Een donkere modus wordt op steeds meer apparaten beschikbaar. WhatsApp heeft het sinds 1,5 jaar en ook Google's zoekmachine is sinds 2 maanden over. De kleuren wijzigen van licht naar donker als het avond wordt of als je dat gebruiker instelt. De grote vraag is nu: gaat de Community ook mee in deze trend?
We willen bij jullie peilen of hier behoefte aan is. Een donkere modus is nu niet mogelijk en we willen dit eerst inventariseren, voordat we verder gaan met deze ontwikkeling.
Zou jij een donkere modus voor de Ziggo Community gebruiken? En zet je deze dan standaard aan of alleen in de avond bijvoorbeeld?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Blij dat dit topic weer wordt aangehaald, ben wel voorstander als mogelijk is dat de optie er in gezet kan worden via je profiel.
Dan ziet het er zo uit.
Ik heb nog wel paar opties, dan is de achtergrond donker grijs en iets minder tegen zwart aan, maar vind het wel een goed idee als het een optie in het profiel kan worden, zodat men zelf kan beslissen en anders hebben de optie's in Chrome zelf.
Ik gebruik af en toe de extensie Dark Reader in de Edge browser op mijn desktop PC
Toevoegen van een knopje om te wisselen prima maar wel een keuze aub... Ik vind wit voor overdag echt veel prettiger.
Hi all,
Het platform (Khoros) biedt geen oplossing om de website op donkere modus in te stellen.
Ons Community team kan het helaas ook niet makkelijk ontwikkelen. Het kost veel tijd om het goed in stellen voor alle paginaonderdelen. Ook omdat het aan de toegankelijkheidseisen moet blijven voldoen. Op dit moment geven we hier nu geen prioriteit aan.
In dit topic worden diverse tips gedeeld om in een browser instellingen aan te passen zodat je op die manier een donkere modus krijgt. Wat ik zelf bijvoorbeeld wel eens doe is de Community vanuit mijn e-mail openen op mijn mobiel. Dan neemt Samsung Internet de donkere modus over op de website, omdat dit standaard staat ingesteld.
Dank je @Rikst voor de duidelijkheid 😊
@Rikst schreef:...
Het platform (Khoros) biedt geen oplossing om de website op donkere modus in te stellen.
...
Vreemd !
Aangezien black/dark-modus juist steeds meer opkomt en steeds meer gebruikt wordt, zou je verwachten dat software voor websites dat ook gaan ondersteunen. Verbazingwekkend dat een wereld merk als Khoros, dat niet allang in haar pakket heeft !
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.