Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
EnergieBoy wrote:
En waarom komt mijn plaatje niet, als ik op nuttig klik? Zie alleen die van Arakou maar die van Robbo en mij niet. Terwijl we die wel beide hebben!!
EnergieBoy wrote:
Netjes hoor! Alleen via een iPhone en/of iPad is het traag tikken en als ik iets wil wissen in mijn zin dan loopt het helemaal vast!! Safari als app browser en alles up to date ??
En waarom komt mijn plaatje niet, als ik op nuttig klik? Zie alleen die van Arakou maar die van Robbo en mij niet. Terwijl we die wel beide hebben!!
Smid70 wrote:
Het ziet er niet uit in Safari op mijn iMac. De font is nogal niet scherp.
AoxoMoxoA wrote:
[...KNIP...]
Intikken gaat niet echt soepel dus, lettertype leest niet zo prettig. Ik heb de neiging steeds maar in te zoomen, waar ik voorheen geen last van had.
[...KNIP...]
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.