Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Sander Ziggo wrote:
Iedereen bedankt voor de alle feedback! Uiteraard doen we ons best om dit allemaal zo snel mogelijk op te lossen waar mogelijk.
Paz20 zou je het nog eens willen testen? Er zijn al wat aanpassingen gedaan.
Sander Ziggo wrote:
Stel je vraag
Zit je met een prangende vraag maar twijfel je in welke categorie je deze het beste kan stellen? Geen nood, want daar hebben we wat op bedacht. Vanaf nu kun je je vraag kwijt in de categorie: Stel je vraag. De moderators zorgen ervoor dat het topic in de juiste categorie terecht komt.
Anne H Ziggo wrote:
Ik heb de leesbaarheid (antialiasing) voor Safari browsers aangepast. "Leave no browser behind" blijft het streven. Is alles nu naar wens bij de Appeltjes?
EnergieBoy wrote:Anne H Ziggo wrote:Nee, zie hiervoor de SUF gedeelte ???
Ik heb de leesbaarheid (antialiasing) voor Safari browsers aangepast. "Leave no browser behind" blijft het streven. Is alles nu naar wens bij de Appeltjes?
Smid70 wrote:
Ik wordt wel horendol van die mailtjes die ik meerdere keren per dag krijg dat er een nieuw topic is gestart.
Smits360 wrote:
Het lettertype ziet er niet zo fraai uit op een grote 4K monitor. Alsof ie wat korrelig wordt en niet goed gerendered kan worden? Verder vind ik de stijl heel mooi, lekker fris!
Smid70 wrote:
Ik wordt wel horendol van die mailtjes die ik meerdere keren per dag krijg dat er een nieuw topic is gestart.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.