Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes

De hagelnieuwe Community! Wat is er allemaal veranderd?

Zoals je waarschijnlijk al hebt opgemerkt is de Ziggo Community flink onder handen genomen. Om je een klein beetje wegwijs te maken hebben we alle nieuwe features en aanpassingen voor je op een rijtje gezet, ontdek het nu!

De categorieën op de schop
Om meer overzicht te creëren op de homepagina hebben we een aantal subcategorieën samengevoegd of in de ban gedaan. Zo vind je makkelijker het antwoord op je vraag. Ook kan je linksboven via Menu makkelijk naar een andere subcategorie. Scrol er maar eens doorheen.

Stel je vraag
Zit je met een prangende vraag maar twijfel je in welke categorie je deze het beste kan stellen? Geen nood, want daar hebben we wat op bedacht. Vanaf nu kun je je vraag kwijt in de categorie: Stel je vraag. De moderators zorgen ervoor dat het topic in de juiste categorie terecht komt.
Nieuwe gebruikerstitels
Vanaf nu kom je een aantal nieuwe gebruikerstitels tegen. Zo weet je precies hoe actief andere leden op de Community zijn en kan je zelf sneller in titel stijgen. Ben je net nieuw op de Community, dan maakt je dat een echte Meekijker, Ontdekker of Meedenker. Ben je al wat langer actief, dan kan je zo worden benoemd tot Stamgast of bijvoorbeeld Raadgever.

Design
De Community heeft vanaf nu een nieuwe look & feel. We zijn voor een fris en strak design gegaan, natuurlijk geheel in Ziggo-stijl. Ook klik je nu makkelijker door naar andere categorieën en vind je in elke subcategorie meer uitgelichte topics terug. Wat vind jij van het nieuwe design? We zijn benieuwd!

Badges, spaar ze allemaal!
Praktisch alle badges hebben een metamorfose ondergaan en er zijn heel wat badges bijgekomen. Kijk nu in je profiel welke badges bij jou zijn veranderd en laat weten wat je ervan vindt. Het sparen kan beginnen, want je krijgt er bijvoorbeeld al één als je je profiel invult. Om je een idee te geven, hier een kleine greep uit de nieuwe collectie:


Neem een kijkje en laat ons weten wat jij er van vindt!
65 Reacties 65
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Babbel wrote:
in de subcategorieen van de community kun je onderin aangeven, markeer alles als gelezen.

Kan dat ook 1 niveau hoger erbij komen, dan hoef ik niet al die subjes af om ze op gelezen te zetten. En ik heb snel een overzicht waar er wat nieuws is bijgekomen als ik opnieuw inlog.

Dat is een hele goede... Want je bent soms echt bijna een half uur bezig om alles weer op 0 te krijgen :). TOP Tips 😛
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Het zou ook fijn zijn als Foto's en Bijlage als bijlage worden vermeld en niet automatisch in een post terecht komen, zag 1 Melding Bijlage maar is best wel storend, dat deze niet meer apart kennen gezet worden.

Ook gisteravond kon ik berichten niet meer bewerken binnen het uur, waardoor er verkeerde Linken zijn neergezet. Zowel in me Laptop op 5 browsers geprobeerd Firefox, Opera, Edge, Chrome en Internet Explorer aan te passen maar kreeg op de drie puntjes een grijze balk. Heb het topic maar gerapporteerd met vermelding dat wijzigen niet mogelijk was.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Sander Ziggo
Is een keer "Jouw topics" niet voldoende?

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Jan F. wrote:
Sander Ziggo
Is een keer "Jouw topics" niet voldoende?


Nu is het wel heel duidelijk dat het jouw topics zijn 🙂
Je zou je maar vergissen 😛
paull

Level 6
  • 106Posts
  • 1Oplossingen
  • 85Likes
Is het oude archief verdwenen? Er stond een aantal belangwekkende topics in die archieven. Al waren het maar de 36 bijdragen die ikzelf schreef. De voortslepende discussie over de oplossing van een storing met betrekking tot de vergeefse aanmelding van een nieuwe Horizon die al met al een week of 8 heeft geduurd wil ik ook nog wel eens teruglezen als ik in een te vrolijke bui ben. Kortom, mag het archief terug?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
paull Topics met losse storingen en persoonlijke problemen die opgelost zijn, gaan naar de zolder, omdat hier geen effectieve bruikbare oplossingen of nuttige tips in staan en het maakt het een stuk overzichtelijker.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic