Hi @Meneer C., allereerst sorry voor de late reactie! We waren in afwachting van een reactie van een collega toen we dit eerder hebben doorgezet, daarna is dit tussen wal en schip beland.
We tasten vooralsnog in het duister, goed dat jullie in de tussentijd al zoveel hebben getest en geprobeerd. Je hebt de 100%-badge inmiddels binnen zag ik, al dan niet met flink wat omwegen. Het vinkje achter je naam is echter nog steeds niet zichtbaar, ondanks dat je je gegevens hebt ingevuld. Hoewel we natuurlijk vaker Community-issues tegenkomen, is er bijna altijd wel een logica of rode draad in te vinden. Die heb ik echter hier nog niet gevonden 😅 Ik deel even mijn huidige zoektocht:
-Op de achtergrond hebben profielen bepaalde rollen en rechten, ik heb een paar andere profielen erbij gepakt met exact dezelfde rollen als jij, maar die hebben allen een vinkje.
-De punt achter je gebruikersnaam lijkt ook geen rol te spelen, ook daar vond ik gewoon users mét vinkje.
-Ik heb je gegevens weg gehaald en er opnieuw ingezet, ook (vooralsnog) zonder resultaat.
-Je hebt een normaal profiel, een koppeling met Mijn Ziggo, alles netjes geverifieerd.
-Ik zie het vinkje als moderator overigens wel, maar met een normaal profiel inderdaad niet
-Andere level 13-accounts opgezocht (select gezelschap, slechts 9 ;-)) - Ook geen problemen.
Allemaal zonder resultaat dus. We gaan opnieuw intern aankloppen bij de ontwikkelaars van het platform waar dit precies misgaat.
Edit: Nog iets opvallends: Ook je tekst bij "Meer over mij" lijkt niet zichtbaar te zijn.