Is er een mogelijkheid dat mijn account naam wordt aangepast naar @RobvdPoel
Heb een e-mail gestuurd naar community@ziggo.com maar die gaat niks opleveren heb ik begrepen vanuit de automatische reactie die ik ontving per e-mail. Dacht dat het ook een e-mail adres was met zowel ziggo als Vodafone in het e-mail adres, maar precies weet ik die even niet.
Misschien kan een moderator dit op pakken. Of mocht er een ander e-mail adres zijn waar ik het verzoek aan kan richten, is dat ook goed uiteraard.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zeker kan dat, bij dezen geregeld @robvdpoel 🙂
(Je zat inderdaad warm, het e-mailadres omtrent accountzaken is community@vodafoneziggo.com)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zeker kan dat, bij dezen geregeld @robvdpoel 🙂
(Je zat inderdaad warm, het e-mailadres omtrent accountzaken is community@vodafoneziggo.com)
Ja ik zag er het ergens voorbij komen in een bericht, maar was het bericht kwijt:) anyway dank voor het wijzigen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.