1
Vraag
2
Reacties
Meneer C.

Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Community weergave: Geen vinkje achter mijn username

Blijkbaar zie ik ✔️ die anderen niet te zien krijgen. Zijn dat instellingen die ikzelf kan aanpassen ergens ?

Het betreft hier het ✔️ bij "Level", niet heel erg belangrijk, maar als het een bug is, dan is het bij deze gemeld.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8049Posts
  • 949Oplossingen
  • 3466Likes

@Meneer C. - Ik heb opeens nog een (mogelijk) eureka-moment! Je lijkt een andere privacy-instelling te hebben. Wil je Mijn instellingen - Ziggo Community hier de eerste eens aanpassen naar 'iedereen' ? (of standaard, dat komt op hetzelfde neer).

Bekijk in context

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8049Reacties
  • 949Oplossingen
  • 3466Likes

Hi @Meneer C., allereerst sorry voor de late reactie! We waren in afwachting van een reactie van een collega toen we dit eerder hebben doorgezet, daarna is dit tussen wal en schip beland.

We tasten vooralsnog in het duister, goed dat jullie in de tussentijd al zoveel hebben getest en geprobeerd. Je hebt de 100%-badge inmiddels binnen zag ik, al dan niet met flink wat omwegen. Het vinkje achter je naam is echter nog steeds niet zichtbaar, ondanks dat je je gegevens hebt ingevuld. Hoewel we natuurlijk vaker Community-issues tegenkomen, is er bijna altijd wel een logica of rode draad in te vinden. Die heb ik echter hier nog niet gevonden 😅 Ik deel even mijn huidige zoektocht:

-Op de achtergrond hebben profielen bepaalde rollen en rechten, ik heb een paar andere profielen erbij gepakt met exact dezelfde rollen als jij, maar die hebben allen een vinkje.

-De punt achter je gebruikersnaam lijkt ook geen rol te spelen, ook daar vond ik gewoon users mét vinkje. 

-Ik heb je gegevens weg gehaald en er opnieuw ingezet, ook (vooralsnog) zonder resultaat.

-Je hebt een normaal profiel, een koppeling met Mijn Ziggo, alles netjes geverifieerd.

-Ik zie het vinkje als moderator overigens wel, maar met een normaal profiel inderdaad niet

-Andere level 13-accounts opgezocht (select gezelschap, slechts 9 ;-)) - Ook geen problemen.

Allemaal zonder resultaat dus. We gaan opnieuw intern aankloppen bij de ontwikkelaars van het platform waar dit precies misgaat.

Edit: Nog iets opvallends: Ook je tekst bij "Meer over mij" lijkt niet zichtbaar te zijn.

84 Reacties 84
Garihd

Level 12
  • 720Posts
  • 25Oplossingen
  • 356Likes

Dat vinkje hoor je te zien bij leden die hun persoonlijke informatie hebben ingevuld.

Laatst las ik ergens dat de weergave niet correct gaat, het vinkje ontbrak terwijl de gegevens waren ingevuld.

Ps dat Vinkje staat los van iemands level.

xJBx

Level 7
  • 165Posts
  • 15Oplossingen
  • 71Likes

Zag dit vandaag trouwens bij iemand anders ook al, dus er zal wel wat aan de hand zijn.

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

@Garihd, zit net ff te kijken in mijn profiel. Ik heb alles (lang geleden) helemaal ingevuld. Maar desondanks staat er dat mijn profiel maar voor 50% compleet is.

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

@xJBx, dan is het nu misschien een mooi moment voor Ziggo om dit op te pakken. 😂

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

@Ziggo, blijkbaar kan iemands profiel compleet zijn, maar wordt dit niet als zodanig geregistreerd.

Hierdoor kloppen de Community weergaves niet, zo lijkt het.

xJBx

Level 7
  • 165Posts
  • 15Oplossingen
  • 71Likes

@Meneer C. dus deze badge heb je dus nog niet?

01.png

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Daar had ik nog niet eerder naar gekeken @xJBx , maar het antwoord is "Nee". Die heb ik niet.

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Sterker nog, ik zie dat ik de Badge voor 50% compleet ook niet heb. Zit nogmaals te kijken, maar ik zou niet weten wat ik nog meer moet invullen/aanvullen in het profiel.

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Dan vraag ik me toch af of ik nou dingen over het hoofd zie, eerlijk gezegd.

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Ik zie trouwens dat "posts" en "reacties op topics" ook niet gelijk oploopt in de privé statistieken. Blijkbaar maakt Ziggo hier onderscheid in !? 🤔

xJBx

Level 7
  • 165Posts
  • 15Oplossingen
  • 71Likes

Zoveel mensen hebben die badge Profiel 100% compleet ook nog niet zie ik, het zijn er maar 1421, en 17833 mensen hebben hun profiel voor 50% compleet

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Dat zijn er dan al 17833 meer dan mij, blijkbaar. 😂

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

@Ziggo, blijkbaar gaat het hier om weergaves, badges, posts, etc. die niet goed worden weergegeven in de Community.

Dat of ik (en meerdere gebruikers) zie iets over het hoofd wat niet is ingeschakeld of ingevuld.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4836Posts
  • 443Oplossingen
  • 1426Likes

Hoi @Meneer C. 

We gaan dit even voor je uitzoeken voor je en komen er op terug!

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Hallo @Rikst , dank voor je reactie. Posten op de community werkt er niet minder door, maar blijkbaar gaan er dingen niet goed met het platform.

Dat of ik zie iets over het hoofd, maar dan verneem ik dat ook graag.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4836Posts
  • 443Oplossingen
  • 1426Likes

Terecht dat je het opmerkt hoor @Meneer C. 

@Garihd en @xJBx omdat jullie hier al even langskwamen, zien jullie wel of geen vinkje bij @Meneer C. Mocht je deze bij hem niet zien, zie je die dan bij andere users wel?

Steefb

Level 19
  • 14857Posts
  • 2849Oplossingen
  • 6523Likes

Ik zie geen vinkje bij meneer C, bij andere users wel.

Steefb_0-1693486523505.pngSteefb_1-1693486576849.png

xJBx

Level 7
  • 165Posts
  • 15Oplossingen
  • 71Likes

Hallo @Rikst ik zie in deze topic zowel bij Meneer C. en Garihd geen vinkje staan.

Ik weet dat Meneer C zijn gegevens heeft ingevuld, maar van Garihd weet ik dat niet, dus dat zou zo maar kunnen dat hij niks heeft ingevuld en dat ik daarom geen vinkje bij hem zie. Tevens zie ik bij meerdere mensen geen Vinkje staan, maar weet natuurlijk niet zeker of zij wel of niets hebben ingevuld.

xJBx

Level 7
  • 165Posts
  • 15Oplossingen
  • 71Likes

Hier nog 2 waar ik niks bij zie: 

01.png02.png

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic