1
Vraag
2
Reacties
Meneer C.

Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Community weergave: Geen vinkje achter mijn username

Blijkbaar zie ik ✔️ die anderen niet te zien krijgen. Zijn dat instellingen die ikzelf kan aanpassen ergens ?

Het betreft hier het ✔️ bij "Level", niet heel erg belangrijk, maar als het een bug is, dan is het bij deze gemeld.

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8046Reacties
  • 949Oplossingen
  • 3463Likes

Hi @Meneer C., allereerst sorry voor de late reactie! We waren in afwachting van een reactie van een collega toen we dit eerder hebben doorgezet, daarna is dit tussen wal en schip beland.

We tasten vooralsnog in het duister, goed dat jullie in de tussentijd al zoveel hebben getest en geprobeerd. Je hebt de 100%-badge inmiddels binnen zag ik, al dan niet met flink wat omwegen. Het vinkje achter je naam is echter nog steeds niet zichtbaar, ondanks dat je je gegevens hebt ingevuld. Hoewel we natuurlijk vaker Community-issues tegenkomen, is er bijna altijd wel een logica of rode draad in te vinden. Die heb ik echter hier nog niet gevonden 😅 Ik deel even mijn huidige zoektocht:

-Op de achtergrond hebben profielen bepaalde rollen en rechten, ik heb een paar andere profielen erbij gepakt met exact dezelfde rollen als jij, maar die hebben allen een vinkje.

-De punt achter je gebruikersnaam lijkt ook geen rol te spelen, ook daar vond ik gewoon users mét vinkje. 

-Ik heb je gegevens weg gehaald en er opnieuw ingezet, ook (vooralsnog) zonder resultaat.

-Je hebt een normaal profiel, een koppeling met Mijn Ziggo, alles netjes geverifieerd.

-Ik zie het vinkje als moderator overigens wel, maar met een normaal profiel inderdaad niet

-Andere level 13-accounts opgezocht (select gezelschap, slechts 9 ;-)) - Ook geen problemen.

Allemaal zonder resultaat dus. We gaan opnieuw intern aankloppen bij de ontwikkelaars van het platform waar dit precies misgaat.

Edit: Nog iets opvallends: Ook je tekst bij "Meer over mij" lijkt niet zichtbaar te zijn.

84 Reacties 84
Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Nou @Alex , bedankt voor je Eureka moment. Bij deze bombardeer ik jouw moment als oplossing. 😂

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8046Posts
  • 949Oplossingen
  • 3463Likes

Haha, super! Top dat we er toch nog achter zijn gekomen en het gelukkig meeviel. 

Er klopt overigens nog steeds iets niet helemaal aan onze kant; bij de [i] (uitleg) over die setting wordt gesuggereerd dat je aanvullende informatie (zoals je apparatuur) niet meer zichtbaar is. Maar dat blijft echter gewoon zichtbaar zag ik bij jou, dus dat ga ik nog laten aanpassen.

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Die begrijp ik niet helemaal @Alex , wat valt er nu wel of niet te zien ?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8046Posts
  • 949Oplossingen
  • 3463Likes

De informatie die je invult bij [Welk modem heb je?] en [Welke apparatuur heb je om TV te kijken?] is altijd zichtbaar. Ook voor bezoekers. Terwijl bij de uitleg over deze privacy-instelling staat dat dit niet meer zichtbaar is als je deze op 'niemand' zet. Staat min of meer los van jouw probleem, maar kwam hierdoor wel boven water.

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Okay @Alex , goeie dan. Is dit topic toch nog nuttig geweest. 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic