan het begin van de 17e eeuw voor het eerst in Nederland ontwikkeld.
mguzz wrote:
Nog tegen een bugje aangelopen, als je op een gebruikersnaam klikt en je kiest 'Reacties'
dan zie je je eigen reacties :sunglasses: (of was dit altijd al het geval?)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.